• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default God «Martindag» eller fredag…

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen på en fridag som skal ta meg til Gøteborg - men før jeg kjører sørover så tar jeg turen via Nannestad og bisettelsen til Martin. Fint at vi blir flere fra Flyprat i kirken - Martin var definitivt en bra stemme her - faktisk ekstra best stemme.

Etterpå settes kursen mot Gøteborg og en helg med deler av idretts Norge og Sverige.

God morgen fra L1. Ikke spesielt folksomt med litt tidlig tog en fredagsmorgen. Full rulle på jobb i dag, så får dessverre ikke tatt turen til Nannestad. Ingen av barnas aktiviteter som det må kjøres til, når det er kort og uten en hockeybag så får han vær så god å sykle. Ha en fin dag.

God morgen fra gymmet på Bergen Børs. Gode og innbringende møter i går med en svært god italiensk middagspølse kvelden. Dagens siste møte ble utsatt så etter 12 sekunder i appen ble det 1500 flyet istedenfor 18.45 som gjør at man får mere fredag. Nå der det straks en av Norges beste frokoster

"Lykke til" med Martin i dag

God morgen fra Oslo S. Venter på at Vy skal transportere meg opp til OSL. Etter å ha overlatt bagasjen min til SAS går turen videre til Nannestad for å ta farvel og på gjensyn med Martin. Blir nok masse fin musikk på øret i dag. Det er jo i Martins ånd det også.

Morn fra Tønsberg. Her sov man hele natten uforstyrret så satser på at minstemann endelig er på bedringens vei. Ikke helt klar for barnehagen enda, så min tur til å være hjemme med han. Må nok få inn litt jobbing når han sover for å unngå trekk i lønn

Skule gjerne deltatt i Martin sin begravelse, men det går dessverre ikke nå. Jeg møtte han noen få ganger på flytreffene, men husker han best for alle de fantastiske tripreportene. Prøvde å finne frem en av de gode klassiske rapportene hans, men bildene var borte fra dem og da blir det jo ikke like spennende. Formen er forsåvidt ok, men med utskriving i går så trengs det litt med restitusjon så da blir det å ta det med ro her hjemme i dag.

Et år siden jeg la på operasjonsbordet på Riksen. Husker det som det skulle vært i går. Har aldri hadde så vondt i magen noen gang. Det var et eller annet som hadde vridd seg nedi der, som de fikset nokså akutt.

God morgen fra Stavanger hvor solen skinner. Noe kjøligt ute men flotte farger begynner å vise seg på trærne. Dagen er starter hos datter og barnebarn hvor min oppgave er å få henne til å sove.
Best reise til Martin på hans siste reis!

God formiddag fra hjemmekontoret, halvveis i dagens Teams-maraton. Ingen store planer for helgen, kanskje ut å spise middag i morgen. Fint med deltakelse fra Flyprat på Martins siste reise. God helg😊

God formiddag. Det blir litt lang vei til begravelsen, men det er hyggelig at de som kjente ham best her paa Flyprat er tilstede i begravelsen. Han skrev mange fine innlegg her og endel av hans trip-reports var virkelig verdt aa lese.

Ja, denne gangen kommer det ingen tripreport fra Martin ... Trist dag, derfor blir det et matchende freddasbilde ...

G'morgen fra SC. Kjølig morgen. Her skal fruen kjøres til Augusta for en undersøkelse. Det skulle beslaglegge mesteparten av dagen-

PH-MCE.webp

God fredag fra et sommerlig Chile. Straks trening og noen runder i bassenget. Pakking i ettermiddag til morgendagens helgeutflukt til det nordlige Patagonia. Meldt norsk sommer der så det blir bra. Endte med å skyve litt på hjemreisen i november på grunn av et arrangement, så nå blir det KL i stedet for AF.

Back