God mandags morgen!

I så fall tror jeg du kan forberede deg på diverse hotellstandarder fremover - hva med en samlet "top 10" ila. høsten :D

He he....men det er i det minste sjøutsikt og trådløst internet her.....da mangler det bare å få skrudd av den jævla fontenen på utsiden:p

Phuhh ... for en match ... LSK-Stabæk ble en skikkelig rysare og resulatet er vel greit nok ..

Grå dag i Alpharetta .. håpet på litt regn, her vi er i den ekstreme utkant av Gustav, men det ser dårlig ut .. heldigvis ser Gustav ut til å gjøre adskillig mindre skader enn fryktet .. Når CNN-reporteren kan stå oppreist i det kraftigste området (Baton Rouge), er det ikke så ille ..

Da kan man heller konsentrere seg om viktigere saker .. som f.eks. at en av McCain's rådgivere har satt unge på Visepresidentkandidatens 17-årige datter .... :lol:

Da er dagens 3 økter i Kongens klær unnagjort,og vi fortjener nå en stoor konjakk.
Her komprimeres programmet så mye som mulig ved at vi kjører 6 økter på 2 dager, og dermed sparer en dag som vi ellers måtte ha tatt fri fra jobb. Nå planlegges detaljene i høstens øvelse, slik at de som ikke er i min engere krets ;-) , skal få litt å bryne seg på på mange måter. Ahh, det er godt å være så gammel at man sitter i en stab ;-)

Da kan man heller konsentrere seg om viktigere saker .. som f.eks. at en av McCain's rådgivere har satt unge på Visepresidentkandidatens 17-årige datter .... :lol:

Og hverken hun eller "McKlein" vil ha seksualundervisning i skolen. Blir bare mer og mer overbevist om at det er EN ting denne planeten kan være foruten i tiden fremover, og det er en ny republikaner i Det Hvite Hus!:cry:

Og hva hjelper egentlig seksualundervisning? Jeg tror vi offisielt hadde seksualundervisning i niende klasse, året før jeg flyttet til USA, her i Norge. Vet ikke om det gjorde oss noe klokere, lærerne er vel i stor grad vel så flaue som elevene.

Det ville vært en mye større sak om hennes datter hadde tatt abort. Jeg tror McCain kommer styrket ut av akkurat det forholdet. (Og personlig ser jeg heller intet problem med en ny republikaner i det Hvite Hus ;) )

Back