God mandag

Someone

Moderator
Medlem
Mornings fra #24. Jobben kaller, så satser på å våkne innen jeg er det. Får vel være litt proaktiv idag, så jeg slipper å måtte dra til KRS fredag. Middag med våre utvalgte forlovere i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo øst for elva - og her var det stille og mørkt i dag, dvs. få som er tidlig på jobb. Det var også vinterferietendenser på E18 hvor det knapt var kø å spore ved 7-tiden. Ha en fin dag.

Last edited:
God ? morgen fra Helsfyret - hvor en er en kort tur innom før kusren settes mot brygga. #19 var normalt full inn til byen i dag - Vogn # 107 trenger nye hjul. det er en stund siden de var runde ;-) med ønske om en fin dag og bedre kaffe enn AliEvergoodGruff

God morgen, deilig å jobbe når "alle" har ferie. Blir så mye mer komfortabelt å reise miljøvennlig blant annet, og jobben nås på kortere tid tilogmed. Dagen er mandag, noe kroppens tilstand vitner litt om. I kveld skal kun CoD få min fulle fokus!

Ha en fin dag!

God morgen fra Forus!

Da var det en ny arbeidsuke. Blir noe møteaktivitet i dag og noe planlegging mht oppgradering av noe programmer.

Dagen fikk dog en tøff start i dag, da kaffeautomaten var i utstand. Var dermed nødt til å gå opp en etasje. Sånn liker man ikke på morgenen, og iallefall ikke på en mandag! :p

Ha en fin en forumister :)

God Morgen fra Gullstuen til SAS her på OSL.
Optiontown hjalp ikke stort denne gangen heller, men poeng gjorde susen.
Da satser vi på en fin tur med SK907 over dammen

Ha en fin dag alle sammen, husk kun 9 dager til våren.

God morgen fra NSB på vei inn til kontoret. Litt sen idag... Merkes godt at det er vinterferie.

Elefanten ligger på hjemmekontoret og gleder seg til det nybookede toppmøtet i kantineforeningen i London, Skjærtorsdag. Han kaller det "1MICRO-DO"

Ha en super dag alle sammen.

Morgenen kom alt for fort her i Krsand!
CAVOK og ca 0 grader.
Ingen kaffesjit her i gården! Dagen reddes med passelige mengder Cola Zero.
Nok å ta fatt i på kontoret i dag, før et lite budsjettmøte i borettslaget venter i kveldingen.

Fortsatt god uke ønskes!

BF:cool2

God morgen fra TOS hvor SK 4406 holder på å lande og skal ta meg sørover på første etappe til TYO. Ingen UTo, men får satse på at poeng gjør susen fra Y+ til C selv om det så trangt ut foran gardinen for noen dager siden.

Tilbake med SK på fredag.

Have a nais one!

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

God morgen fra Oslo. Det ble avspass/hjemmekontor i dag fordi jeg nå er under 24 timers EKG overvåkning som et ledd i å finne ut av om det er noe grums med hjertet.
Litt indretjeneste og småjobbing blir det, men dagen blir ihvertfall av det rolige slaget.

Med ønske om en god mandag :)

God ettermiddag her fra Gullstuen på OSL. Dagens tur er først til CPH så en fin tur over til US of A :) Ønsker alle en flott uke!

God morgen fra Admirals Club O'Hare. Rett foer avreise til Dallas med AA. Har egentlig fri i dag, men 50K daler som ble samlet inn under OW Mega DO skal overrekkes til Susanne Rubin og Susan G Komen i dag, passer fint aa gjoere det unna naar man har fri. Retur med United i ettermiddag foer en tur innom ryggknekkern skal runde av dagen

Kun 3 dager igjen til man setter snuta mot paradis.

God mandag fra FedEx. Litt trøtt i dag. Etter at jeg vant første sesong på DVD, har jeg blitt litt småhekta på Hawaii Five-0 (den nyeste utgaven av serien), og så litt for mange episoder i går, til tross for irriterende feil som at Hawaiian tydelgvis hadde en direkteflight HNL-CDG i en av episodene.

Ellers er det meste som vanlig, i hvertfall etter forholdene.

God mandag ønskes :)

God dag fra hjemmekontoret!
Kjenner at jeg trengte en liten jobb-pause etter å ha lest gjennom betydelig mengder dokumenter, og da er forumet en grei avledning. Rolig dag planlagt i dag, kun avslapping og kaffedrikking tenker jeg.
Neste flytur blir i morgen, med et par dager i tigerstaden.

Ha en flott mandag alle sammen!

God morgen fra Admirals Club O'Hare. Rett foer avreise til Dallas med AA. Har egentlig fri i dag, men 50K daler som ble samlet inn under OW Mega DO skal overrekkes til Susanne Rubin og Susan G Komen i dag, passer fint aa gjoere det unna naar man har fri. Retur med United i ettermiddag foer en tur innom ryggknekkern skal runde av dagen

Kun 3 dager igjen til man setter snuta mot paradis.
Susan G Komen ja - de betalte 20% av min lønn i noen år - men det har vært en meget trist utvikling der de siste månedene - det ble for politisk og de undervurderte openionen sterkt, ser ut til at de begynner å fokus igjen og lar de politiske kjepphestene ligge (Susan G Komen bør ikke jobbe for å forby selvbestemt abort)

Vogn # 107 trenger nye hjul. det er en stund siden de var runde ;-) med ønske om en fin dag og bedre kaffe enn AliEvergoodGruff

Lades opp til en tur i gullstuen her også.

Ser forøvrig ikke ut som vogn 107 skal til hjuldreiing de nærmeste 4-5000 km. i alle fall. Kan jo også være noe som har festet seg til et hjul (asfaltklump).
Bakerste boggien skal til revisjon om maks 40000 km. tid... :p

G'moooorgen fra semitropiske strøk, der isen ligger tykk på verandaen etter gårsdagens regn og nattens frost. :p

Presidents Day og skolefri idag, noe som ga meg litt ekstra tid på øyet. Nesten som en halv fridag å regne selv om man må jobbe! Nå er man imidlertid plassert i godstolen klar for dagens gjøremål.

God ettermiddag fra Nittedal.

En kort gjesteopptreden på jobb i dag. Knotten har fått seg en lei influensa. Så han hold sine kjære foreldre våkne mesteparten av natten, hurra...
Så det ble en liten tur på jobb før jeg byttet plass med fruen og tok over "barnehagen" Så nå går det i DVD for full guffe. Litt usikker på hva som er kjipest, Brannmann Sam for 789 gang eller Barbie og et Moteeventyr (sistnevnte er det storesøster som har skolefri som krever...)

Dagens høydepunkt var i alle fall levering og installering av nye vedovn. Ble litt tight med tiden, da jeg måtte ha nytt gulv klart før han kom. Så hele gårsdagen gikk med til gulvleging. Men nå har i alle fall hallen fått en rimelig bra løft.

Ønsker alle en trivelig dag

S

God ettermiddag fra Kalbakken, dagen har foregått utafor kontorets fire vegger, en aldri så liten svipptur til Telemark var det som sto på tapetet i dag.

En tanke hås etter gårdagens opplevelse med Rammstein på Valle Hovin i går kveld, for oss som liker denne typen musikk må kvelden i går være noe av det beste man kan få. Mengden pyroeffekter og et forrykende sceneshow ga en kveld som jeg ikke kommer til å glemme!

Jeg hadde derimot helt glemt hvor bra denne sangen er, Ohne Dich, som er en litt u-Rammsteinsk for å si det mildt.

http://www.youtube.com/watch?v=uPMHzPBrZeI

Last edited:
God kveld fra OSL hvor man er på tur tilbake til Bodø igjen. DY stiller med 25 min delay og fra mine erfaringer har de en punktlighet på 50%. Lurer på om folket i boardingkø har fått med seg at det ikke er noe fly her enda...

Back