God mandags morgen.....

G'mandag fra FedEx.

Litt forsinket ble man i dag, etter at jeg klarte å bli liggende litt for lenge.
Nuvel, man kommer vel gjennom dagen. Kort uke bli det og, da jeg rett og slett skal ha fri torsdag og fredag :drink

God mandag ønskes alle :)

God morgen fra Chitown.

Litt moerbanka ether Hawkskamp og x antall pils loerdag. Shoppa et par ipads I helga, men Herr jobs paa eplefabrikken glemte aa mekke norsk tastatur paa vidunderet.

To kontordager denne uka, dagstur till Denver onsdag, halv kontordag torsdag, LA torsdag ettermiddag

Da va det bare aa heise pungen I arbeid!

Morgen fra Chapel Hill. Blir å komme seg over på b-school for nok en midtermeksamen om noen minutter. Tredagersuke før det blir Miami/FFL for en liten ferie og konferanse.

Ha en god uke!

God ettermiddag - da var man tilbake i hovedstaden her i landet etter å ha vært i hovedstaden som sliter med å finne seg et land man kan enes om. An forskjellige årsaker ble det Koninklijke Luchtvaart Maatschappij som stod for transporten denne helgen.

Fikk litt bakoversveis ved anskomst OSL og KiwiTaxFree butikken der - de hadde slått på stortromma og funnet noe mer spennende enn det tradisjonelle Oslo-ølet de pleier å forsøke å pushe på folk. Og så vidt jeg kan se var det til ca 1/3 av prisen som det statlige monopolet tar for drikken :drink
181020101035.jpg

(Ja, jeg vet det hender de er litt ville og gale og skeier ut med Sommer-Øl eller "jule"-øl på OSL :rolleyes:).

Jada! Endelig kom det kortet i postet (tok "bare" 3 måneder :rolleyes: )og jeg er ikke bare *A-Gold på papiret, jeg har også fått plastikken så jeg slipper forbi dragene i loungen :colgate:

Attachments

• DC.jpg
    DC.jpg
    39.9 KB · Views: 135
God morgen fra Chitown.

Litt moerbanka ether Hawkskamp og x antall pils loerdag. Shoppa et par ipads I helga, men Herr jobs paa eplefabrikken glemte aa mekke norsk tastatur paa vidunderet.

Enda godt det kommer som en etterlevering i November da.

God ettermiddag fra Starbucks ved skolen min. Har en fritime nå, så jeg bestemte meg for å gå på Starbucks for å jobbe med en biologi oppgave. 15 grader og sol :)

God ettermiddag - da var man tilbake i hovedstaden her i landet etter å ha vært i hovedstaden som sliter med å finne seg et land man kan enes om. An forskjellige årsaker ble det Koninklijke Luchtvaart Maatschappij som stod for transporten denne helgen.

Fikk litt bakoversveis ved anskomst OSL og KiwiTaxFree butikken der - de hadde slått på stortromma og funnet noe mer spennende enn det tradisjonelle Oslo-ølet de pleier å forsøke å pushe på folk. Og så vidt jeg kan se var det til ca 1/3 av prisen som det statlige monopolet tar for drikken :drink
View attachment 28236

(Ja, jeg vet det hender de er litt ville og gale og skeier ut med Sommer-Øl eller "jule"-øl på OSL :rolleyes:).

Jeg siklet litt på dette god-ølet forrige uke, men var faktisk i tvil om det går under øl kvoten? Kofferten var full av vin så jeg gikk heller for Aasen. (Som Drammenserene skal ha for :up: )

Back