• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Du verden så deilig det er å få 40 min ekstra søvn om morgenen. Offshore bag på ryggen så får vi se om det blir utreise eller ikke i dag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Endelig mandag. Beste dagen i uka! :)
Dette blir en skikkelig røver av en uke; fem nattvakter ispedd en kveld. Blir ikke mye tid til annet tant og fjas i det minste.
Gikk på en skikkelig togklassiker igår. Hoppet av i Asker istedet for Lysaker. Innså feilen og tok neste innover. Og gikk av i Sandvika :D Ga opp, tok en pils og drosje hjem.
Ha en snasen start på uka!

Herlig, ikke mange flyplasser en kan ankomme med tog 17 min før avgang og ikke være sistemann ombord. Men styring av kø må bli mer effektiv i ny sikkerhetskontroll. Det er til enhver tid minst to tomme plasser til å legge ting i bokser.

For ikke å snakke om at de veiveier deg til andre enden av terminalen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen. Noe redusert sikt her i hovedstaden, men satser på jeg finner veien til Storo T. Begynner dagen med et intervju, før dagen andre intervju er etter lunsj. Måtte faktisk bruke vekkerklokken i dag da arvingen plutselig fant ut han skulle sove lenge. Ha en fin dag

God mandag - aner ikke hva jeg skal gjøre i dag jeg. Føler at dører lukkes - men bør vel få på meg buksa i det minste. Det å sitte her i strømpebukser er behagelig men kan ikke ha latsabbmodus hele dagen heller... Får litt fnatt av å ikke være på jobb.

Grompf fra Lillestrøm.

Tannlegen venter.

Grrrrr... hater det opplegget der.

Morn frå Trondheim. Etter ei ganske bra helg, sånn passe med soving osv, så har eg tenkt at no er det kanskje på tide å finne fram hammaren og sette igang med oppussing igjen...?

Hadde ein fin draum i natt, hadde funne meg ei tidsmaskin tilbake til 1917. Var litt rart å sjå at dei også hadde jet-fly, litt sånn ala 727 eller noko der.

Fyr på peisen her i Skaun, mens regnet plasker ned utenfor vinduene!

Hjemme noen dager før møter i København fre/lør. Får finne fram paraplyen og støvlene...

Vinter sier de. :)

Kim

Back