God morgen fra Amsterdam

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Får vel starte en tråd i dag. Ha en fin søndag fra en av de koseligste byer i Europa og mye godt Belgisk øl :drink

God morgen fra Sandaker. Mildværet er utsatt noen timer i følge Yr, så da er planen å ta toget til Stryken og gå tilbake på ski derfra. Ha en fin dag

God morgen fra Radisson Blu Scandinavia. Har har man gjort et dypt innhogg i frokostbuffeeten. Tåka fra igår har lettet, men det er fremdeles grått og litt vått ute. Vakten slutter kl. 16:00, så etter det blir det vel en liten tur bort til Artillericafeen-stedet med krudt i! Eller kanskje et helt annet sted skulle jeg bli kalt ut.
Ha en fin søndag.

God morgen fra BA lounge south på LHR. her sitter jeg og venter på at boardingen på BA279 til LAX skal starte. Så blir det noen timer i 64K før siste del av turen går til SEA. :fly

God morgen fra BA lounge south på LHR. her sitter jeg og venter på at boardingen på BA279 til LAX skal starte. Så blir det noen timer i 64K før siste del av turen går til SEA. :fly

God tur PC, sees om noen dager!

God morgen fra et svært så regnfyllt Bergen. Om mildværet er forsinket i Oslo, så er det definitivt kommet her. Det har plasket ned i hele natt, og jeg antar at det flyter over alt. Noe godt kommer vel ut av det, ettersom en del av isen i gater og på fortauer nå bør være borte.

I morgen starter jeg opp i ny jobb, og det blir derfor SK236 til Oslo. Deretter blir det Osloområdet på meg en stund. Blir spennende. Kanskje ikke ideelt å skulle være borte noen dager allerede første uken, men det får gå.. :)

Han en flott søndag!

Goede Morgen!
Gardermoen i morgentimene var ett spennende prosjekt, med regn og -2 grader var både veiene inn/-ut og alt av flymotorer frøset. Det er oppholdsvær på nuværende tidspunkt, men iflg MET'en skal det passere enda ett nedbørsfelt før det lysner fra sydvest. Uansett, 4 timer igjen av arbeidshelgen og det må brukes litt tid på pakking de neste dagene - pleier alltid sørge for fri kvelden før avreise, men denne gangen ble det OSL så da må man gjøre unna litt ting da sjansen byr seg.

New York melder om lette snøbyger, dagtemp på 20F og nattemp på 7F! Det blir nok bra uansett. 777-200 er heller ikke og forakte! :fly

Ha en fin søndag, i ettermiddag skal Everton gruse 'Liverpul' mens Manu gruser Spurs - cant wait ;)

God morgon från Sverige!

Trevlig kväll igår med goda vänner och det blev såpass sent att jag kom fram till att det var bättre att övernatta. Mildväder i huvudstadsområdet idag. Blir nog en lugn dag framför TVn med skidskytte.

T-4 till SEA :)

God morgon frå Trondheim!

Ingen store planer for dagen -bare avslapping, og litt forberedelser for SEA :) T-3!

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen fra Bergen!

Eneste på programmet i dag er fotballkamp og noe kaldt og drikke... Ha en fin dag alle sammen!

God morgen fra Gjelleråsen, nå skal jeg få i meg en lett frokost, så blir det en date med Fru Elixia på Kalbakken.
Så får vi se hva resten av ettermiddagen og kvelden bringer!

En god dag til dere alle!

God "morgen" fra en av Trysils hyttegrender nær bakkene! Bare -2 grader i dag, en klar bedring fra -28 på fredag, så blir nok et par timers skikjøring før man vender snuten til Peppes nedi høgget her, for så å kjøre hjem.. Sikkert 4 timer... Hurra.. Ha en god vinterdag forumister! :D

G'søndag fra Maura.

Lite på planen i dag. Skulle måkt den snøen smo falt i går kveld/natt, men så hadde visst naboen sneket seg innom med snøfreseren sin, så da slapp man det.
Da får man heller satse på å ikke gjøre så fryktelig mye, samt glede seg mer til LAX og SEA: T-2 :).

God søndag ønskes forumfolket ;)

Som Noen skrev så er mildværet utsatt. Det ble en tidlig avgang på ski for en liten treningsrunde før det ble en tur med den yngre garde midt på dagen. Nydelig føre. Møtte prepareringsmaskinen etter et par kilometer når den var på retur fra diverse løyper, men lite folk ute i dag.

God tur - følger etter via SFO om noen dager. Vi sees!

Go morgen fra Washington dc, her er det 4-5 grader og delvis skyet. Fin dag. Snart ut å gå en god tur, før en lang tur tilbake over atlanteren i kveld.
Håper på mindre turbulens en i går, da var det ikke behagleig. Ha en flott søndag.

God tur, PC. Vi ses torsdag!

God morgen fra Alpharetta. Endelig er vi omtrent tilbake til normalen. Fortsatt en del is og sne i skyggen, men det tiner fort naa. Ungene fikk siste stikk - i morgen er det Martin Luther King-dag og ekstra fridag etter en hel uke fri ... :rolleyes:

Spennende i Chicago i dag. Ettersom Green Bay slo Atlanta i 'fotball' i gaar, vil Seattle faa hjemmekamp neste soendag i NFC-finalen hvis de slaar Chicago i ettermiddag. Da blir det liv i Seattle neste helg ....

Her blir det to storkamper fra England back-to-back paa Fox foer Chicago-Seattle. The days are just packed ...

God ettermiddag fra Krsand!

Nei, egentlig er det ikke noen spesielt god ettermiddag. Man lider under selvpåførte pinsler etter gårsnattens fuktige slag.

Måtte ned i bilen og hente opp en kasse cola som hadde stått der over natten. Den var iskald og god. Beste medisinen dagen derpå som finnes! Nattens regnvær og dagens plussgrader har sørget for at det er skøytebane igjen på veiene ute. Så minst mulig kjøring i dag er et must. Huff! Kan ikke våren komme snart da?

Vel vurderer om jeg skal ta en halvtime på øyet på sofaen, eller om jeg skal lage meg egg og bacon! Dessissjons dessissjons....

BF:cool2

Som Noen skrev så er mildværet utsatt. Det ble en tidlig avgang på ski for en liten treningsrunde før det ble en tur med den yngre garde midt på dagen. Nydelig føre. Møtte prepareringsmaskinen etter et par kilometer når den var på retur fra diverse løyper, men lite folk ute i dag.

Der det var kjørt opp idag, var det nypreppa og nydelige spor og forhold.....bortsett fra endel overvann. Egentlig var planen Stryken-Gørja-Movann-Kjelsås, men da vi kom til Stålmyra var det ikke preppet mot Gørja, så ble Stryken-Kikiut-Bjørnsjøhelvetet-Ullevålsæter-Sognsvann istedet og bortsett fra siste stykket ned mot Sognsvann var det sesongens beste spor. Solo og skolebrød smakte også nydelig som alltid på Kikut :)

Da ble klokken 16:00 og det ble ingen utkall idag. Resten av flightene for kvelden er belagt med fullt crew. SK909 imorgen, derimot, mangler en kaptein i skrivende stund. Blir jeg kalt ut på den, så må det ikke bli noen innstillinger på hjemturen 19/1. Crewvisumet mitt går nemlig ut 20/1.

God ettermiddag fra Trondheim :D

Her sløver man i go'stolen og ser Indiana Jones,drikker brus og kjenner på formen....ble noe fuktig igår ^_^

Ellers ønskes SEA-farerne go tur utover uka. Her skal det lades opp til fødsel i ukene fremover, så "ho mor" har nedlagt reiseforbud forståelig nok :D

Ha ein framifrå søndag folkens :D :D :D

God kveld fra Lisboa

Her har det vært en nesten aktiv dag.
Begynte med å ta tbanen ut til Oriente og litt shopping. Ble en hyggelig lunch før vi satte kursen mot gamlebyen og noen runder rundt i byen. Ble litt kjØLig drikke på forskjellige steder før vi dro tilbake til Hotellet vårt og tok i mot de sist ankomne som starter kurs i morgen. Nå er en sandwich fortært og det er på tide å finne køya.

Ønsker god tur til alle som setter kursen mot SEA i løpet av uka.

S

Back