God mandag

Someone

Moderator
Medlem
God mandag morgen. Endelig var det mulighet for kombinasjonen frokost og Scanair. :D

Ha en fin dag!

Good morning fra FBU, pøsregn og flott høstvær, vel bedre en at det snør i allefall :)

Grattis med kjempejobb på å få forumet tilbake igjen :D

VI følger med framtiden med spenning :)

På Gardermoen er det møkt og trivelig. Rolig ukestart og det meste går på skinner slik som det pleier å gjøre på denne tiden av uken. Blir nok verre senere i uken og ikke minst når Posten Norge as skal begynne å sende juleposten med Westair :clap

glad mandag morgen!!
Someone - det er vel "morgenmad" og Scanair du mener der nede i Kongens by?

God natt og leggetid fra Chicago. Godt å ha forumet tilbake!!

Bra jobba hele gjengen. En utslitt DC-8 vil få en ekstra GT fra meg på julebordet i Seattle :lol:

God måndag morgon!

Härligt med forumet på nätet igen. Stort tack till BTS och STS för super jobb!

Stockholm rapporterar +3 grader och sol för andra dagen i rad. Synd bara att man sitter inne och jobbar

Önskar er alla en fin vecka!

God formiddag fra sørvestlandet , det har regnet som bare fanden så langt imorges.
Vi får håpe at lavtrykket passerer kjapt slik at vi kan få noe brukbart vær utover dagen.
Morgendagen kommer med "champanjeflight" SVG-OSL ;SK4002. Det skulle nesten være forbudt å fly før kl.08.00 vinterstid.
Vel , skal en få en noenlunde brukbar arbeidsdag så er det bare å sparke av seg halmen å komme i siget.
Ha en fin dag og god uke.

God kald morgen fra Alpharetta, hvor tempen ligger paa rundt null .. ser ikke ut til at det heller blir tosifret idag heller.

Kun to normale arbeidsdager denne uken .. onsdag er det halv dag ('jobbe hjemme') foer kursen settes mot SC og feiring hos beste-/oldemor.

De har naa ogsaa endelig aapnet tre ekstra kjoerefelt i hver retning paa GA-400, saa det skulle ogsaa bety vesentlig lettere kjoereforhold ned til 'Ringveien'... Veien har vaert voldsomt overbelastet i lengre tid ..

...også lige en hilsen her fra Nice...

Her er vejret perfekt - solen skinner og temperaturen har vel sneget sig over 15-16 grader...

Lidt ærgerligt at skulle sætte kurs mod Danmark i morgen, men heldigvis er det kun for et par dage denne gang, så kan jeg komme herned i det gode vejr igen ;-)

Dejligt at det endelig lykkedes at få forum igang igen - nu glæder jeg mig blot til at jeg kan logge ind i Safari igen, så bliver alt helt perfekt ;-)

Rigtig god dag til alle.....

Flemming

En stor :clap til Berlin og San Francisco/Seattle... Dere har gjort en stooor jobb. Godt å ha Scanair.no tilbake...godt å være tilbake fra London. Nå skal jeg løpe på trening - det trengs etter en uke med alkohol...denne uken blir hvit - og da mener jeg ikke at jeg skal drikke Sancerre og Chablis...NO ALCOHOL mandag-fredag...

Ha en bedre og sunnere uke...

Back