God mandag

Someone

Moderator
Medlem
Mornings fra Hvalstad. Bøllene er foret og en espresso nytes mens vi venter på barnehagen skal åpne. Merker helgen har vært preget av julebord, men en liten treningsøkt i løpet av dagen bør vel legges inn. Ha en fin dag

God morgen fra R11 til TRF. Starter dagen med en tur til SVG, før man senere i kveld finner sitt herberge i Bodøbyen. 2xE2 i dag, så det blir en god dag [emoji3]

Morn fra havet.

Her var 30 min på mølla unnagjort kl 05.
Frokost kl 06
Og på vakt nå kl 07.

Blir en dag med problemløsning og lite julesnop spising. Kanskje eg klarer å lure til meg en cola.

Ellers, fint vær i dag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra OSL. Har akkurat landet med SK236, og nå venter toget til Holmestrand. Ny uke, nye muligheter.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Morn fra jobb. Litt bedre plass på Vy om morgenen i dag da Vy/Norske Tog/en eller annen har klart å funnet frem et togsett til, slik jeg tror det egentlig skal være på avgangen min.
Vy var det på både innsiden og utsiden av toget, personell i nye uniformer og noen hadde slengt på et klistremerke med riktig logo over NSB. På tog i motsatt retning hadde noen klistret på Sørtoget, og også der var det nye uniformer på folk.
Og det er vel pdd den største endringen. Samme tog og personell, bare under annen logo.

God morgen fra OSL. Venter på KLM til AMS og videre til BRU. Ganske noldus med fly siste legger, men Elefanten nekter å risikere å ende opp som Gretha Thunberg. I gangen på et kansellert tog.

Forøvrig noen som vet hva de to utmerkede flyene på fjernpark her er? Nå sitter jeg litt klønete til, men det er vel 2 hvite 737.

Men nå, kaffe, brie og druer. Ha en fin en

Morn fra en grønn kasse på hjul. Det ble buss for tog inn til byen fordi jeg hadde glemt at togene har nye tider her i Trøndelag.
Første kaffe kan derfor ført nytes på jobb heller enn på vei til jobb.
Jaja, får prøve igjen i morgen.

Ellers er den viktigste delen av sommerferien allerede i boks, det blir Disney i noen dager. Greit å bestille slikt med doble poeng på flypremium :)

Ha en flott dag!

God morgen fra OSL. Venter på KLM til AMS og videre til BRU. Ganske noldus med fly siste legger, men Elefanten nekter å risikere å ende opp som Gretha Thunberg. I gangen på et kansellert tog.

Forøvrig noen som vet hva de to utmerkede flyene på fjernpark her er? Nå sitter jeg litt klønete til, men det er vel 2 hvite 737.

Men nå, kaffe, brie og druer. Ha en fin en

Håper for deg at du ikke får tog for fly da...

God morgen fra Bergen. Her er det fri fram til i ettermiddag. Derfor blir det tur til sentrum for brunsj.
Ha en nydelig mandag :)

To A320’er kanskje? Norwegian bruker to YL-registrerte om dagen.

G’morgen med pelskledd bølle på fanget, selv om han vel egentlig er i største laget for slikt. Menmen ..

Langhelgen drar seg mot slutten, men først skal tusenmillioner ting ordnes og fikses og de siste pakkene (mine) skal under treet.

Men nååååå ... frokost og mer kaffe.

God mandag fra Frankfurt. Snart boarding på LH 498 til Mexico City. Var heldig og fikk sete 85A på Upper Deck. Dagflyvning på 12 timer og 20 minutter...så jeg blir nok uansett rimelig lei det sete selv om det er C-Class.

Begynner ‘høst-ferie’ i dag + har ordnet meg litt fri fra jobben, så jeg trenger ikke være tilbake før 17. Januar 2020. Har ennå ikke vært i Mexico, så planen er å ‘Backpacke’ en måneds tid...dvs: flyr Business Class, reiser med 2 stk Rimowa-kofferter og bor på 4 stjernes hotell, men bortsett fra det: kjennes dette litt som en backpacking. Har en ‘skisse’ til reiserute og alt booket noen hotell, men har også gjort rom for å gjøre endringer fra planen om jeg får plutselig ‘innfall’ til å se/besøke ulike steder. Men...slike plutselige ‘innfall’ skjer egentlig ganske sjeldent hos meg ;)

Ha en fin mandag!

Attachments

• F82F3EF1-D0F9-4E67-8E60-B21CECCFC981.jpg
    F82F3EF1-D0F9-4E67-8E60-B21CECCFC981.jpg
    88.2 KB · Views: 90
Last edited:
Back