God mandag

Jeg har til vanlig 3 minutter pendletid. Det er tiden fra soverommet, via kjøkkenet fo rå hente guggårt og sette på tevann til gjemmekontoret. :p

Er sjeldent rush der.

-A

Men så har vel du til gjengjeld laaange turer når du er på kundebesøk? :p

God morgon 2 frå Trondheim! :)

Då var eg litt seinare ankomme enn vanleg, men dog på plass. No er det siste veke før jula fullstendig tar kontrollen, så då gjelder det å komme i mål.

Vi treng eren IT-support-dude i Afrika. Det er ikke godt betalt, men for å veie opp så ligger det ræva til. ;)
-A
-Veldig interessant, men bare dersom reisene må gå for eiga rekning..... ;)

Ha ein fin dag alle saman!

God morgon 2 frå Trondheim! :)

Då var eg litt seinare ankomme enn vanleg, men dog på plass. No er det siste veke før jula fullstendig tar kontrollen, så då gjelder det å komme i mål.

-Veldig interessant, men bare dersom reisene må gå for eiga rekning..... ;)

Ha ein fin dag alle saman!

Ikke bare kan vi ordne det, men du kan få betale for vaksinene selv, samt at vi mer eller mindre kan garantere at du får se dysenteri, malaria og giardia om du vil på safari. ;)

-A

Vi treng eren IT-support-dude i Afrika. Det er ikke godt betalt, men for å veie opp så ligger det ræva til. ;)

-A

Hehe, takk! Men jeg egner meg bedre som det motsatte av hjelpearbeider. Pantet nettopp 18 flasker på Rema. Dette betalte Røde Kors meg 500 NOK for. :drunk:

God formiddag,
Her har dagen startet med et passe tempo. Kjølig sørøst vær her over .
Det blir en grei dag etterfulgt av forflytning til ABZ med SK4615 utpå ettermiddagen.Deretter biltur ned til EDI.
Så blir det retur i morgen eller onsdag.
Ha en fin dag og god uke alle.

God formiddag herfra. Siste hele uke før 2010.

Det ble husbygging i helga, tre hus tett oppunder jul som skulle ha en del sparkel og siste finish på en del pynt. 6-åringen synes det var topp, særlig siden det ble glasur og pynt til overs som kunne spises der og da.

I dag finner den store gaveoverrekkelsen fra Discus til Discus sted, i morgen er det førjulstreffmedmatogdrikke, onsdag er det forum-julebord osv. Skal si tiden flyr, men det passer jo bra for en flyentusiast.

Ha en strålende dag.

En riktig god formiddag!
På timeplanen idag står det simultator x 2.
Tirsdag og onsdag byr på det samme, og så er det faktisk juleferie for min del :)

Ha en fin dag videre d:-)

God morgen fra Sandefjord. Etter at man var gjennom alt av prøver i forrige uke skjer det fint lite på skolen denne uka. Siste dag er på torsdag, så uka er kort i tillegg ;)

Ikke bare kan vi ordne det, men du kan få betale for vaksinene selv, samt at vi mer eller mindre kan garantere at du får se dysenteri, malaria og giardia om du vil på safari. ;)

-A

ojoj! Dette er skikkelig drømmetilbud! ;)

"Gjeeeesp" Mandag i Atlanta, hvor taaka ligger tett utenfor doera. Ser det er smaadisig nede ved flyplassen ogsaa, men ikkeno' kritisk ..

KATL 141152Z 13003KT 1/4SM R09R/3500VP6000FT FG OVC002 09/09 A3011 RMK AO2 TWR VIS 1/2 SLP198 60000 70025 T00940094 10100 20089 53005

Naa skal guttungen paa skolen - deretter skal jeg senke legemet i boblebadet foer det blir aa kaste seg over dagens arbeidsoppgaver ... O'arbeidslyst osv .... ;)

Skjoent - skal ikke klage. Jeg har de bedre enn de fleste, selv om commute'n opp trappa til kontoret kan vaere farlig naar bikkja bestemmer seg for aa trenge seg forbi ...

Innstallert på jobb. Glad jeg ikke var her i går. Tenk deg at man normalt er ferdig med å jobbe ca. klokken 22, sånn ettersom hvor mye varer det er. Så finner de i andre enden (les: STO) ut at de måtte sende en bil til, med ETA 23:30!! Lageret, som er min arbeidsplass for utsendelse av pakker i kveld, ser dermed ut sm det gjør dagen derpå en sånn dag. I tillegg er en mann syk, og ikke får jeg gjort hverken min eller hans jobb, fordi det for en sjelden gangs skyld kommer mer enn en kunde som skal sende noe innom kontoret her..

ph-ndr: Når kan jeg begynne?

Godt det bare er 37 dager igjen til ferie..

Har ikke FedEx hoert om 'jul'? Det har UPS ihvertfall ..... De er stadig innom vaar lille bakgate. FedEx ser man stort sett bare naar fruen har trafikk til sitt HQ ... ;)

Back