God Mandag!!!!

FestiVal

ScanFlyer Blue
God morgen fra MJF. Kaffen er kommet i koppen og sola skinner så smått i grålysningen. Det er ikke bare godt å stå opp 0400, men der er verst det første minuttet. Ha en fin dag folkens:)

Glad start på uken... I koppen er det en mørkegrønn Lungovariant fra Nespresso. Snart på vei til jobb og dagens møter. Blir en treningsøkt i ettermiddag. Ha en flott mandag!

God morgen fra Oslo. Jeg er trøtt, men solen skinner ihvertfall. Snart på tide å komme seg på jobb. Har planer om en tur innom Sats ikveld. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo. Trøtt å fæl som en er, har man likevel funnet veien til jobb idag også.. Og når jobben er unnagjort, er det hjem å skru møbler... :drunk: Gruer meg allerede..

Ha en bedre Mandag alle.. ! :)

God morgen!

Ved en lokal rader-innflyging (NGP) og en ILS på Harlingen (HRL) blir dagens tur den siste eksamensturen.

Og i 1973 på denne dato, ankom den første CF-104 (sn 766) enseter til Bodø hovedflystasjon og ble tildelt 334 skv. Og på gårdagens dato, i 1943, ble fiendefly nummer 100 skutt ned av de norske skvadronene under krigen. En italiensk FW190 ble skutt ned av kaptein Svein Heglund, som også skjøt ned fly nummer 99 og 101. Lørdag 15 august var det 63 år siden 335 skv ble etablert på Gardermoen flystasjon og med 7 stk Lodestar transportfly. Eirik Sandberg (kapt) var den første skvadronsjefen.

Følger spent med på www.stormpulse.com hver dag for å se hvordan det går med stormer, tropiske depresjoner, og annet deprimerende vær og uvær.

God mandag frå Trondheim! :)

Ny veke, og nye oppgåver. Forum og kaffi på plass, så då er det bare å gyve laus ;)

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen fra vest...hvor det er kveld og tid for sengen etter en flott soendag...som startet med 2 Latte'r fra Blackbird....saa en flott loepetur sammen med den lille italienerinnen i Grand Forrest...deretter Blueberry Muffins fra the Muffin Nazi (ingen tvil hvor Jerry Seinfeld hentet inspirasjonen til "The Soup Nazi"....men disse Muffinsene er bakt i en vedfyret ovn midt inne i et hagesenter....the Rose Cafe er rimelig godt gjemt...lykken er aa stamme seg gjennom bestillingen...og faa fatt i den siste Blueberry ... de er normalt utsolgt 40-50 minutter etter at de er fedrig bakt....

God morgen fra Stavanger!

Da skal frokosten unnagjøres, så er det å følge andremann i familien til første skoledag på skolen! De vokser alt for fort! :)

Vel, nuh får dere ha en fin dag forumister! :)

I dag er man trøtt... og dagen er langt fra startet skikkelig. Noe sier meg at det må skje et under om jeg skal våkne skikkelig før det er leggetid igjen.

Ha en bedre og mer opplagt dag enn meg!

-A

God morgen fra Notodden. Her er det oppstart for nytt studieår i dag, snart er det igjen full rulle med undervisning for våre kommende lærere. Ellers fin dag i Notodden i dag med sol fra skyfri himmel.

God morgon!

Måndag och 3 dagar kvar innan jag sätter mig på SK945 över dammen. Längtar nästan efter 32 grader som varslet för Washington säger när termometern här i Östeuropa visar på 14 grader.
Blir lite småjobb idag innan jag tar turen till jobbet för att ordna i lite papper.

God mandag. I dag blir det å gjøre en innsats for "bolaget" på FBU, og i morgen skal jeg endelig få luft under vingene igjen og fly til STO for to dager. Mulig det blir overnatting i Jumbo Hostel (kunne jo være gøy å teste). Onsdag blir det ARN-OSL-TOS og Hurtigruten til SSJ og SSJ-MJF-TRD-OSL. Både intra-skand, innenriks OG kortbane på én uke!

Nytt Ukens Bilde er på plss (føles godt å komme igang med det igjen), og Svensk Flygambulans er lagt til i Skandinaviske Flyselskaper på www.scanair.no

Last edited:
God morgen fra Krsand!
Ikke noen planlagte flyvninger for meg i denne uken. Så det blir nok en laaang uke på kontoret. Men meteorolygene melder om ok vær iallefall. Men jeg savner temperaturer midt på 20 tallet! Det er nok derfor jeg drikker!:drunk:

I kveld blir det styremøte med reker og hvitvin. Dvs en hvit dag altså!;)

BF:cool2

God formiddag fra Forus/Tananger,
Fortsatt henger helgeværet igjen her over i sørvest. Rgenet vil inge ende ta foreløpig.
Det ligger an til en travel uke. Morgendagen går med til jobbreise til ABZ.
Onsdag/torsdag østover til OSL og fredag kveld til søndag østover igjen til Rygge Airshow med DY fra SVG til en forandring.
Det er bare å trekke pusten dypt og leve livet.
Ha en fin dag alle forumister.

Puh! Stressete dag med 2 av 3 på jobb og sammenbrudd i datasystemer, nok en gang. Velvel. I morgen kan man se fram til et møte med Thomas Cook. Ha en fortreffelig mandag!

God formiddag denne første skikkelige feriedag siden fredag gikk i grøfta.

På planen i dag står pakking, online-innsjekk, utskrift av diverse bekreftelser for ditt og datt m.m. To selskaper og seks legs står på programmet de neste ukene. I planen inngår bl.a. MD80, lenge siden sist.

God mandag! Endelig hjemme og vaskemaskinen tar seg en omgang. Her skal kveldens klubbmøte planlegges. Første ordinære klubbmøte for Rotaryåret 2009-10 blir foredragsfritt. Imorgen er det en stor seanse i Colosseum Kino: Cato Guhnfeldt skal "slippe" sitt første 2-binds verk om de norske Spitfireskvadronene, det neste (og siste) kommer om et drøyt år eller så. Jeg, med følge, er blitt invitert av arrangøren Luftforsvaret, så imorgen kommer damen ned fra Brandbu. Etterpå blir det litt shopping før det blir vanlig tirsdagssamling på Schrøder kl. 17:00. I kveld blir det noe enkelt. Chinese Take-away.
Ha en fin dag.

G'morgen fra Alpharetta, hvor temperaturen nærmer seg midten av tyvetallet. Litt fallout fra en tropisk storm i Florida driver rundt og gir oss forhåpendtligvis litt regn etterhvert.

Ny arbeidsuke starter straks og varer til over helgen. Men jeg har kaffe i koppen og trofast hund ved føttene mine, så jeg er klar for det meste!

Back