• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

GOD MANDAGS MORGEN

ENGM RAMP

ScanFlyer Rusty
Riktig god morgen alle :hi2

Sitter her og venter på at kl. skal bli 0700 så jeg får avløsning fra nattevakt. Har 4 nattevakter spredd over hele uka her nå, så tenker jeg skal bli gretten og fornøyd innen ukeslutt :lol

Ha en strååålende dag og en strålende uke alle sammen! :up:

Re: GOD TORSDAGS MORGEN

God morgen!

Nettopp hjemkommet fra en liten runde til Tyskland. Morsomt å gå rett fra Nattbåten og på jobb! Hadde vært bedre med en liten lur nå, ja! For sikkerhets skyld er jeg ikke ferdig før kl 18 i dag, så det blir en lang dag!

BF

Har jeg gått glipp av tre dager? :skep
Eller har rampen tatt feil av den blå dagen i uken? :love

Ha en god morgen - og en god uke lang uke!

god mandag!
Med bestemor på plass hos prinsessen (som fikk Harley-trehjulssykkel av Kule Onkel Petter i 1årsgave i helgen), er mor og far på jobb igjen. Satser på en femdagers uke denne gangen - det er lenge siden sist... Snart blir det spottertur til ZRH!

God morgen herfra også.
Da er det endelig høstferie (noen ganger er det flott å gå på skole!)

Ferien kommer til å tilbringes i min tantes leilighet i Asker som selv skal til London (noe jeg også ville men ble ikke noe av det...)

For første gang skal jeg faktisk ta tog innover, har aldri gjort det før, bare flydd... (Men til en pris av 199 kroner klarte jeg ikke la være...)

Ha en fin uke! :up:

God Mårn,

Her har man allerede fått unnagjort frisøren og butikken - slikt står det respekt av klokken 11:01 på en FRIdag! :devot:

Ellers blir det ett par dagers senjobbing før man setter kursen for Lillestrøm på Torsd. hvor man skal ordne seg biometrisk pass til den nette summ av 990,- :naughty:

USA turen nærmer seg med stormskritt!

God ettermiddag.
Da sitter jeg i SAS loungen paa Kastrup og venter paa aa gaa ombord i TG951 til BKK.
Skal ha en lynvisitt der og f[r pr;ve TG sitt businessprodukt i sete 4A...
Blir vel litt av en provelse aa fly saa lenge uten WLAN:p
CK, om jeg faar aanden over meg skal jeg lageen tripreport

God dag ønskes dere herfra også. Endelig har vi nå privat en god dag igjen, etter 10 dager med datteren på sykehus. Godt det finnes folk som prioriterer å ha medmennesker som sitt hovedarbeisområde.
Høstferien råder hjemme, mens jeg er tilbake på jobb.

Dykket i arkivet forrige uke ble nedprioritert pga ovennevnte situasjon, men planene er klare.

Mvh ojb

....godere mandag ettermiddag fra oss i vest......etter laaaang helg med flytting....rent flymessig startet flyttingen veldig bra....i det jeg steg ut av bilen foran vaart nye hjem...hoerte jeg god flylyd....og i 4 sekunder var en DC-8-63 synlig gjennom skydekket......dessverre endte ikke torsdagen saa bra for oss som bor paa en oey, og som er avhengig Ambulance helikopter.....et av Airlift Northwest Augusta 109 Mark 2 styrtet i sjoeen like nord for oss, det antas at alle 3 ombord omkom.....saa langt er ulykken et mysterium...det var overskyet, men ikke spesiellt lavt skydekke, piloten var i kontakt med Paine Field minutter foer ulykken, paa den tiden var allt normalt....saa langt er det kun funnet noe vrakrester, sleve hovedvraket ligger antagelig paa 600ft dyp og spesielle dykker fartoey maa til......disse helikopterene har ikke noen "blackbox" heller...saa det kan ta laaang tid foer vi vet hva som skjedde....

Originally posted by Fellowship
Godt det finnes folk som prioriterer å ha medmennesker som sitt hovedarbeisområde.

Etter å ha tilbragt mer enn 2 måneder selv på sykehus som pasient i sommer kan jeg bare si: Halleluja, pastor! I'll second that!!:nor

bf

Back