God mandag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Asker. Nok en gang har vi alt for god tid, før jeg og minstemann tar på refleksene og rusler avgårde. Kveldens aktiviteter er nøye timet, i samme smekken skal jeg få kjørt en på hockey, en på allidrett og midt i der klemme inn en halvtimes løpetur. Ha en fin dag.

God mandag.

Mornings fra havet.

Pengegaloppen ser ut til å ha startet for noen. Når heliport sier Ny Info og ippc sier rødt, da er galoppen i gang. Da kan noen kose seg (ikke meg enda)

Ellers, blir det snart-hjemreise-rutiner og litt planlegging av kommende helg. Mulig jeg «må» se på en tur til London neste uke. Fikk forøvrig booket en en-veis billett med SAS til BKK i feb. 30’ poeng for en Plus billett. Hjemreisen ser jeg på en annen dag.

FQTV

Last edited:
Re: God mandag.

God morgen fra Wien!
Straks blir det å forlate hotellet og sette kursen mot flyplassen hvor OS venter for hjemtur. Blokkert midtsete og fin vindusplass ombord.
Fin langhelg i Wien med nesten 3 mil utgått distanse siden lørdag morgen. Mange julemarked å se med mye folk.
Ha en fin en!

God morgen fra kontoret. Godt i gang med kaffekopp nummer to og lurer på hvor i alle dager denne helgen ble av? Skulle egentlig på reisefot denne uken, men ble heldigvis utsatt..

God morgen fra Radiumhospitalet. Buss funker på hverdager men var en busstype utenom det vanlige som tøffet over Smestadkrysset på linje 24. Rett og slett nesten en miniturbuss. Sikkert pga kaoset sist vinter som herpa mange busser

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

God formiddag fra Lysebu. Godt i gang med arbeidsdagen - heldigvis er det nok kaffe her på toppen av Oslo. Mandager byr som alltid på treningsøkt - vipps så er det snart helg:-)

God mandag fra Sandnes. Mini sover. Pappa scroller. Grei arbeidsfordeling det. Ha en fin dag forumister.

G’morgen .. Sitter ute med kaffe og bikkjer .. Lyden av fly fikk meg til å klikke på FR24, og det viser seg å være en 767 med tidligere reg OY-KDH på vei til Panama med frakt. Og den kjenner jeg jo godt. :)

large.jpg

Straks frokost før morgenrutinene fortsetter ..

Morn fra Tønsberg. Passe trøtt i trynet, og kombinert med en runde i bassenget i kveld med mini så var det greit å jobbe herfra.

Det originale *A liveryet var jo rimelig spenstig, syntes de burde prøvd på noe slikt igjen :spin

God dag fra Kongsberg.

Det ble en litt tøff helg her gitt. Jeg lå rett ut hele helgen, antagelig på grunn av cellegiften. I dag er heldigivis formen mye bedre og godt er det. Ikke så mye på planen her i dag, bortsett fra at jeg må en snartur til bilverkstedet og fikse noe småting, som de holdt på med som en garantisak.

God morgen fra Lommedalen. Herlig helg, fikk ryddet masse i garasjen og gjort klart til vinteren ute, så VW bussen er nå full av skrap som skal til gjenvinning på Isi, men håper å få ny bremse skive som forhåpentlig kommer i dag, til VW bussen, så kan den gamle levers med på Isi.
Jeg fikk i går kona med på vinterens ferieplaner, som bli enda mer omfattende enn sist vinter. Den går over ett årsskifte og 2 månedsskifter. Det blir Asia også denne gang, både Sentral Asia, Øst Asia og Indokina. Flere land, flere byer, vesentlig flere hotellnetter og flere forskjellige hotell, (ca 20) Muligens færre flighter og 11 selskap på samme, som sist ferie, kommer jeg aldri opp i igjen, men det blir en del togreiser. Air Baltic hadde et salg det var 4 timer igjen av så da bestilte jeg de første bilettene. Vi valgte å ta en natt i Riga så vi fikk avgang OSL 29.12 kl14.10 isteden for 30.12 kl07.50 Dermed blir det 22 timer i Riga, Kona har ikke vært i Baltikum så både nytt land og flyselskap for henne og ny flytype for oss begge. Etter det vill alle unntatt siste være nye selskap for oss. Vi fortsetter til Tashkent med Uzbekistan Airways. Der plane er å være 4 dager. Så en flybilett med Air Astana som gir overnatting i Kazakstan. 4 dager i S Korea og ankomst Japan 9 eller10 Januar for ca 9 dager. Planen er å returnere med Norse fra BKK 07 eller 09. februar. Håper Norse har noe salg snart, da 9000kr for Premium er mer en jeg føler lommeboken tåler etter 40 hotellnetter. Og etter salget til Air Baltic er over, har prisen gått opp med 0-null

God mandag fra Santiago. Satelittkontoret er åpnet og uken er i gang. Kjenner at jeg liker dette novemberværet.

God morgen fra Radiumhospitalet. Buss funker på hverdager men var en busstype utenom det vanlige som tøffet over Smestadkrysset på linje 24. Rett og slett nesten en miniturbuss. Sikkert pga kaoset sist vinter som herpa mange busser

Nobina skulle fått levert nye elbusser fra Ebusco da de startet opp anbudet i fjor, men de har fortsatt ikke fått noen leveranse. De har nå brutt kontrakten, og har bestilt 76 nye elbusser fra Yutong som kommer neste år.
Inntil da kjører Nobina det som kan skrapes sammen fra andre anbud og områder i landet, blant annet mange brukte dieselbusser fra Unibuss, men de skal leveres tilbake nå fordi Unibuss skal ha dieselbussene i vinterberedskap. Nobina har nylig fått inn en del Volvo hybridbusser fra Ungarn som står til klargjøring og skal brukes fram til de nye elbussene kommer

Nobina skulle fått levert nye elbusser fra Ebusco da de startet opp anbudet i fjor, men de har fortsatt ikke fått noen leveranse. De har nå brutt kontrakten, og har bestilt 76 nye elbusser fra Yutong som kommer neste år.

Inntil da kjører Nobina det som kan skrapes sammen fra andre anbud og områder i landet, blant annet mange brukte dieselbusser fra Unibuss, men de skal leveres tilbake nå fordi Unibuss skal ha dieselbussene i vinterberedskap. Nobina har nylig fått inn en del Volvo hybridbusser fra Ungarn som står til klargjøring og skal brukes fram til de nye elbussene kommer
Ah stemmer ja. Mener at jeg leste noe om det når du sier det.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

God ettermiddag fra Forus,
En god start på uken her i O&G bransjen. Arbeidsdagen har en tendens til å bli gradvis travlere opp mot årsslutt her i prosjektet.
i ettermiddag skal jeg klippe gresset for siste gang i år før det blir frost og noe hvitt på bakken til helgen.
Ha en god dag

Gud hjelpes fra Trallabombransjen. Kort møte inne på bortekontoret i dag, men ellers en dag der formen er skikkelig utslitt etter helgen. Travel og kaotisk helg men veldig gøy og som nevnt i tråden i går, en kjip slutt.

Nå venter vi bare på Oda og så blir det føkkings take out, bro!

Ha en best mandag

Arg. Jeg følte meg også fin form i dag og så havnet jeg her. Ble ringt opp av onkologen i 14 tiden i dag med beskjed om å pelle meg ned på sykehuset da både CRP og andre verdier hadde steget betydelig. Så nå er jeg på medisin 3 på Kongsberg sykehus. Har heldigvis fått enerom. Skulle egentlig på medisin 2 men der var det smekkfullt så da ble med 3 i 4. etasje i stedenfor. Blir nok noen dager på sykehuset siden jeg får antibiotika intravenøst.

Attachments

• PXL_20241118_173917753.jpg
    PXL_20241118_173917753.jpg
    76.7 KB · Views: 117
Back