• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag

Someone

Moderator
Medlem
Mornings fra en relativt høstlig hovedstad, selv om regnet har gitt seg. Hadde trengt noen schizofrene egenskaper i dag da jeg må levere endel budsjettall samtidig som jeg skal på SAP-kurs. Vel, det blir nok en løsning. Ha en fin dag

God morgen fra Forus!

Ny plassering og etterhvert nye utfordringer på jobb. Skal bli en spennende uke dette. Nuvel, nå får man skride til verket og komme seg i gang.

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra et nokså forblåst utsiktspunkt over Bunnefjorden, smører med blått - Blå Ruter # 19 i slikt føre. Om noen uker byttes # 19 ut med Lufthansa A3xx og uke pendling. Rødneser blir for dyrt. Ha en flott dag
PS Regnet er tilbake i full kraft - en våt tur til Sæter - må nok legge inn en oppvarming med Latte på Muffinsbakeriet

Correction - return to base @ Solveien due to WX - var søkkvåt etter 2 minutter, partyteltet til Visma Direktøren var klar til take Off - short runway

Last edited:
Jævlig god morgen fra LHR! 6 timer i sete 46K og nå bussgate i London - fint, og takk for meg! Zzzz!!

God morgen fra 6F på LN-NON

På vei til Berlin via OSL. Blir godt med en uke fri nå.

Ellers blir det vel byvandring i Berlin senere tenker jeg ..

God og trøtt morgen fra Krsand!

Fikk ikke den kvalitetssøvnen i natt jeg trengte kjenner jeg.
Nok å ta tak i på jobben. Sitter mest og lurer på hvordan jeg kan få lagt inn en ettermiddagslur i kveld. Akk ja! Sånn går no dagan...

Plaskregn i natt, men våknet opp til sol og blå himmel. Hvor lenge skal det vare, mon tro.

Ingen reiseplaner heller fremover. Blir vel snart rastløs da kjenner jeg meg selv rett.

Husk nå på at mandager egentlig er fine dager. De bare sliter med et litt dårlig rykte! ;)

BF:cool2

God morgen fra Bergen. Ser sas har nytt salg. Får lete litt i kveld er noen MR-muligheter siden ny kvalifiseringsperiode starter i okt.

God formiddag fra Trondheim

Startet med regn,fortsetter med regn. Men men -kaffen er god og oppgjørene strømmer på så alt i alt er dagen grei :D

Ønsker alle en fjong dag :up: :up: :up:

God morgen fra Radisson Sky City i Stockholm. Har sovet skikkelig godt ut etter en messehelg i Göteborg. Nå blir det straks å tasse ned i SAS kantina før ferden går mot Moskva med SK.

Ha en fin dag alle sammen.

God morgen fra Hilton Diagonal Mar Barcelona.
Har måtte hatt en time på senga etter frokosten, men nå er det på tide å komme seg ut - så får man se hva en finner på i løpet av dagen.

Ønsker alle en flott dag :)

Morn fra Blindern
Skjønner faktisk det som blir preket i kalkulus idag og det er ikke alltid tilfellet, så det er en god start på uka. Trivelig vær er det også.

God morgen, ja ... litt småfuktig ute, og mer skal det bli før det blir storfuktig i morgen. Ny front på vei igjennom, som også vil dra tempen litt ned. Helt greit, egentlig.

Morgenen tilbringes med å vente å telefon fra forsikringsselskap som skal fortelle meg hvor jeg skal ta 'vraket' av BBJ'en. Der skal jeg forhåpendtligvis også plukke opp en leiebil. Så i ventetiden spiller vi litt musikk ...

http://www.youtube.com/watch?v=kL_D0JGtTtA&feature=related

God ettermiddag, våt morgen, tørr aften :D Siste dag av ba.com salget i dag, fikk shoppet litt i siste liten :spin

Jævlig god morgen fra LHR! 6 timer i sete 46K og nå bussgate i London - fint, og takk for meg! Zzzz!!

Bussgate kan være en fordel ifht. en del relativt remote gater siden dere slipper av ved transfersenteret (hvis det var ved ankomst), og det er vel kjekt å venne seg til å komme hjem til OSL :lol:

Last edited:
BA112 parkerte ved B-pieren T5. BA762 derimot gikk fra remote, med bussing fra A10G om jeg ikke husker feil. Var der nede relativt tidlig (-45min) og ble lurt av antallet. Satt vel knapt 15 personer der, og lettlurt som jeg er trodde jeg dette kom til å bli smooth sailing med god plass og lite skrikerunger. Neida, full package i alle aldre ;)

Nok engang kan jeg bare takke Bose for hjelpen. Nå etter ett par timer på puta og en dusj er formen relativt OK igjen - tid for å summe BA/OW inntrykk! :)

Treeeeg morgen fra Chicago. Gradestokken sier fortsatt langt over 20 grader C denne uken.

Fikk akkurat beskjed om at dagsturen til NYC ble flyttet fra i morgen til torsdag. Passer meg ypperlig. Ellers har man svidd av 15 US and A lapper paa "hvite"varer paa morran i dag, blir levert onsdag til nyhuset.

Bortsett fra det, lite aa melde.

fin uke!

God kveld fra en stormfull Bergen!
Fikk gleden av å benytte den midl... ehh faste nye piren til OSL, og må virkelig si at den er plagsom for kundene. Langt å gå, bærebjelker midt i gateområdet som gjør at folk klumper seg foran gaten, alt for få sitteplasser og halvparten av gaten var defekt. Når du sper på at gangen ser ut som et fabrikkområde er jeg ikke direkte fornøyd.

Uansett, nå er det bare litt lett smufring på forumet, så er det rett mot sengen.

Back