God Mandag!!!!

I dag har jeg spist lunsj og samarbeidet med en kjekk bergenser som var innom på jobb, dermed har jobbdagen gått fort og nå er jeg plutselig ferdig :colgate:

Nå skal jeg på fjelltur, juhuu!

God ettermiddag fra hovedstaden. Her er man på vei hjem etter en hektisk arbeidsdag. Puslet og fikset litt i kulissene på forumet har man også klart å presse inn mellom alt annet:) Ha en fin mandagskveld!

God mandag :)

På bena igjen etter lørdagens våte kveld! Var ikke Scanairtreffet,
men etterpå hvor inntaket ble stort.
Var hyggelig å treffe noen av folket her forresten
Jeg lufta nå vettet og kameraene i 3 morgentimer på OSL i morges ;)

God kveld fra OSL. Sitter og venter på flyet til ARN, der kvelden skal tilbringes på Radisson SAS Viking. I morgen tidlig blir det første flybussen til BMA, og Gotlandsflyg til Visby. Det kan jo bli spennende. Må inrømme at jeg er litt smålei norsk innenriks etter et par lange dager med WF og SK, så nå skal det bli greit med litt svensk innenriks i stedet :)

Ha en fin kveld!

God kveld fra ARN, hvor jeg har installert med på Radisson Sky City for natten.
Herlig å fly MD81 igjen. Ikke mye støy framme på rad 4 nei ;-)

He he. For min del blir det å finne sengen så kjapt som mulig inne i byen. Flybussen går 05:55 i morgen tidlig! :)

Nja ... CK på jumbo, Hickok på Viking og Farmer på Sky? De kunne koordinert det bedre .. hehe ..

Nei da får det stå til... Jeg sitter og ser på standby-lister på USA-flyene og ser at halve listen ofte har mer ansiennitet enn jeg har alder på baken...

...om det fortsatt skulle være tvil om hvorfor lønnsnivået average er høyt i SK...

Back