God mandag!

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Hei og god mandag fra Forus. Ny uke, nye muligheter. Er et ikke det de pleier å si? Småguffen kjøretur til jobb med 0-føre og sludd.

I går var det et år siden jeg var på flyreise siste gang. Med SAS til Oslo. Lurer på når neste flytur blir?

God morgen fra Orkland.:)

Delvis skyet og en flott soloppgang her.

Ny uke og nye muligheter ja, og her starter uken med litt InfiniteFlight fra DXB til MAD. Med Emirat-araberen trygt plassert i lufta blir det etter hvert frokost på denne kanten, før det burde ryddes og kjøres litt støvsuger i hjemmet.

Sånn ellers burde mandagen by på heller lite action.

Ha en ypperlig mandag.:)

God formiddag! :)
Kaldt og overskya og det ser ut som et snøfall er ventet..

Inne er det varmt og to krus te er inntatt, og de siste forberedelser for dagens to teamsmøter er snart unnagjort. Ha en god dag!

Morning fra Bergen.

Surt og kaldt men plussgrader på se på appene.
Bilen får nok en vask i dag. Den ser ikke ut.

Ellers blir det ..........helt fri, i dag også.

FQTV

God dag, fra L1. En tur innom kontoret for å plukke opp en ting. Heldigvis liten nok til at den går i lommen, så da passer det fint å løpe hjem igjen, som da blir dagens trim. Ha en fin dag

G’mårnings fra Stavanger. Våknet ved 5-tiden, men jeg ga ikke etter då lett, så det ble mer soving frem til 8:00. I går fikk en også gjennomført 8 bookinger på SAS, så da ligger en godt an for mars og april.
I dag er øvelseskjøring med yngste tøtta unnagjort og nå er en lett lunsj over.
Nå nytes kaffe mens vi ser på reiserelaterte program på TV’n.
Ha en fin fin mandag :)

God ettermiddag fra Oslo. Full slækk i treseteren før vi gyver løs på tre nattevakter.

Ahhh .... mandag. Som vanlig fridag. I tillegg ‘helligdag’, men presidenten jobber sikkert likevel. Men skoler og offentlige kontorer er stengt. Hvor er logikken. ;)

Møkkavær. Kommer ikke til å foreta de store utfluktene. En tur til Costco i ‘pensjonisttimen’ blir det imidlertid.

God dag fra Lillestrøm. I dag har jeg faktisk vært på bortekontoret en tur. Hyggelig å se folk egentlig. Nå blir det ut og gå meg en tur før jeg skal opp til opphavet og lagre litt mer vin i kjelleren deres. + sannsynligvis få litt kake.

Ikke stort mer å si om den saken

Back