• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag.

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Uken starter fint, lit fuktighet i luften denne morgen - passe høsttemperatur - klar for nye 4 dager på kontoret.

Turen til førstkommende fredag, blir en langdag - men billig - mye opplevelser i ulike flyplasser og lounger :)

HA en flott dag.

Jan

God morgen fra Trondheim
Her sitter man med kaffekoppen og taster og skriver og leser og regner.
Grått ute, med sjanse for regn, men det skal visstnok lette utover dagen.....
Ha en feiende flott mandag :D :D :D

God dag fra Akersgata. Er nesten to uker siden jeg var på jobb - merkes, litt tungt. Bra da at man skal til Skottland på mandag for å helle i seg litt medisin. Ha en fin-fin mandag!

Mornings fra Prærien. Utfordringen blir og presse inn en lunsj mellom møtestaffeten midt på dagen i dag. Ha en fin dag

Og DER skulle jeg begynt på jobb. Men ikke i dag, og ikke de neste 15 arbidsdagene.
Tre uker ferie er offisielt i gang, og det kjennes relativt digg.
Et par reiseplaner på blokka, inkludert et selskap jeg ikke har flydd med på mange år. Spent på hvordan det blir.

God mandag ønskes :)

God ettermiddag fra Snillfjord! :)

Nok en liten omgang med vått fra oven, men ikke så ille som de siste dagene. Her går mandagen i å restituere seg etter en uvanlig strabasiøs søndag som inneholdt 8,5 time ved-arbeid i drittvær, 1,5 times biltur uten mål og mening( som passasjer ) og et Rosenborg-tap mot smurfene( sånn går det med elendig taktikk! ). Klarte i tillegg å forspise meg på en real 3-retters servert av naboen. Middagen bestod av blomkålsuppe, kjøttkaker av viltkjøtt( hjort/elg ) m/tilbehør og dessert, og som alltid skal jeg være høflig å spise av det som bys på..at jeg aldri lærer å si høflig nei... :D :D

Dagens oppgaver er først og fremst litt husarbeid innendørs, vaskemaskinen får hvile siden det er akutt mangel på tørke-plass for øyeblikket, så i mellomtiden får man gjøre andre ting...som å vente på EK237 og QR701 som snart passerer. ;)

Ha en ekstremt god mandag forumister!! :D :D

God ettermiddag - nå går det litt unna i svingene her. Gleder meg til BA763 om noen uker :up: Ha en fin ettermiddag!

God ettermiddag fra Lima. Sitter i kantina og venter på Avianca flight 24 til Bogota med Dreamliner. Blir super fett. 1K og greier... Jeg er jo høyrehendt.

Immidlertid spurte jeg nettopp bartender'n i kantina om han kunne en drink som het Chinkano. Husker jeg fikk den igår. Den var magisk. Denne gangen så jeg han blande og skjønner hvorfor.

- "Holy shit, this could probably kill an average gringo" - sa jeg.
- "naaaaah, you aren't going to fly the plane, are you?" - svarte han.

Tipper dette er en sånn mid-flight drink hos Air Baltic.

Nice knowing you all... Ciao!

Back