• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen A-398

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen fra A-398, en hybrid japansk sak på vei til OSL

Faktisk litt vel stresset.. hoppet inn i taxien 07.43 og flyet går 09.15, det er for kort for meg. Skulle tøffe meg for dragen og vise hvor freequemt traveler jeg er.

Middag i oljebyen i kveld med gamle naboen fea Dubai - sabla koselig.

Riktig god morgen fra Kongsberg. Da er jeg hjemme igjen etter fine dager i Bergen. Kjekt å reise litt igjen selv om det ikke akkurat var så veldig langt. I dag går ferden til Tønsberg i forbindelse med jobb. Jeg hadde den store ære å bli utnevnt til merittert underviser ved USN i fjor og i dag skal det være møte, lunch og overekkelse av diplomer til de som har blitt meritterte undervisere. Det blir litt stas.

God morgen fra A-398, en hybrid japansk sak på vei til OSL

Faktisk litt vel stresset.. hoppet inn i taxien 07.43 og flyet går 09.15, det er for kort for meg. Skulle tøffe meg for dragen og vise hvor freequemt traveler jeg er.

Middag i oljebyen i kveld med gamle naboen fea Dubai - sabla koselig.

Kjapp sjåfør.. i loungen 08.28 er effektivt.

Morn fra T-banen. Lekte togpendler i dag og fikk oppleve signalfeil og buss for T-bane, så ligger an til 1t45m på å komme seg til jobb i dag. Vanligvis bruker man vel rundt timen, inkl barnehage...

God ettermiddag fra bassengkanten i Bangkok. Her nyytes dagen, men snart blir det retur opp i kåken. Gårsdagen ble brukt til å saumfare SAS sidene etter award seter, men tydeligvis mye for sent ute. Kom da plutselig på at jeg har/hadde AVIOS hos Qatar. Så da ble det booket tur i Biz og First, greit å få enda et besøk i AlSafwa First loungen og ny flygning i F med 380’en, digger baren deres.
Ha en nydelig mandag :)

God dag fra LHR T2. Klart for SQ317 og A380 til fjerne Østen. Første IC tur siden starten av 2015

6fde31b053e798c4dd8d145bdad5bc24.jpg

God dag fra LHR T2. Klart for SQ317 og A380 til fjerne Østen. Første IC tur siden starten av 2015

Oooooh, nice. God tur!

God morgen fra Sheraton på BRU. Her skal jeg etter hvert komme meg hjemover. Var usedvaaaanlig deilig å sove ut skikkelig i dag.

Kjørte ned hit i går kveld fra Tilburg i Nederland. Regnet en del (ikke pøsregn) og en ting jeg la merke til var at veiene her i Belgia er usedvanlig dårlige på vått føre. Det var som om det var et jevnt vannspeil over hele veibanen, det var mangelfull belysning langs motorveien og rett og slett svært vanskelig å engang vite hvor filen din var. Jeg var sjukt glad for at den bilturen kun var på drøye time. På Nederlandske siden av grensen var veiene helt fine.

Vel vel. Nå er det bare å komme seg hjemover med Brussels Airlines. Håper det ikke er så alt for fullt i kantina, så man kan få seg noe mat. Men så har Storsmurfen uansett lovet meg take out når jeg kommer hjem. :)

Det skal ikke spares på noe. Vi skal velge akkurat hva vi vil. Fra øverste hylle. Så da blir det nok kebab! Kebab i pita er ekstra best.

Ha en fin en

G’morgen. Varmt nok til å sitte på terrassen i dag. Bikkjene synes det er fint.

Som vanlig er mandag den beste dagen. Her skal jeg på dynga med søpla og så på Walmart og kjøpe juletrelys. En remse som ikke ville slå seg på i går, så da må man ty til drastiske midler.

På radio’n synger Genesis om mamma’ne sine. Kvalitet.

Og siden det også er Mad Dog Monday tar vi en tur innom San Diego.

990ba103eb3fb6cd578fc2ba41010a9d.jpg

Glad mandag fra Bainbridge. I dag går turen inn til Seattle med 07:55 fergen og litt frokost, shopping og lunsj før det blir retur i ettermiddag slik aktiv rekker vinsmaking på Eleven. Seattle skal by på strålende sol og blå himmel - så tenker at dette blir en ekstra best dag.

Glad mandag fra Bainbridge. I dag går turen inn til Seattle med 07:55 fergen og litt frokost, shopping og lunsj før det blir retur i ettermiddag slik aktiv rekker vinsmaking på Eleven. Seattle skal by på strålende sol og blå himmel - så tenker at dette blir en ekstra best dag.

Husk å smake på flere enn bare en. Vinsmaking på Eleven er ekstra best!

Husk å smake på flere enn bare en. Vinsmaking på Eleven er ekstra best!

Vinsmaking på 7 eleven er vel kanskje ikke så stilfullt?
God kveld fra Oslo - her har man hatt en ganske effektiv dag og faktisk kommet gjennom en del jeg skulle gjøre.

Back