• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen, det er dagen etter ukens beste!

Bergern

ScanFlyer Dusty
Tally-ho, fra Romania!
Urolig døgnrytme, men det har trolig ingenting med skiftarbeid å gjøre.
Hjemreise og reprise av mandagsklubben venter. Savner Sturla Berg Johansen og Bjarte Hjelmeland. Det var satire, det...
Vel. Skal man oppsummere Bucuresti? Næh. Tar det på onsdag eller noe. Men en käsekreine med litt sterk sennep på vei til fyplassen tror jeg jeg skal unne meg. Nesten som å være i Wien.
Fresh tirsdg ønskes!

God morgen fra Lillestrøm! Da var det tirsdag og man kan si uka har tuslet seg godt i gang. Sett framover er det kun tre dager til fredag! Da vil en Widerøe maskin ta meg til Gøteborg og julebord med jobben. Hmm, jeg liker fly, så mens andre busser sammen suser jeg nedover luftveien. ;)
Tilbake er det en ørliten tur via ARN...
Ha en snabelaktig fin tirsdag alle sammen! :)

Glad tirsdag alle sammen. Klar for en en liten tur rundt i Skandinavia - de neste dagene skiller temperaturen nesten 20 grader = morsomt å pakke for en slik reise. Trikk, tog, fly og påfyll av nok skritt skal det også bli de neste dagene.

Mornings fra trikken. -1 grad da jeg dro hjemmefra, og ser det skal snø såvidt nå snart. Dog ikke nok til å lage noe skiføre av, så må nok vente lenger på det. Ha en fin dag

God morgen fra Groruddalen i Oslo - her har ikke skiføre dukket opp i løpet av - men blanding av regn og sludd - uf - holder meg inne på kontoret.

Jan

Lett snedryss mellom tujahekkene i dagmorges. Blir nok interessant på veiene. God tirsdag!

God morgen fra Oslo - eller god og god. Ikke helt i form i dag så fikk innvilga hjemmekontor

Godt snødryss i de høyere utkantstrøk av Oslo men varer nok desverre ikke. Ellers har jeg visst en masteroppgave å jobbe litt på

God formiddag fra Flytoget. Skiføre på Oslo S for de som liker den slags... Håper brøytemannskapene har kontroll på OSL, og at sikten er grei. På vei til FRA via ARN med SAS i Plus. Ha en fin vinterdag[emoji3]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Crown Lounge AMS, avdeling Schengen er godt befolket idag også. Venninnegjengene fra fredag er dog byttet ut med menn i dress. Tror det bare blir med dette lille glasset med rødt, før jeg tasser ut herfra. Jeg fikk et glimt av favorittbartenderen min på Grand Cafe Het Paleis, så det blir en whiskey der istedet.

Hepp hepp .. da er man igang med arbeidsuken. Grunnet ankomst av en sterkt etterlengtet musikkutgivelse er hodetelefoner på, volumet høyt og jeg er stengt inne i min lille kokong .. Legg kaffe og tre sovende hunder til dette, og man er så nærme paradiset man kan komme uten å bli forstyrret av masete jomfruer.

Og der tittet jammen solen frem også.

Legg kaffe og tre sovende hunder til dette, og man er så nærme paradiset man kan komme uten å bli forstyrret av masete jomfruer.

Er ikke så negativ til masete jomfruer jeg, men hver sin smak.

God kveld fra Lillestrøm. Jobben er over for dagen. Sengen skiftet på og alt hevet i vasken. Gammel vask hengt opp. Skjortene strøket. Jomfrua lager mat istedenfor å mase. Jeg har litt rødvin i glasset. Snart er det fotball på TV. Jeg har en stor øl. Jomfrua vet ikke Elefanten har fått BA gullkort mens hun har fått sølvkort.

Blir jaggu bra dette også.

Ha en fortsatt fin en

Her er første høst stormen nesten over, 14 timer uten strøm, 8 timer «innesperret» av tre som blokkerte veien inn til vår del av øya. Fergen trengte 6 forsøk på å legge til i Seattle i går på vei hjem, og det ble en solid rusketur over til Bainbridge. Men en nordmann gir ikke opp, på plass i den lille bokhandelen, fått meg dagens banan (vi har egne Banistas) hilst på 8 forskjellige hunder (alle kan ta med seg hunder på jobb her) og med rundt 50.000 ansatte blir det mye hunder og bananer....ha en fin stormfri Tirsdag

Back