• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra beste vest

Bergern

ScanFlyer Dusty
Kommer til å bli fyllesjuk idag. Sånn er det bare. Orker ikke å holde fylla, men jaggu var det en god kveld :)
Beste ønsker(bollocks) om en fargerik søndag til alle :)

Last edited:
God morgen fra Nittedal

Her har man fått dratt seg opp etter en bedre natt på øyet.
Nå er det bare å få laget litt nistemat og slikt, før man møter plukker opp et utvalg av foreldre og svigers for en bedre tur i skogen.
Er nok ennå rimelig vått i skogen, så vi får holde oss på grusveiene, så får vi se hvem som gir seg først. Svigerfars brasilianske kone eller ungene :)

Ønsker alle en trivelig dag

S

Mornings fra Sandaker. 11 grader og for og være Oslo, endel vind, så det bidrar vel godt på bladfellingen på trærne. Svigerinne med familie kommer til lunsj, før de gamle skal avlegges et besøk i ettermiddag. Ha en fin dag

Good morning far et forblåst sted i Groruddalen nord i Oslo - 12 grader - opphold og sola skal dukke opp i løpet av dagen :)

Skulle ha vært på Gardermoen og sanddyna - det blåser fra sør - så flyene lander i hard vind fra 19L og R denne forblåste dagen.

Ha en god søndag folkens.

Jan

Good morning vinter. Vintertiden er her, uten at jeg har fått vinterstemningen i kroppen. Svigermonsteret ringte 07.20, noe som selv etter gammel tid hadde vært alt for tidlig på en søndag. Men kona og svigermonsteret skal på shopping i Strømstad, så nå har jeg kåken for meg selv. Dagen går med til litt indretjeneste ute, vaske ut sand og søle av bilen som har blitt brukt til å kjøre 2 tonn brukte heller som vi fikk, så blir det litt jobbing, blandt annet en tur innom Gardermoen ut på ettermiddagen. Ha en god og arbeidsom dag alle sammen.

Good morning vinter. Vintertiden er her, uten at jeg har fått vinterstemningen i kroppen. Svigermonsteret ringte 07.20, noe som selv etter gammel tid hadde vært alt for tidlig på en søndag. Men kona og svigermonsteret skal på shopping i Strømstad, så nå har jeg kåken for meg selv. Dagen går med til litt indretjeneste ute, vaske ut sand og søle av bilen som har blitt brukt til å kjøre 2 tonn brukte heller som vi fikk, så blir det litt jobbing, blandt annet en tur innom Gardermoen ut på ettermiddagen. Ha en god og arbeidsom dag alle sammen.

Svigemonstre ja, "monsteret" mitt reiste hjem på fredag etter å ha passet jentene og kona for meg i en uke. Det stod en god italiener på kjøkkenbenken og ventet på meg, så er ganske fornøyd med mitt monster.

Her i Bergen uler det svært i vinden, det overdøvet nesten et Sea King som returnerte fra Haukeland. Håper kona synes Sats/Minisats er en god ide denne søndagen også.

Morn frå vinden og sola i Trondheim. I går var eg på 27 - årsdag, i dag skal vi feire ein som er 24 år yngre. Ganske fornøgd med at eg greide å unngå forma tilsvarende trådstartar... Ha ein livlege ein!

God dag fra Gamle Oslo. Det er jo nesten styggevær ute, det er fint, for da kan man holde seg inne. Herlig å få en time ekstra, skulle vært slik hver natt til søndag. Men det er vel for mye for langt. Ha en fin en, i skog, mark og innendørs!

God dag fra gullstua på CPH. Relativt rolig her. Fasttrack i prinsippet uten kø, bortsett fra han som gjorde alt i super sakte film. Men er ute i god tid. Kommer meg nok til Oslo idag :-)

Morn fra studentbyen. Sløvesøndag i forblåst høstvær og greit det. Fikk trivelig mail igår så da har man en liten høsttur til fotballøya i 2015 i boks.

GDXe7sk.png

Er det riktignok Rugby VM og ikke Premier League fotball det er snakk om

God morgen fra enda bedre vest! Her skin sola og NRK Sport er stilt inn på 'dampradioen'. Skjønner ikke helt hvorfor de har ip-begrensingner, men det er vel derfor Gud skapte VPN ... Snart Stabæk! :)

Jobb jobb jobb .... Men kun to dager til avreise.

God ettermiddag fra Tananger,
Her er det skikkelig høstvær idag , sørvest og regn.
Det gir god anledning til å komme ajour med indretjenestene.
Litt forberedelse foran kommende uke som gir jobbreiser øst , vest og sørover frem til neste lørdag kveld.
Ha en fortsatt fin søndag.

God ettermiddag. Da har man vært flink og tatt seg av bilen i helgen. Vintersko er satt på og den er gnidd inn med et lag beskyttende voks. Let the winter come!

God morgen fra enda bedre vest! Her skin sola og NRK Sport er stilt inn på 'dampradioen'. Skjønner ikke helt hvorfor de har ip-begrensingner, men det er vel derfor Gud skapte VPN ... Snart Stabæk! :)

Jobb jobb jobb .... Men kun to dager til avreise.

God dag fra en for tiden våt og forblåst Mørekyst. Sikkert feil tråd, men bor mye i leilighet i Frankrike. Hver gang jeg vil se Norsk TV på Ipad, så slår IP-begrensningene til. Jeg vet hva VPN er, men hvordan skaffer jeg og setter opp en?

Grumpf fra det Sørlandske!

Fyllesyken sitter hardt i hodet i dag kjenner jeg. Og så har jeg så mye jeg må få gjort. Skikkelig dårlig kombo.

Men det må være ferdig før jeg setter kursen mot Sandefjord i morgen tidlig.

Uff og uff. Bare å prøve å ta seg sammen, selv om en liten lur frister mest nå.

God bedring til alle som trenger det.

God søndag fra Biz-loungen på SPU. Nå har solen gått ned over Middelhavet så her er det bare å komme seg hjem om man skal på jobb mandag morgen.

Ha en god ell alle som skal smøre på med after-sun når de kommer seg hjem.

God ettermiddag fra kristiansand, melder om stor lettelse over at ukens hardeste treningsøkt (Og jeg trenger virkelig å bli sunnere) er overstått. Jeg så stjerner og planeter på slutten, samt at livet gikk i revy på siste tur opp trappene. Nå venter en god kveld foran tven, samt at det rykker i bookingfingeren etter MRs.. Må booke opp 30k basic før februar for å nå diamant og lurer på om jeg skal booke nå eller vente på julekalenderen!

Back