• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Mandag!

ErlA

ScanFlyer Gold
God Mandag fra SVG, Sk4006 snart klar for å ta denne trøtte sjelen til Oslo for noen foredrag og møter!.

Merker at de lett kunne ha vært en time og tre ekstra i senga imorges.

Ha en fin dag folkens!
:fly

Go morgen fra Trondheim
-1 og frisk trampsykkeltur til jobb i morres. Nå er imidlertid varmen tilbake i kroppen og snart er kaffen i koppen ( you're a poet and didn't know it ) :D:D

Ha en fantastisk mandag :up: :up:

God morgen fra Oslo nord. Denne morgen +3 grader - opphold - tåka er vekk - det tørker opp og bare glede.

Mandag - dagen med mest møter interne og eksterne - oppsummering fra forige uke.

Jan

Gudd mauning fra Sola!

Tipper vi våger oss på en Qatar Cargo maskin i dag og tar en liten "røykepause". Ellers blir dagen i opplæringens navn.

Ha en fin en folkens! :)

Mornings fra skogen. Venter fortsatt på vintertegn, da det foreløpig bare er høst. Gi meg en halvmeter snø sier nå jeg. Ha en fin dag

God morgen fra Tananger

Her har man fått seg en kopp med te, som skal varme opp kroppen etter å ha gått til jobben i dag. +7 var det utenfor vinduet da jeg skulle gå.
Oppholdsvær her, foreløpig i hvert fall.

Planen for i dag, jobbe på kontoret, selv om jeg frykter en utflukt eller to ut på verkstedet.

Skulle gjerne hatt ferie denne uka, men det går dessverre ikke, mye å gjøre her.

Ha en fin mandag forumister :)

God morgen fra flytoget fra OSL. Ser ut til at jeg nesten rekker møtet 9:00. Ble ingen oppgraderinger over atlanteren denne, gangen. Fikk oppgradering begge veier bare for noen uker siden. Jeg legger skylden på NRKs reportasje om upgrades. :old

Ha en god en alle som skal hjem for å planlegge neste tur.

God morgen fra UiS! Fint vær og i følge PC'en er det 6 grader. Eksamensforberedelser står på programmet for i dag.

God mandag! :)

Morn fra et litt kjølig Trøndelag. Skyfritt, -2 og sola på vei opp over fjellkammen! :) En dag for husarbeid, må til det å skal en komme gjennom alt før advent. Lite å melde ellers, men satser på en topp dag! :D

Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag. :)

God formiddag fra Forus,
Flott og kjølig vær her over i sørvest.
Ny arbeidsuke med mange nye oppgaver. Tempoet øker før slutten av året der mange deloppgaver skal sluttføres. Det merkes.
Ha en god dag alle.

God ettermiddag fra Akersgata. Det er godt å ha en kort uke i sikte. Torsdag og fredag er det avspasering og disse dagene tilbringes i min tredje hjemby: Berlin! God mandag ønskes.

G'morgen! Bråvåknet av et gigantisk tordenskrall klokken tre og dermed lå buikkjene omtrent oppå hverandre i hjørnet ved siden av senga mi ... :D

Nå er det bare pissregn som avløses av en liten, men sterk kaldfront. Ryktes mulig kulderekord i morgen natt ... Global warming my a** .....

Fri i dag. Lite planer om å gjøre noe som helst, annet enn å ta en lur, som starter .. NÅ!

O`hellige hjul. Nå er det montert pigfree-dekk på kjerra, viktig når man bor i byen med alt det rare i.
Ellers godt å komme seg inn her igjen etter å ha glemt passordet for innlogging.

Ha en superduper flott ettermiddag.

Schweinhund, flypratflyet mitt er borte......Har jeg ikke som diamantmedlem i Flyprat gratis medlemskap hele livet???

God morgen fra Las Vegas! Ligger foreløpig i sengen og følger Sjakk-VM på vg.no. Kaldt, helt ned i rundt 3-4 grader i natt.

Etterpå venter litt gambling, helikoptertur og god mat.

Ha en fin dag folkens

Back