God Mandags Morgen:)

Ja det er alltid hyggelig å treffe folk med felles interesser. Vi får satse på å treffes en gang med finvær og mer trafikk enn det dere hadde der ute i dag.
Og forresten, må jo også bemerke antrekket. Det passet perfekt til restauranten. Hva synes du om slipstvang BF?

Første gang jeg har opplevd bordservering på McD! Og Speedy var jo pen i konfeksjonen der han stod i sin nye perm-uniform!! Men slipstvang på MikkeD er jeg vel heller tvilsom til vil øke omsetningen der noe særlig! :cry:

BF:cool2

God morgen fra Chicago. Her er påsken allerede over og drittværet som var i KRS er også kommet hit. Kan vel ikke skylde på at Speedbird tok med seg regnet hit..

Her blir det kontoruke med kun en dagstur ut i provinsen med CRJ-200 :rolleyes:

Ellers lite å melde

God 2 påskedag fra Krsand!

Her høljer regnet ned i dag. Regnet med at det var Speedbird som hadde tatt med seg dette bergensværet når han var forbi i dag.

Nettopp kommet hjem etter å ha truffet Speedbird og Karen på Kjevik for å se jungeljetten til KLM. Ble ikke det helt store i et plaskende regnvær, så vi reiste til LN-GBM på McDonalds istedetfor og tok lunsj. Var nok et klokt valg. Speedy hadde tatt på seg pen-uniformen ettersom vi skulle "ut og spise".

Hyggelig å treffe han og Karen, forresten! Speedy er i skrivende stund på vei mot Stavanger. Så pass opp der borte! Snart regner det der også:colgate:

Å det hadde du rett i:D Her har det høljet ned og det yrer i skrivende stund:)

Speedys feil:)

God ettermiddag fra Klepp. Åpnet dagen med en flytur i Ryfylket med LN-NFW, før en god lunsj ble inntatt på McDonalds. Nå skal jeg slappe av før jeg ikveld skal lufte NFW for andre gang denne dagen:) Påsken går mot slutten, å jeg utnytter de siste fridagene til god å gledelig flygning..:D

Har du sett meg der ute :P?

Har vært å spottet med 2 andre:)

God mandagskveld fra Radisson SAS på MAN. Jeg føler at jeg har oppdratt avkommet godt når det første de gjør er å rigge seg til foran viduet med utsikt mot flyplassen, og sitter nå og spotter fly... :D

MD-80 både til CPH og videre til OSL i morgen. Det er jo sjelden kost, så jeg får nyte de to flygningene...

Avslutter Mandagstråden med å si at VIF er et møkkalag!

Merkverdig lite gnåling om at "byen er bergen og laget er brann" her i dag!:lol:

I morgen er det jobb igjen gitt! Ett år til neste påske! Akk ja! Det er nok derfor jeg drikker! :drunk:

Back