God morgen - Alcudia

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
10494768_10152175855261260_5172388390395695619_n.jpg

Hjemturen starter 11:40 fra PMI - til OSL med SAS 737-8NG ha en flott dag der du er.

Jan

God lørdag fra Serengeti. Det er utrolig hvor man finner WLAN. Har allerede hatt walking safari før frokost.

Ha en god en alle som er ute på eventyr.

Last edited:
God morgen fra Trondheim, må faktisk en tur på jobb idag :( siden jeg tok fri man-ons for å dra på hytten, håper alle får en fin dag :)

Mornings fra Tjøme. For første gang opplever jeg OK badetemperaturer i Norge, men har heller ikke opplevd nærmere 24 grader i vannet her heller. Lite planer, men bør vel få meg en løpetur i kveld. Ha en fin dag
y5u5yge6.jpg

God dag fra Akersgata. Trolig siste lørdagsvakt på meg, og det er for så vidt greit, slik det er blitt. Varmen fortsetter, så får gjøre unna ting relativt kjapt, så man får tatt seg en kald en i sola snart. (Edit: Fryktelig godt med AC på jobben, så sitter her nok en stund til). God lørdag!

Last edited:
God morgen fra Nordhordland, første dag av tre uker ferie skal nytes ute i finaværet :) Får vel ta med ungene å kjøle oss ned i sjøen en plass. Ønsker alle forumister en fortsatt god sommer

Morn fra GYE. AA til MIA 2335 inatt var smekkfull, neste går 0700, satser på at noen klarer å finne meg et sete der. Litt nedtur at man måtte landside men sånn er det visst her. Nå tror jeg at jeg skal få meg litt nattmat.

EDIT:
Har nå prøvd to ganger, er umulig å gå utenom tax-free så fort man er air side, må gjennom her.

Last edited:
God formiddag fra Nittedal.

Ser ut til å bli en skikkelig god og varm dag i dag også :)

Var litt sent hjemme fra jobb i går (eller rettere sagt i dag tidlig) en av kundene hadde problemer og jeg fikk ikke siste dokumentene før i 2 tiden i natt. Så da ble det en kjip natt på jobb.

En artig greie var jo at i det jeg kjører ut fra Gardermoen så stopper jeg for å slippe over en liten familie. Og jaggu var det ikke et forummedlem som skulle ut å fly litt på morningen.

Nå blir det å (endelig) klippe hekken og plenen.
Kan nok hende det blir en liten time på øyet utpå dagen en gang :)

Ha en god og trygg helg

S

God dag fra Tananger,
Her fortsetter varmen of finværet. Vi drar til havs med båten nå og blir i Håstein øygruppen resten av dagen.
Igår var det 23 grader i vannet vest av Tananger.
Regner med at det er det samme eller bedre idag.
Ha en fortsatt god helg folkens.

Attachments

• DSCN8745.JPG
    DSCN8745.JPG
    21.7 KB · Views: 281
God morgen fra Santa Monica
Etter to uker i California, hvorav den siste i på the Georgian Hotel i Santa Monica (takk til en elefnat), er det dessverre tid for hjemreise. Hjemreisen skjer med BA via LHR.
Fortsatt fin helg :)

God ettermiddag fra London.. Bestilt billetter til Hong Kong neste uke og billetter hjem til Norge i Julen, det får da være godt nok til lørdag å være? Tror jeg skal gå ned til kjøpesenteret for å fange litt rå fisk, ha en bra dag :)

God kveld fra Borgo Val de Taro i Italia.

Her er man godt igang med middagen med stor M. Det vi trodde var hovedrett var forrett. Det vi fikk deretter som vi trodde var hovedretten var forrett nr 2. Så her sitter man da fortsatt 1,5 time senere og håper dessert er neste for nå er man for mett :p Deilig mat laget av familien som driver den økologiske gården vi bor på. Blir nok 10 mette dager :)

Back