Gjeeesp og hallais fra Oslo. Rett på jobb fra Vegas og etter US over Atlanteren på kjipklasse, 9 timers tidsforskjell i kroppen, bør nesten komme meg på detox, en forkjølelse er på vei, 145 uleste mail i innboksen, en god samling ubetalte regninger og nylig dumpet per SMS............glimrende start på uken.
Nesten litt godt å høre at noen har det værre enn en.
Hadde bare 39 uleste mail, men det skyldtes at mailboxen ble full første tirsdag i den toukersperioden jeg var borte. Regnner vel med at resten dukker opp ila. dagen, etterhvert som man får slettet unna llitt..
Og ikke har du blitt dumpa heller?
BF:cool2
Gjeeesp og hallais fra Oslo. Rett på jobb fra Vegas og etter US over Atlanteren på kjipklasse, 9 timers tidsforskjell i kroppen, bør nesten komme meg på detox, en forkjølelse er på vei, 145 uleste mail i innboksen, en god samling ubetalte regninger og nylig dumpet per SMS............glimrende start på uken.
Og ikke har du blitt dumpa heller?
Nesten litt godt å høre at noen har det værre enn en.
Hadde bare 39 uleste mail, men det skyldtes at mailboxen ble full første tirsdag i den toukersperioden jeg var borte. Regnner vel med at resten dukker opp ila. dagen, etterhvert som man får slettet unna llitt..
Da har jeg gjort tidenes billettkjøp:
"Hei, jeg skal ha den billigste billetten du har!"
"Var skal du reise?"
"Ingen ide, der du har billigst billetter nå i kveld... Göteborg eller Kiruna eller Køben må vel ha noe T, L eller annen billig-greie som kan kjøpes?"
"Men du må ta vite hvor du skal reise?"
"Neida, jeg trenger en billig arbeidsplass i 6 timer, og jeg skal ikke videre med *A!"
Så nå har jeg billett til Gøteborg i kveld, mens jeg venter på noe helt annet... :colgate:
-A
Prøvde akkurat å booke togreise Bergen-Asker .. så fint at ikke NSB aksepterer amerikanske kredittkort ... duuuuuuh ...... :mol
Pass på så de ikke blir uavhengige av deg - det hadde vært for jæ**** !Det er mandag, men jeg er ikke helt sikker på hvor god den er.. Første arbeidsdag etter to uker ferie, så det blir spennende å se hvordan ståa er der nede. Hvis det skulle vise seg at de har klart seg uten meg, så merker de kanskje ikke om jeg blir borte en uke til?![]()
Samme problem (dvs. motsatt fortegn) som når jeg forsøkte å bestille på aa.com i går...kun US/UK-adresser og kort påstod de. Og WIAS kan heller ikke hjelpe meg.
Pass på så de ikke blir uavhengige av deg - det hadde vært for jæ**** !
Bestilte du tid til en mentalundersøkelse samtidig???
Den du har snakket med på telefonen må jo trodd at du var tullerusk?
Kan man ikke booke AA hos WIAS? Jeg mener da jeg har fått opp treff med de der tidligere..
Ikke noe AA som kommer opp for meg, hvertfall. Dog kunne WIAS hjelpe med den ene saken , det var BA-billetter. Noen få kroner å spare på WIAS vs ba-com. (aa.com lå 100-lappen under ba.com så jeg hadde tenkt å se om det funket).
Følgende feil har oppstått
- Det er en konflikt mellom ekskluderte og foretrukne flyselskaper in hovedprisforespørselen. (66020)
Samme problem (dvs. motsatt fortegn) som når jeg forsøkte å bestille på aa.com i går...kun US/UK-adresser og kort påstod de. !
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.