• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra Amsterdam

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Herlig vær her, max 17 og sol på dagtid... Fjerde gang på Doubletree Amsterdam Central. Topp sted og 5 min fra toget..

Mornings fra Sandaker. Grått og 6 grader, men har ihvertfall sluttet og regne. En løpetur med en kamerat etter. Er bedt i smalahovelag i kveld, men det henger litt i en tynn tråd da junior er litt pjusk. Ha en fin dag

God morgen fra Nittedal. Her ligger tåka godt nedover veggen.

Har er frokosten inntatt og Jr skal snart leveres i dagen første bursdag. Så blir det hard core familie logistikk resten av dagen. Med kjøring i alle retninger.

Ellers fikk booking fingeren trent seg i går. Og man fikk endelig ordnet et slik avios samle kort :) når man jobbet i flyselskap ble det lite med poeng å samle.

God helg

S

God lørdag fra bartebyen. Gutta krutt venter på en kompis, og da blir det utelek resten av dagen. Fedrene er med med mat og kaffe :-)
Kan ellers tipse om et bra tilbud på hamburger+øl/brus på Hard Rock cafe gjennom Groupon = 139 kr. Det er 51% rabatt det.....

*Gjeeeesp* fra Radisson Blu OSL. Ankom sent med siste LH og sovnet som en stein i en seng som var langt mer behagelig enn den var i Budapest. Våknet akkurat i tide til å få meg frokost, og nå blir det snart flytting inn til Plaza. Øl uten fly i dag, men hyggelig å treffe noen gamle kompiser.

Turen hit gikk smetrefritt og bagasjen min kom seilende aller først ned båndet. Slik setter man pris på når alt som står i hodet er en myk seng.

Hører noen rykter om problemer på Oslo S, men det får man ta etter hvert...

God morgen fra Radisson Blu Caledonien.

Ble ikke noen annet enn standard rom denne gangen, da man har bumpet ned til sølvkort.
Gått og vått i Kristiansand i dag.

En god dag ønskes dere alle. :-)

Forsøker å få verden i vater etter et langt strategimøte i kombinasjon med HalloØl i går.

Hører noen rykter om problemer på Oslo S, men det får man ta etter hvert...

Strømløst mellom Oslo S og Skøyen sies det, så kan det jo være det lugger litt i regulariteten. Flybussen er jo også grei når du skal til Plaza, stopper på bussterminalen.

Ha en fin dag uansett om den er i vater eller ikke.

God morgon frå Soria Moria!

Denne helga skal eg passe på junior når kona er på seminar. So far so good....

Ha ein søvnlaus dag?... Og evt natt. Gjeeesp!

Grynt fra Lillestrøm. Her er man helt klart ikke i vater. Prøvde å vatre med Nespresso, men etter 7 stykker gav jeg opp og konkluderte med at jeg er forkjølet.

Sykkeltur opp til opphavet for å få seg litt mat står for døren. I tillegg har man så klart shoppet lørdagsgodt til elefanten, så da skal husfreden være sånn nogenlunde sikret

Ha en fjong en

God ettermiddag fra Oslo nord - her er det dårlig sikt, yr, og kaldt - ettermiddagen går til musikk, mat, hvitvin :)

Ha en god kveld.

Jan

God kveld fra SAS Innenriks lounge , OSL.
En lang arbeidsuke går mot slutten, kom inn med -RNN på rute 806 og skal videre vestover med 4055 om en halv time.
Ingen direkte flight på lørdager lenger på kvelden fra LHR til SVG og da må man gå kanossagangen via OSL.
Det er heldigvis sjelden at det skjer nå.
Vel , min bedre halvdel venter for det som er igjen av lørdagskvelden.
God helg alle.

Last edited:
God aften fra Skotland, dagen har blitt tilbrakt i skog og mark, litt bilderedigering har det også blitt tid til. Nå har skitværet komt og svigers er rett rundt hjørnet, de er heldigvis glad i XO :-)
Ha en fin kveld forumister!

Da ble det natt omsider , siste legg med -RPA på 4055 over fjellet.
Noen kveldsbilder fra -RNN på 806 tidligere i kveld.
God natt.

Attachments

• DSCN9398.jpg
    DSCN9398.jpg
    28.4 KB · Views: 129
  • DSCN9402.jpg
    DSCN9402.jpg
    21.9 KB · Views: 129
God morgen fra Radisson Blu Caledonien.

Ble ikke noen annet enn standard rom denne gangen, da man har bumpet ned til sølvkort.
Gått og vått i Kristiansand i dag.

En god dag ønskes dere alle. :-)

Så det er du som har kommet hit med drittværet!

Jeg feirer fortsatt Hallo Vin! Skål for pochcher!:colgate:

Back