God mandags morgen

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Oslo. Ikke hver dag jeg slår EB! Grått med antydninger til sprekker i skylaget. Frokost og siste rest av pakkingen gjennstår før man får tatt på seg slipset og satt kursen mot OSL for avreise til MUC. Ha en fin dag

Jeg som ikke bruker slips kan sove litt lenger...men nå er det på tide å komme seg på jobben. Blir mer prosjekter i dag - både på jobb og i ettermiddag fortsetter prosjektet om å minske EB. Ha en flott start på uken...

God morgen

Solen skinner og det er på tide å sette kursen mot OSL og en ny arbeidsdag.
I dag blir det litt kursing, før det er å klargjøre siste rest av vårt nye kursrom.

Blir også å ta en telefon til min lokale mekaniker om han kan ta en titt på bilen min. Klimaanlegget er ikke helt friskt og sliter med å holde tempen nede.... noe som er litt kjipt når man har glasstak i bilen...

Ønsker alle en trivelig dag

S

God morgen fra Egersund.

Her skal man øyeblikk ut døren og ta bilen fatt til arbeid. Håper ikke den ender like sent som igår...

Har ikke sett noe særlig ut av vinduet, men det er ihvertfall opphold (enn så lenge...) temp sikkert 2-sifret.

Kjenner at reiselysten begynner å boble opp igjen, alt for lenge siden siste tur... (:drunk:) Men i juli burde jeg ihvertfall ha råd til en liten en...

Ha en fin dag forumister :)

God morgon frå Trondheim.

Ny veke, mange oppgåver på agendaen. Kaffi er på plass, så det er bare å kaste seg ut i det ;)

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen fra Stavanger!

Litt groggy på morrakvisten, men kaffe hjelper på.

Blir vel noe møteaktivitet i dag, og et par turer ut på jobb, og noen store små IT-problemer som må løses! :)

Ha en fin dag da.......

God morgen fra Lilletorget! Da dukket endelig sola opp. Trøtt som en strømpe, men man får sørge med tilstrekkelige mengder vond kaffe.

God morgen fra Lyon. Siste dag her etter fem vellykkede dager i Lyon og Genève. Mye god mat og deilig vin. I kveld blir det Lufthansa 737-300 til Frankfurt og deretter videre med samme selskap og en A320-200.

God morgen fra det blide Sørland hvor solen skinner!

Følte det ble en kort natt etter noen deilige fridager og langhelg! Men nå er man på kontoret, klar til å gyve løs på dagens oppgaver. Blir styremøte i kveld, så det blir nok en hektisk dag, som forhåpentligvis kommer til å gå raskt. For snart kan vi telle ned mer!

Konstaterer i dag T-25!

BF:cool2

God formiddag heter det vel nå. Ryggen er meget bedre etter lørdagens muskelstrabaser, men øm ennå. Heldigvis kan jeg sitte ganske greit idag. Og siden sola skinner ser resten av dagen også fin ut. Nå er det lunsj her :p

God morgon från Uppsala,

Här arbetas det för fullt med projekt som har dealine under veckan. Har även haft tid att göra min plikt som EU-medborgare och (förtids)rösta i valet.

Solen skiner enligt uppgift från folk som ser den. Önskar er alla forumister en strålande dag.

Hallo fra LSK på Kjevik! =)
Her går jeg på fotokurs, og skal lære å ta bilder av fly. :)
Har akkurat hatt leksjon i bruk av blender, og lært hvordan fryse propellere og rotorblader.
Etterpå skal vi stå på siden av rullebanen og prøve dette i praksis - gleder meg! :D

Ha en super dag folkens!

Hallo fra LSK på Kjevik! =)
Her går jeg på fotokurs, og skal lære å ta bilder av fly. :)
Har akkurat hatt leksjon i bruk av blender, og lært hvordan fryse propellere og rotorblader.
Etterpå skal vi stå på siden av rullebanen og prøve dette i praksis - gleder meg! :D

Ha en super dag folkens!

Kunne ikke forsvaret lært folk noe de ikke kunne fra før??

G'mandag fra FedEx.. Sola skinner, Martin er tilbake etter en fridag, og konstaterer at han har nok å gjøre.. Heldigvis bare en liten uke igjen, før en setter snuta littegrann vestover, for å bl.a. høre på en tidligere presidentkandidat i USA..

God mårron!

Der forsvant nettopp 2000 kr ut vinduet etter et veterinærbesøk, at en enkel blodprøve på bikkja kan koste 1200 kr er meg et stort mysterium. Den skulle dog ned til Oslo for analyse, så jeg måtte vel betale eget sete på flyet til prøven.....

Ellers: matte matte matte og matte. Matte? Matte!

God mårron!

Der forsvant nettopp 2000 kr ut vinduet etter et veterinærbesøk, at en enkel blodprøve på bikkja kan koste 1200 kr er meg et stort mysterium. Den skulle dog ned til Oslo for analyse, så jeg måtte vel betale eget sete på flyet til prøven.....

Ellers: matte matte matte og matte. Matte? Matte!

800 kroner ekstra for å sende den til Oslo?? Vi (FedEx) sender en del prøver rundt i verden på vegne av forskjellige kunder, og prisen fra OSL til f.eks SEA (et sted der vi sender veldig mye til) koster en hundrelapp mindre enn det - uten noen som helst form for rabatt..

G'morgen fra Alpharetta, hvor det er Memorial Day og helligdag. Selv vi har det innimellom .. hehe .. Dagen skal brukes til aa gjoere minst mulig foer hverdagen atter inhenter meg i morgen.

Memorial Day er foroevrig en dag til ettertanke, og tas veldig alvorlig her borte. Man minnes og hedrer de som har ofret livet i tjeneste for landet, enten det har vaert i Irak, Vietnam, Korea eller de to verdenskrigene. Eller for den saks skyld hvor som helst ellers. Disse minnes med parader og tilstelninger over hele landet.

:USA ..................................................................................................... :USA

God morgen fra New York, og da er det nok Memorial Day her også så vidt jeg kan skjønne. Solen skinner og temperaturen er behagelig.

I kveld blir det en tur med 777 østover etterfulgt av en europeisk buss.

Joe feirer Memorial Day med et halvhjertet forsøk på lesing i solen - i en public garden. Om ikke annet får jeg vel sol på kroppen. Familien i statene har det bra, etter søsters graduation, bursdag og nå Vegas-tuir. Godt vi ihvertfall har OK vær også i Norden for tiden - jeg tror jeg trenger ferie!

800 kroner ekstra for å sende den til Oslo?? Vi (FedEx) sender en del prøver rundt i verden på vegne av forskjellige kunder, og prisen fra OSL til f.eks SEA (et sted der vi sender veldig mye til) koster en hundrelapp mindre enn det - uten noen som helst form for rabatt..

Nope, de 800 kr var en sele og en apport (altså hundeutstyr). 1300 kr var totalprisen for blodprøven, 900 kr for "utstyret" (inkluderer vel sendingen), 200 kr for utførelsen og resten var vel moms? Gud vet. Jeg holdt på segne om da hun sa summen.

Nå har jeg bestilt retur fra Oslo til Tromsø med Norwegian :D Trodde aldri jeg skulle gjøre DET frivillig!

Back