God mandags morgen

God dag folkens. Det har begynt å roe seg noe ned på Universitetet, slik at man har mulighet til å hente seg inn før sesongens siste lese-økt starter. Dagen skulle gjerne vært utnyttet til soling, grilling osv, men her er det desverre grått, trist og ca 10 grader. Det blir derfor much needed indretjeneste istedet.

God morgen fra et SEA som bader i sol. Frokosten er unnagjort, og nu skal jeg og to fra kabinen til Boeing Field for aa fly veteranfly. Fra innflygingen igaar, saa jeg at BFI har besoek av en B-17 Flying Fortress. Hmmmm.... $400.00+?
Vi faar se!
Ha en fin dag.

Da har man fått dobbelt dippet seg inn på Hilton Park her i München......hotellet virker definitivt bedre Hilton City jeg bodde på sist, men at de ikke har hørt om gratis internet her er nesten på trynet.
Fin flytur med LH nok engang imorgen. God plass på rad 8, med tomt midtsete. Drikkevogne gikk 2 ganger også, men holdt meg til juice for en gangs skyld :p ....sommeren har definitivt kommet til Bayern :D

.....glad jeg ikke sitter på et fly fra TOS atm. En liten -500'er fra SAS tok nettopp av, var ikke rent lite vingling fram og tilbake på den. Og da snakker vi ikke sånn vingling du ser i det den tar av, men vingling du ser fra stuevinduet mens flyet ligger 1000 meter opp i lufta :skep

Han e hard sørvest i dragan, er vel den velkjente tromsøvinden det?

God morgen fra Egersund.

Her skal man øyeblikk ut døren og ta bilen fatt til arbeid. Håper ikke den ender like sent som igår...

Har ikke sett noe særlig ut av vinduet, men det er ihvertfall opphold (enn så lenge...) temp sikkert 2-sifret.

Kjenner at reiselysten begynner å boble opp igjen, alt for lenge siden siste tur... (:drunk:) Men i juli burde jeg ihvertfall ha råd til en liten en...

Ha en fin dag forumister :)
Den endte senere enn igår...!

God natt!

God kveld fra BA-longen på JFK. Her inntas en GT før det blir pre-flight dinner og en sove-service 777-tur østover. Liker JFK når man flyr C-klasse med BA - egen innsjekk og fast-track som er bortgjemt så ingen av de uvaskede massene finner frem, med andr eord null kø for å komme inn her :cheers:

$ 435 for non-members, $385 for EAA Members. Jeg ble member for to aar siden, saa det ble $385. Pluss litt for en caps, en T-skjorte og en pin.
Korteste connection jeg har hatt mellom to flight'er: Ut av WACO UTC-S'en og rett ombord i B-17. Under 30 sekunder!
Nu er klokken litt over 17 her i Bellevue, vi skal moetes i baren og poolen mellom 18 og 19, saa er det middag ett eller annet sted.

Back