• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God midthelg!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da var de foerste to dagene av helgen over - kun to igjen ... det gjelder aa nyte de faa langhelgene vi har.

Ettermiddagen ble tilbragt paa kino - Spongebob the Movie - dere med barn slipper kanskje ikke unna, men dere andre har ingen grunn til aa moete opp. Ille ..... Og bildet av sjoestjernen Patrick med nettingstroemper sitter fortsatt paa netthinnen og kommer til aa gi meg mareritt i flere dager.. Og Flesland-artikkelen hjelper heller ikke ....

Det begynte aa regne da jeg luftet bikkja i sted .. naa sitter jeg foran paisen med en liten iskrem og det blir vel kanskje litt brunt ildvann ogsaa .....

Replying to Topic 'God midthelg!'

Det er en fin vintermorgen.... jeg må nok u t å måke sne for 4. gang i løpet av de siste 24 timene... En lørdag hvor jeg ikke skal gjøre annet enn å drikke kaffe, spise, lese aviser og sitte foran peisen. Ha en bedre fridag!

Godere loerdag.....her pilsner det ogsaa.....skal bli morro aa kjoere over fjellet til Portland om noen timer....amerikanere skjoenner lite av kjoering paa glatta....Vi saa "The Polar Express" i gaar....mektig bra animasjon.....det absolutt beste jeg har sett, filmen er ogsaa bra......

Ahh, vinter er jo tross alt litt vakkert da, selv om det er minst 40 grader kaldere enn jeg skulle ønske da :D Deler av dagen i dag gikk med til snørydding på hele gårdsplassen, og i motsetning til EB har jeg heldigvis stoor traktor :)
Har akkurat fått kjørt ut og ferdigstilt de 3 snøscooterne vi har på gården slik at julebordgjengen som kommer i kveld skal få lufta seg litt før de edle dråper inntas i Gammelstuo.
I morgen er det skitur med konemor og alle barn før julegrana nede i byen skal tennes med skolekorpsmusikk til.. Har to av de små med der så det blir en travel måned framover ... :)

Vakkert og vakkert - joda, litt pent er det vel, men innrømmer gjerne at jeg trivdes bedre med været i Chiang Mai i går... :sarc

Back