God mandag

Someone

Moderator
Medlem
Mornings fra Beitostølen. Her blir det straks å sette seg i bilen for å kjøre til Oslo hvor 3 dager med jobb venter. Ha en fin dag

Glad mandag morgen. Først en tur på kontoret før jeg har klart å skaffe meg et møte i Strømstad - passer jo godt for en nordmann i påsken. Håper på nok en strålende dag slik at sneen i byen smelter... ha en vårlig mandag!

Good morgen fra Bainbridge Island hvor DC-8-63 og undertegnede sitter og nyter en 'Ruben and the Jets'. Junior har truffet igjen et par gamle lekekamerater og det var STOR sukesess.

Mandagen skal vi over til fastlandet og en tur opp i fjellet for litt skikjøring. Og med litt flaks og god timing kanskje det blir litt NOL-spotting også.

Morsomt er det imidlertid at her i Seattle skal vi ha strålende vær og temperaturer godt opp på tyvetallet, mens Atlanta har annonsert -2 og lett sne ...

guten morgen fra Hundvåg

I dag går turen til ZV for litt Tyrkisk spotting.

Kommer nemlig Tyrkisk besøk til Sola i dag:) Tenker jeg skal tilbringe meste parten av dagen min der ute.

Ha en fin dag:)

God morgon frå Trondheim :)

Brann scora alle måla i Trondheim i går -synd det gjekk eit i eiga kasse. Men, Brann tukter RBK på bortebane, så dette ser bra ut! ;)

Ha ein fin dag, og flott påske for dei som har starta ferien. Eg har eit par dager til før eg tar ferie.

God morgen fra Forus!

Da var det atter en uke, men 40 % kortere! :) Skal bli greit å få tre dager med rolige dager, målet er å få unnagjort en del saker og ting. Og med litt flaks, unngå å bli forstyrret for mye.

Men først er det å lese igjennom forumet, og kaffen står på pulten. Været ute er og strålende by the way, og det er vår i luften. ^_^

Ha en fin dag da! :)

God morgen, bare titt til venstre ! :D Jobbepåske som alltid. I dag med turnusplanlegging for sommeren. Var det noe mer på gjøremålista, tror ikke det - så en behagelig dag. God påske til alle !:)

God morgon!
Ny vecka och nya utmaningar. Bara idag och onsdag med kurser innan jag sätter turen mot Göteborg och påskfirande där med släkten. Vaknade före klockan i morse av solen som sken in och det gör vilken måndag som helst bra!

Flightdeck: Jag var ute vid din gate igår (3B) på ARN men var tvungen att gå innan du kom ut.

God morgen fra Stavanger sentrum! Den gule klumpen på himmelen lyser bra, så det
lover godt til en tur til SVG snart :)

God påskeuke-start fra sørøst. Ligger an til noen timers effektiv kontorarbeid i dag før det potensielt kan bli litt løsere snipp utover i uken. Ellers lettskyet, rolig vind og 4-5 pluss.

God morgen fra HEL. Tåken lå tykt over flyplassen i dag morges, men det har lettet litt nå. Finnair sin første langtur med sin nyeste A330 går til New York i dag kl 14:10 fra gate 31. Dessverre så går mitt mikroflytil OSL sammenlignet med A330 (Avro RJ85) fra gate 13, så det spørs om jeg klarer å få et glimt av den nyeste maskinen til Finnair (OH-LTM). Kan vel ikke traske ut til gate 31 for så å gå tilbake, kan jeg vel? Ser på kartet (http://www.helsinki-vantaa.fi/servicemap) at jeg må gjennom forbi "border control" hvis jeg skal ut på gate 31. Vet ikke hvordan det er å komme seg tilbake til gate 13...

Er uansett sjekket inn på KF507, denne gangen med 3+2 konfigurasjon. Setene 1D og 1F er sikret så det blir vel en ok tur hjem.

Ha en fin mandag alle sammen!

God morgen fra jobb i Oslo. Solen skinner fra en knallblå himmel. Jeg må jobbe t.o.m. onsdag, men deretter venter noen dager med ski og forhåpentligvis fint vær.

God formiddag fra Tananger,
Flott vær her over i sørvest , det er påskeferie morgenen nytes med god frokost.
Satser på fortsatt finvær og et økt i hagen idag. Da skulle våronna være unnagjort utpå dagen.
Godt med en uke i ro uten jobbreising.
Ha en flott dag alle forumister.

Guten heute fra Krsand!

CAVOK her i dag, og da må man typisk sitte inne! Mye å gjøre på kontoret i dag faktisk. Men da går nok dagen fort! Blir jo en kort arbeidsuke dette, og fint er jo det!

BF:cool2

God dag! Formen er litt bedre, og nå må forkjølelse og hals ta seg sammen! Det var en stille hovedstad i dag tidlig, god plass på trikken er luksus, og når sola i tillegg skinner, er jo alt bare flott!

Er uansett sjekket inn på KF507, denne gangen med 3+2 konfigurasjon. Setene 1D og 1F er sikret så det blir vel en ok tur hjem.

Och OH-SAL är "on-time", kommer att komma in fra VAA.

Ha en god tur.

Go morgen/formiddag fra stavanger alle sammen!!!

I dag skal 19 årsdagen feires på jobb, så ut me noen venner! :) Fint vær er det også!

Skal noen reise me norwegian i dag, må du bare komme innom skranke 12/13/14 og hilse ;)

God morgen fra Ho Chi Minh City i Vietnam. Fløy her med AirAsia fra BKK i morges...fin og kjapp tur og ble overrasket over den moderne SGN flyplassen. Men å fly med AirAsia ble en liten nedtur...sist jeg brukte dem var det noen virkelig flotte flyvertinner ombord. Denne gangen var to av flyvertene våre menn :wow: Jaja, jeg regner med at det må være likestilling der også. Nå håper jeg at regner gir seg snart slik at vi kan stikke ut å spise litt god mat :colgate:

God ettermiddag fra Polen. Hadde totalt 3,5 timer i CRJ-200 fordelt på to flighter i går - det var faktisk bedre enn forventet. Eurowings/Lufthansa Regional hadde god service som vanlig.

Flightdeck: Jag var ute vid din gate igår (3B) på ARN men var tvungen att gå innan du kom ut.

Det går bra, hadde vært hyggelig å hilse på deg!

Finnair sin første langtur med sin nyeste A330 går til New York i dag kl 14:10 fra gate 31. Dessverre så går mitt mikroflytil OSL sammenlignet med A330 (Avro RJ85) fra gate 13, så det spørs om jeg klarer å få et glimt av den nyeste maskinen til Finnair (OH-LTM). Kan vel ikke traske ut til gate 31 for så å gå tilbake, kan jeg vel?

Det blir nok vanskelig å komme seg gjennom passkontroll uten ombordstigningskort (?). Men du får holde et øye med vidunderet, kanskje du ser det fra Avro'n? Skriv trip report når du kommer hjem!

Gårsdagens ettermiddagsplaner ble kullkastet av en SMS fra JetBlue. Det ble buss til byen, noen øl på Beer Palace etterfulgt av en sildetallerken på Cafè Sorgenfri. Du verden så godt det er med sild! Og akkevitt. Det gikk i Aalborg, O.P. Andersson, Lysholm Linje og Gammel Opland. Selv fortsatte jeg med en forrett basert på gakk-gakk og et glass Allesverlooren Shiraz. Etterfulgt av espresso og grappa. Bussen hjem.

Sovemorgen her i huset, men nå blir det litt lunsj før støvsuging, gulvvask og litt klesvask. Solen skinner og nå har det smeltet såpass mye snø at jeg kan begynne å fjerne brukne grener fra furutrærne rundt om på eiendommen. Stakkars trær, det har vært en tung vinter for dem.
Det gikk en liten time foran tv-skjermen etter oppstandelsen: Det var et matprogram fra Italia, nærmere bestemt Emilia-Romagna. Det blir nok litt parmesanost og god rødvin til kveldskosen idag!:colgate:

Ha en fin fortsettelse på dagen!

Back