• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. På tide og komme i gang med uken. Støl og stiv fortsatt etter lørdagen og er nesten verre i dag enn i går. Ser ut som både Prærien og Skogen må besøkes i dag, så nok en runde på E18 venter. Ha en framifrå dag

Gdo morgen fra OSL-kantina. Straks er det BA til London og deretter BA007 (verdens kuleste flight no) til Tokyo.

En annen liten kul ting er at de har fått musserende i kantina her på Gardermoen. Trodde aldri dagen skulle komme.

Vi kan vel takke Emirates, tenker jeg?

God morgen ihvertfall

God morgen fra Drammen. Kaffekopp #2 er allerede inntatt og en lang dag på jobb ventes. Nå må man finne seg kaffekopp #3!

Ha en flott dag!

God morgen fra Forus!

Siden forrige forumist tar opp kaffekopper her er sikker kaffekopp nr 10! :drunk: på vei ned gullstrupen og dette siden klokken 06.30! Gud jeg er ikke glad i mandager!

Ha en fin en forumister! :)

Gud morgen fra Oslo nord - det er drit kaldt denne morgen - men sola er på en blå himmel. Denne uke går til mye rapporteringer og resultat for året først 8 mnd hos oss.

Ha en god mandag.

Jan

God Morgen fra Stavanger!

Blå himmel og sol, siste arbeidsdag før jeg skal slave en uke i Grønt. Dvs om heimevernet stiller med like bra opplegg som vanlig så blir det vel 5 skudd, evig mye venting, dårlig mat og bortkastet tid og opplevelse. Hadde det ikke vært for problemer med å komme inn i usa etterpå tror jeg faktiskt at 2uker pallespikring for å slippe hadde vært verdt det. Men nok syting arbeidet venter!

God morgen. Endelig funnet setet (30A! ) på SK4719. Nesten fullt i GO og 8 Ledige i plus. Tror jeg har ledig midtsete til turen. Håper.

God morgen fra Forus,
Godt igang med arbeidsdagen etter en jobbehelg i heimen.
Trapper mellom 3 etasjer ble skiftet ut. Det ble en lang uke med mye jobbing.
Denne uka skal bli noe roligere. Kun en tur over til øya i vest.
Det blir trim på hesteryggen i ettermiddag i finværet.
Ha en god dag Forumister.

God formiddag fra Oslo.
Kaos på jobb, men det er ikke unormalt på mandag.
Var en tur på Lekteren /Aker brygge fredag kveld, med de prisene kunne jeg reist dit hver gang jeg er på byen. :up:

0,4 L øl (tapp) 25,-kr
flaske øl 35,- kr
og all rusbrus 35,- kr

Ikke ofte man får sånne priser på lekteren.

Får si som enkelte andre på forumet her... er det rart man drekker :drink

hurvert :)

God morgen fra Prestwick, sitter å venter på at noe skal skje, det at det ikke er noen lokale helter her sier vel sitt....smører meg med tålmodighet og med en god bok å lese på går det nok, plutselig er det full rulle.

God mandag fra det Sørlandske.
Kjølig i dag morges. Under 10 grader for første gang på lenge.
Men sola skinner, og jeg tror sannelig jeg må ut å teste temperaturen en tur.

Foreldremøte på skolen til junior i kveld, ellers ingen planer.
Hadde heller ikke sagt nei takk til en liten lur i ettermiddag, men det må nok utgå dessverre.

Er nok derfor jeg drikker....

G'moorgen ! Kun 60 grader på utsiden i dag .. perfekt å sitte ute med morgenkaffen.

Intet spesielt på kjøreplanen i dag. Mao. fridag ... :up:

God, hva da ? Nå i FRA..dro fraLIR i går ( Liberia ) Costa Rica. Teknisk tilbake til gate. Fikset. Da egentlig forsent IAH til FRA. Heldigvis var FRA to timer forsinket. Uteparkering i FRA. Kaos , men nå hjem.

G'ættermiddag fra Trondheim
Straks ferdig med dagens jobb -deretter kursvirksomhet noen timer. Ha en flottere dag :D :D :D

Back