Re: God mandag.
God morgen fra Lommedalen. Herlig helg, fikk ryddet masse i garasjen og gjort klart til vinteren ute, så VW bussen er nå full av skrap som skal til gjenvinning på Isi, men håper å få ny bremse skive som forhåpentlig kommer i dag, til VW bussen, så kan den gamle levers med på Isi.
Jeg fikk i går kona med på vinterens ferieplaner, som bli enda mer omfattende enn sist vinter. Den går over ett årsskifte og 2 månedsskifter. Det blir Asia også denne gang, både Sentral Asia, Øst Asia og Indokina. Flere land, flere byer, vesentlig flere hotellnetter og flere forskjellige hotell, (ca 20) Muligens færre flighter og 11 selskap på samme, som sist ferie, kommer jeg aldri opp i igjen, men det blir en del togreiser. Air Baltic hadde et salg det var 4 timer igjen av så da bestilte jeg de første bilettene. Vi valgte å ta en natt i Riga så vi fikk avgang OSL 29.12 kl14.10 isteden for 30.12 kl07.50 Dermed blir det 22 timer i Riga, Kona har ikke vært i Baltikum så både nytt land og flyselskap for henne og ny flytype for oss begge. Etter det vill alle unntatt siste være nye selskap for oss. Vi fortsetter til Tashkent med Uzbekistan Airways. Der plane er å være 4 dager. Så en flybilett med Air Astana som gir overnatting i Kazakstan. 4 dager i S Korea og ankomst Japan 9 eller10 Januar for ca 9 dager. Planen er å returnere med Norse fra BKK 07 eller 09. februar. Håper Norse har noe salg snart, da 9000kr for Premium er mer en jeg føler lommeboken tåler etter 40 hotellnetter. Og etter salget til Air Baltic er over, har prisen gått opp med 0-null