God mandags morgen!

Du har billett opp for tidlig, jeg kan ikke dra før etter 25 mars. No worries, I won't come after you :eek:

Kanskje like greit, hadde ikke gitt fra meg de uten kamp.
Hakke vært på Svalbard før, så jeg gleder meg stort. Så bildene bla. fra TRen din Polaris og andre bilder jeg har sett derfra gjør at jeg ikke gleder meg noe mindre til den turen.. :-D

*flir* Slapp helt av. Det blir alltids tid senere, i stedet for scootertur planlegger jeg gåturer i fjellet til sommern :)

Blir flott, du får jo noen helt spesielle farger på himmelen nå rett før sola kommer tilbake! Så du må bare huske å ha kameraet "at the ready". Hva er planene?

Jeg skal klappe isbjørn!! Ifølge han kompisen min som bor der opp, skal jeg få lov til å klappe den på terminalen i LYR.. Så da får vi satse på at den levende utgaven, evt. kommer på skuddavstand fra Sigma 18-200..

Planen er å leie snøscooter, dra på hyttetur og teste utelivet i Longyearbyen over ei oval helg, sånn i korte trekk.
Har foreløpig klart å motstå fristelsen til å kjøpe optikk til min D80 med 20% "rabatt", men det er enda lenge til avreise..

Last edited:
Så var man hjemme igjen etter en lang mandag i St. Valentins tegn. Roser og sjokolade til damen på Brandbu. Samt litt planlegging av årets tur til Gardasjøen og Sirmione i april-mai.
Nå gjenstår litt pakking til morgendagens CPH-ORD i sete 0A.
Ha en god natt!

Tror det jaggu er på tide med en Blackies burger på onsdag, gitt. Send meg en tekstmelding når du er klar!

God eftan fra Chicago. Fint vær her i dag med noen få plussgrader. Snømelting kommer garantert til å skape kaos de nærmeste dagene. I morgen blir det enda varmere.

Ankom ORD 20 minutter tidlig fra San Diego i dag etter en slitsom helg. Tidlig i bingen i dag før man arbeider på kontoret frem til torsdag da man atter en gang starter på ett maraton. ORD-ORF torsdag, ORF-DCA grytidlig lørdag, deretter DCA-RDU etter møte i DC lørdags ettermiddag før man søndag setter snuten mot San Diego, RDU-IAD-SAN. Heldigvis fri mandag, tirsdag blirre atter en gang SAN-ORD...

Fatt mot! :rolleyes:

Tror det jaggu er på tide med en Blackies burger på onsdag, gitt. Send meg en tekstmelding når du er klar!

Mottatt! Kanskje noen kjØLige på Elephant & Castle først? Kanskje burgeren også på E&C? Litt avhengig av vær og vind. Får ikke ordnet med Mills Majones denne gangen, men neste gang...!

Back