God mandagsmorgen fra Trøndelag

hanswest

SAS Customer
Medlem
God mandagsmorgen fra Trøndelag

Veldig tidlig start på dagen i dag ja. Skal ut og fly med tidlig morgenfly, og da sover man ikke alltid 100%. Men, en liten kanne god, sterk espresso skal straks sette fart på tankene.
I dag går turen til Baskerland med KLM og Air France, foran gardina. Jeg skal skrive en liten rapport. Det betyr at jeg skal sloss meg gjennom bildebehandlingen her på forumet, og også få lagt ut rapport med Austrian for en (god) tid tilbake. "To do-liste."
Ellers er det sju og en halv små grader ute her på "Schødarn", det regnet i går kveld, men oppholds og vindstille nå, og den fantastiske lysegrønne maifargen er blitt ennå flottere! Da vet man hvor man skal vente på drosjebilen etterhvert.
Må forresten huske å kle meg godt inn når jeg kommer på TRD og skal gå til høyre for å sjekke inn i dag, så ingen på det "rette" siden kjenner meg igjen....

Ønsker alle en fin mandag!

Re: God mandagsmorgen fra Trøndelag

Glad mandag morgen fra Ris. Klar for en ny uke med null reisevirksomhet...egentlig ganske deilig. Ha en bra start på uken.

God morgen fra Sandaker. Ser ut som det blir en sommeraktiviteter dag. Sykemeldingen er over, så Prærien venter igjen, skjønt det er ikke veldig mye fornuftig og ta tak i. Utemøblene på balkongen havnet i søppelcontaineren i går, så da bør jeg også få kjøpt inn noe nytt. Ha en fin dag

God mandag fra flyto... eh.. NSB på vei fra OSL.

Flighten i natt fra BKK ble ikke helt som forventet. Jeg lå ann til å få en treseter for meg selv igjen og alle tresetere rundt meg hadde kun 2 personer så det så ganske trygt ut. Så kom det i siste øyeblikk på en person som skulle sitte på midtsetet på raden forran meg. Jeg kunne ikke helt si om de var pre- eller post-op, men noe slikt så det i alle fall ut som. Jeg regnet med at den digre personen på gangsetet ville flytte seg en rad bakover, men har var ikke særlig for seg så det var den ubestemmelige personen som etter henvendelse til personalet ble flyttet til samme rad som meg. Jaja, i alle fall et midtsete mellom oss tenkte jeg. Neida, personen valgte å legge seg på tvers på de to setene med hodet oppå armlenet mitt og nesten oppi fanget mitt. Hva i alle dager skulle jeg gjøre? Prøvde å holde stand på armlenet med aktiv skulder samtidig som jeg måtte lene meg mot vinduet. Der verste var "å så søtt"-smilene fra betjeningen. Tror nok det blir en stund til jeg igjen flyr økonomi på Thai. :crowded

Ha en god en alle som har fått sove i tryggere omgivelser i natt.

God morgen fra Ruters grå. Flytoget og OSL venter. Videre til Lyr deretter. Sov i trygge omgivelser i natt men våkner ofte i 430 tida pga dagslys om dagen. Det gjør at man er litt trøtt. Men helt greit å ikke forsove seg til fly heller. :) på hotellrom i Longyearbyen har de i det minste tykke gardiner. Jeg har jo bare persienner så omstilling til midnattsol et par dager går nok greit

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God morgen fra en solfylt morgen i Groruddalen - Nye muligheter og ny spennende uke på jobb og reise til fredagen.

Ha en flott dag videre.

Jan

God mandag fra flyto... eh.. NSB på vei fra OSL.

Flighten i natt fra BKK ble ikke helt som forventet. Jeg lå ann til å få en treseter for meg selv igjen og alle tresetere rundt meg hadde kun 2 personer så det så ganske trygt ut. Så kom det i siste øyeblikk på en person som skulle sitte på midtsetet på raden forran meg. Jeg kunne ikke helt si om de var pre- eller post-op, men noe slikt så det i alle fall ut som. Jeg regnet med at den digre personen på gangsetet ville flytte seg en rad bakover, men har var ikke særlig for seg så det var den ubestemmelige personen som etter henvendelse til personalet ble flyttet til samme rad som meg. Jaja, i alle fall et midtsete mellom oss tenkte jeg. Neida, personen valgte å legge seg på tvers på de to setene med hodet oppå armlenet mitt og nesten oppi fanget mitt. Hva i alle dager skulle jeg gjøre? Prøvde å holde stand på armlenet med aktiv skulder samtidig som jeg måtte lene meg mot vinduet. Der verste var "å så søtt"-smilene fra betjeningen. Tror nok det blir en stund til jeg igjen flyr økonomi på Thai. :crowded

Ha en god en alle som har fått sove i tryggere omgivelser i natt.

Legg alltid noe i midtsetet med en gang du setter deg. Revirmarkering er undervurdert[emoji6].

God morgen fra Bergen. Endte faktisk med midtsetet i dag. Lenge siden morgenflyet har vært så fullt. Nyt dagen, været ligger iallfall til rette for det på begge sider av fjellet.

God morgen fra Lillestrøm, etter å vært foreleser hele lørdag og søndag, noe groggy men GLEDER meg til hagearbeind. Og i morgen er det "Left my heart in ...... ".

Yes Chriscross. Boarding completed, tar mittsetet på en ledig treseter og et sete inn på en firseter. Fruen spretter til et tilsvarende..;). Vanligvis flere ledige.

På UA drar hun ofte bak i bussen fra Eco Plus til regulær Eco 31". Hun er knøtt liten så hun sover godt der. Har lykkes på hver UA flight i vinter, og det har vært mange .. Vi må jo ikke være nær hverandre...:colgate::colgate:

God morgen fra Torrevieja. Har hatt noen fine dager her nede. Hjem igjen med SK i ettermiddag. Sjekket inn på app'en i går, og så at jeg fortsatt hadde sete på rad 8, men fruen var flyttet til rad 12. Jeg fikk da flyttet meg selv til rad 12 også som hadde mange ledige plasser. Merkelige greier... Reserverte sete D og F, så får håpe vi ikke får en ladyboy på E[emoji16] Ha en aldeles strålende mandag!

Sent from my iPhone using Tapatalk

God ny finværssuke fra Skaun!

Travel mandag for tur, morgendagen skal brukes til EU-kontroll med kroppen på St.Olav, før man skal i konferanse i Tønsberg på onsdag. En liten svipptur opp og ned med de grønne propellerende. :)

Her er tempen økt til rundt 14-15 grader allerede, får satse på at finværet holder seg!

Nyt dagen alle.

Kim

Fytti katta etc... God morgen fra Munchen. I dag bærer det hjemover etter en helt sinnsykt heftig messe og nedrigging av denne. I morgen er det rett på igjen på nytt - dog bare for en dag.

"Ingen hvile for de sinnsyke"... ellårno'

Ha en strålende en

Grompf teknisk på flyet og forsinket fra 0955 til 1145. Burde booket rødnesa opp til LYR i dag

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God formiddag fra Majorstua!
Skiftarbeidets goder nytes med en iskald halvliter på terrassen til Karim. For en dag!
Ha en strålende en, folkens! :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

G'morgen, ja .. Fine forhold for utendørs morrakaffe i dag. Godt å være hjemme etter en slitsom helg i SC. Fri i dag, men mye som må gjøres hjemme pga nevnte helg ...

Hei fra Tokyo! Regn og 20 grader, men det setter ingen demper på stemningen. Jakten på sjelden whisky fortsetter, men den jeg fant i dag var i dyreste laget... 12.000 kroner er mer enn jeg ønsker å gi. Kanskje jeg finner noe spennende i Yokohama på torsdag?

Ha en fin uke!

God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Sol, blå himmel og flott vær. Dog skal det visst bli litt våtere i morgen, men plenen gleder seg nok til regn nå. Tilbake er man, og i live sådan etter en fin tur til Nord-Trøndelag. Flott campingplass, en god del gjester og mye liv, men nettet kunne vært bedre skjønt man ikke drar på tur for å være online 24/7. Ble familiebesøk hver dag, og oppi alt fikk man spottet både flyvende og skinne-gående objekter, og når alle er glade er intet bedre.

Kofferter er pakket ut og satt på plass, så nå kaller hverdagen...igjen. Ikke store planer for resten av dagen, så får se hva den bringer. Ha en fortreffelig ettermiddag! :)

Kanskje jeg finner noe spennende i Yokohama på torsdag?
Hos Worldd Porters (like ved verdens største klokke) har de mye rart fra rundtom i verden. Japanerne liker visst ting fra Hawaii så der får man hawaii-skjorter opp til 200XL. Ikke spør meg hva japanerne gjør med dem.

Fra Landmark Tower er det fin utsikt. Bodde i 67. etasje. :cool:

God ettermiddag fra Bergen. Da var billett til onsdagens kamp på togstoppet utenfor Oslo (eller var det verdens navle det var..?), og samtidig er nå alt klart til å være med på SAS opplegg til ZRH på torsdag med besøk i hangaren for å hilse på OY-KBC. Dermed ser det ut til å bli en riktig så grei uke med møtevirksomhet i Oslo onsdag formddag og fri torsdag og fredag. Det blir SAS direkte til ZRH på torsdag og retur via CPH på fredag. Er det flere forumister som skal være med på den turen?

Legg alltid noe i midtsetet med en gang du setter deg. Revirmarkering er undervurdert[emoji6].
Ser at jeg var sløv der ja. Den mest effektive taktikken er å sette seg på midtsetet og se syk ut.

God ettermiddag fra Bergen. Da var billett til onsdagens kamp på togstoppet utenfor Oslo (eller var det verdens navle det var..?), og samtidig er nå alt klart til å være med på SAS opplegg til ZRH på torsdag med besøk i hangaren for å hilse på OY-KBC. Dermed ser det ut til å bli en riktig så grei uke med møtevirksomhet i Oslo onsdag formddag og fri torsdag og fredag. Det blir SAS direkte til ZRH på torsdag og retur via CPH på fredag. Er det flere forumister som skal være med på den turen?

Jeg skal nedover:)

Back