God mandags morgen, Norge (og andre steder)

Glad morgen! Det er mørkt ute - og det er vel strengt talt nesten fortsatt natt! Mange møter, trening i ettermiddag og så premieren på Team Eckbo i kveld. En bra start på uken...:D

Ahh, endelig mandag!!!!

Gradestokken viste 14 varme kl 0440 når jeg kjørte til jobb. Er jo rene sommeren her nord, he he!
Dagen går med til dobbelvakt på jobb og avsluttes med en gripende tv dokumentar på TV2 som jeg anbefaler alle å få med seg!

22.30 (23.25) Reflektor: Søstre for livet
Norsk dokumentar. Søstrene Pia og Mona Olsen fikk diagnosen lymfekreft med en dags mellomrom. Sammen kjemper de seg gjennom tøffe cellegiftbehandlinger og stråling - støtter hverandre, og forteller åpent om sine sterke opplevelser i videodagbok.

Les mer om Mona & Pia her!!

Ha en fin uke

glad mandag og grattis til våre svenske venner!!!:SWE

Det ble både flygning (OSL-BLL QI ATR 42-500 + BLL-OSL BA Do328) og spotting (både BLL og OSL) i helgen, og snart skal jeg selge kåken! Er noen ute etter en fire-roms i svært barnevennlige omgivelser i Asker, med lave strømkostnader og kort vei til barnehagen er det bare å melde sin interesse.

For en gangs skyld hadde jeg flaks under spotting - i dét jeg hadde bestemt meg for å dra hjem og møte megleren som ville selge leiligheten kom jammen denne og ikke nok med dét - solen kom frem! Herlig

Hvem vil til Asker etter å ha lest unge Kamhaugs frustrasjoner over køen in til byen....:old

God morgen fra øvre Romeriket.

Ble bestemt at jeg ble hjemme fra jobb idag, da høsten har intatt mine nesebor og sendt sandpapiret ned i min hals. Med andre ord, er blitt sørpeforkjøla. Kjente det da jeg kom hjem fra statene at her er det på vei til å skje noe,men håpet at jeg slapp denne gangen. Men nei da... har jeg vært i sørstatene på høsten blir jeg garantert forkjøla når jeg kommer hjem.. Typisk..

*klag og syt*

S A, med stemme som ett rustent sagblad..

Originally posted by EB

Hvem vil til Asker etter å ha lest unge Kamhaugs frustrasjoner over køen in til byen....:old

Nei, Kø ? , E-18 er for A-mennesker , -0- kø ved Holmen 05.50

Ellers så har vi båt fra Vollen !

God morgen fra tåka på Sjusjøen.

/G

Tåke i Stockholm og da er det ikke bare i det Sosialdemokratiske hovedkvarteret jeg mener. Tåg og alle andre former for transport gikk langsomt idag. Valget gikk helt fint men desverre bor jeg nå i en av 2 kommuner i Stockholms län som har venstrestyre.

Nåvel shit happens, på torsdag blir det NCE

Ha en fin dag :SWE

Giiiiiv Akkkkt!

Her i sør er vi klar for en uke i Kongens klær. Dvs repøvelse i HV. Ja, vi gleder oss stort! Hurra hurra!

Dvs ingen reiseaktivitet denne uken bortsett fra ut i skogen og opp i trærne!

BF;)

God morgen fra København. På plass på skolen og må få pløyd meg gjennom 5 kapitler Corporate Finance før forelesningen i ettermiddag. Eller har jeg også levert sykkelen på verksted etter pedalen falt iu pga ødelagte gjenger, noe som trolig er min skyld siden jeg tror jeg "bommet" litt da jeg satte den sammen etter å ha tatt den med på flyet..

Ha en fin mandag!

God mandag ettermiddag fra London

Sitter paa kurset i London , og det er rett utenfor Heathrow. Fikk rom paa Renaissance Hotel, og rom med utsikt rett mot rullebanen :colgate: :colgate:

Her er det masse trafikk , og masse snadder. Nesten saa det er litt vanskelig aa foelge med paa det som blir sagt " i klassen" :p

Haaper alle faar en like fin dag som det jeg har :nor

Glad mandag fra Drammen! Solen skinner og været er varmt, men det skal visst ikke vare allverdens lenge denne uken...

Uken blir hektisk nok, det er som vanlig mye oppfølging etter fredagens kundemøter og det er endel annet forefallende og tidkrevende arbeid som skal gjøres i løpet av uken. Derfor skal det bli veldig moro å omsider få bestilt seg et Nikon D50 i kveld etter at samboeren godkjente planene her om dagen. :cool:

Originally posted by EB

Ingen vet hva skikkelig rushtrafikk er foer de har proevd aa seile ned GA-400 en mandagsmorgen ....

Fredelig dag i Atlanta - vi faar besoek av en potensiell storkunde denne uken, saa mye av tiden kommer til aa gaa med til det, men vi skal ogsaa sparke igang et annet stort prosjekt, saa jeg maa manne meg til aa ta fatt paa dokumentstabelen paa pulten min.

Men foerst skal jeg skjenke meg en nybrygget kopp Starbucks og rydde plass til Valdemar paa flyhyllen min, som akkurat naa bestaar av SAS og Norway Airlines MD80, Swissair MD11, ATA 753 og Wideroe Q400.

Attachments

• Picture005.jpg
    Picture005.jpg
    36.2 KB · Views: 15
Originally posted by Egil

Ahh, endelig mandag!!!!

Gradestokken viste 14 varme kl 0440 når jeg kjørte til jobb. Er jo rene sommeren her nord, he he!
Dagen går med til dobbelvakt på jobb og avsluttes med en gripende tv dokumentar på TV2 som jeg anbefaler alle å få med seg!

22.30 (23.25) Reflektor: Søstre for livet
Norsk dokumentar. Søstrene Pia og Mona Olsen fikk diagnosen lymfekreft med en dags mellomrom. Sammen kjemper de seg gjennom tøffe cellegiftbehandlinger og stråling - støtter hverandre, og forteller åpent om sine sterke opplevelser i videodagbok.

Les mer om Mona & Pia her!!
Ha en fin uke
God kveld fra nord i Groruddalen.
Har hatt første arbeidsdag på over en uke, mens jeg er på siste del av antibiotika-kur etter en hard bronkitt eller lettere lungebetennelse. Mange nyscanninger rakk jeg hvert fall forrige uke, mense jeg måtte sitte stille likevel.

Bruk evt videospiller eller dvd-spiller i kveld, for det er enda et tv-program som er vel verdt å se:
Dok1 på NRK1 kl 21:30, om Katrine og hennes kamp for å finne det beste i livet, etter at hun ble lam i en ulykke som 12-åring. "Et vanlig liv" ! Anbefales!!

Og no er snart den deilige mandagen over i Bergen. Rusen etter gårsdagens kamp på Brann-stadion har nesten lagt seg. For det er det råaste eg har vore med på! "Vi vinner serien i år, visst faen gjør vi det!" :) HEIA BRANN!!

Back