God mandag!

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen fra prærien. Feiget ut med buss fremfor sykkel etter å ha sett værmeldingen, men vært opphold så langt. Håper Sas har fått på plass frokosten igjen etter streiken[emoji4].

Nyt dagen!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Glad mandag fra Ris. Klar for den første 5-dagers uken på veldig lenge. Dagen tilbringes på bryggekontoret før det blir en treningsøkt i kveld. Ha en sprek start på uken!

Grå morgen fra Stavanger, men heldigvis oppholdsvær. Dagen byr på to møter, ellers nada.
Ha en fin en :)

G'morgen ..

Da er man på plass sånn noenlunde midt i Norge. Overfarten gikk svært greit så fort jeg klarte å komme meg klar av Atlanta. BBJ'en fra BOS og Connecting Norway var høydepinktene siden jeg for en gangs skyld reiste med kun håndbagasje.

Grått ute, skyene seiler langs fjellet men her inne er det varmt og trygt med Peet's Major Dick i koppen.

Ha en god mandag alle dere som har det mindre godt enn meg.

Mornings. Yr i denne delen av hovedstaden med postnummer 04. Eksternt møte i formiddag, så da blir det gjemmekontor frem til det. Og trolig etterpå også. Ha en fin dag

God morgon!

Sol här i Göteborg men det dåliga vädret är på ingång sägs det. Dags att ta sig igenom mailboxen och ett par interna möten före lunch. Ikväll blir det till att fortsätta fixa till bland alla flyttlådor som står i nya lägenheten.

Ha en knall måndag!

Good morning from Oslo 9/ Groruddalen - flott temperature I natt - hele 14 grader I enkelte perioder og selvsagt regn :)

Ha en flott dag videre.

Jan

God dag fra Akersgata. På plass på pulten etter 1,5 ukes ferie. Alltid litt merkelig, men for så vidt Ok. Litt sliten etter mye god drikke og mat, men det får gå. Mandag er jo uansett en herlig dag, spesielt når det regner. Ha en fin en!

Grompf fra Berger.

Drittvær, mye å gjøre på jobb, og litt til overs fra forrige uke jeg ikke helt rakk. Og en Outlook som bare: "Nei, restarte litt, kanskje?" når det passer som best.

Måtte det straks bli onsdag, og Norsk Tipping trekke de rette tallene. Da blir det muligens egenmelding torsdag og fredag.

Grompf no to fra Berger

Her er man godt i gang med dagens tekst. Og siden en av mine kolleger har ferie, så er det litt ekstra morro på oss andre. Så det er mer en nok å holde fingrene i.

Greier ennå å holde hodet over vannet, så satser på at vi holder koken noen timer til. Bare få hentet inn noe lunch så blir det nok god stemning.

S

God dag fra Park Hyatt Dubai. Her har jeg akkurat stått opp. Landet i dag tidlig, og gikk rett og la meg. Fikk strålende oppgradering av rom til et med veranda mot marinaen. I like!

Flyturopplegget ned igår var litt mer ymse. Turkish har bare beste cateringen i luften. Maten deres er helt super. FENOMENAL, faktisk. Alt annet hos TK er derimot rimelig inkonsistent. Men... det var billig.

Nå skal jeg ut og fange litt mat, så dere får ha en fin dag

God dag fra Park Hyatt Dubai. Her har jeg akkurat stått opp. Landet i dag tidlig, og gikk rett og la meg. Fikk strålende oppgradering av rom til et med veranda mot marinaen. I like!

Flyturopplegget ned igår var litt mer ymse. Turkish har bare beste cateringen i luften. Maten deres er helt super. FENOMENAL, faktisk. Alt annet hos TK er derimot rimelig inkonsistent. Men... det var billig.

Jeg digger Park Hyatt Dubai. Det er lite som kan slå den utsikten mot marinaen. Og det er lett å gå seg vil så det er vel en grunn til at man får utlevert et kart når man sjekker inn på hotellet. Hehe.
God ettermiddag fra en lesesal i Oslo. Det blir den siste dagen her nå - regner med at jeg får levert oppgaven innen et par timer, må bare rette litt opp i språk og sånt etter at noen har lest igjennom, men det var ikke mye. Etter det - :drink

God ettermiddag fra Kiev Boryspil. Godt med en lang weekend i Kiev og det kan på det varmeste anbefales. Å ta en tur med City Sightseeing Kyiv er et must. Heller ikke det å besøke Viktor Yanukovych sitt lille landsted er noe man bør unngå å få med seg. Fruen og jeg gikk en liten kort runde og endte opp med rundt 7 km. Det er merkelig hvordan disse tidligere leder i tidligere Sovjetstater greide å tuske til seg store rikdommer.

Attachments

• Kiev_01.jpg
    Kiev_01.jpg
    235.6 KB · Views: 180
Last edited:

Hvor lenge er du i byen? Det er norsk haraball på onsdag på en lokal bule.

God mandag fra Lier. Fikk skikkelig blåmandagfølelse da jeg våknet til lyden av heftig feilmeldingspiping fra vaskemaskinen og fant vaskeromsgulvet fullt av vann i dag tidlig. Fikk rydda opp i der verste før jeg måtte dra på jobb, men har en jobb å gjøre når jeg kommer hjem. Får håpe uka blir bedre etterhvert... :/

Hvordan ser en bule ut i Dubai ...... ?? :stir

Ha ha... Det er jo et meget godt spørsmål… Det som ligner litt buler er jo ofte halal. De norske samlingene er på Dubai Marina Yacht Club som ikke er så snobbete som det høres ut. Her er det «billig» drekke, shorts og fulle engelske jenter i miniskjørt.:p

Ha ha... Det er jo et meget godt spørsmål… Det som ligner litt buler er jo ofte halal. De norske samlingene er på Dubai Marina Yacht Club som ikke er så snobbete som det høres ut. Her er det «billig» drekke, shorts og fulle engelske jenter i miniskjørt.:p

Hoeres ut som Karjolen paa Landerud sentret paa 80 tallet :p

Back