God mandag ønskes!

Robbiedeluxe

ScanFlyer Silver
God mandag ønskes!

Da hadde klokken passert 5, og man venter på å bli hentet av taxi for å komme seg tilbake til OSL og 07:30 flyet til MUC. Først Stockholm, så Hamburg -- og i dag Mumbai. Ingenting å utsette på mengden reise den siste uke i hvert fall.

Ha en god uke!

Re: God mandag ønskes!

God morran fra OSL. Mumbai eller Bangalore, her skal man straks hjem etter endt nattvakt. Nåde avløseren om personen forsover seg - da blir det huskestue for nå er jeg trøtt.

Ha en fjong dag dere som er så infernalsk glad i fly.

Morn fra Forus! Som ENGM 911 er jeg også i ferd med å avslutte nok en nattevakt. Klar for senga snart. Men jeg merker at bookingfingeren vibrerer noe infernalsk. Mulig noe må gjøres med det før jeg kryper til køys....

God morgen fra Forus!

Trøtt.no er vel det riktige å si for min del. Litt av hvert å få hengt fingrene i daf, så jeg blir ikke arbeidsledig i dag heller tror jeg. Det blir vel og ut en tur i løpet av dagen og få tak i diverse saker og ting nå som jeg er blitt skipsreder.

Ha en fin en forumister! :)

Grynt fra Økern, kontoret inntas straks og kort tid etter er det dags for en lang dag med internseminar. Merker at formen ikke er helt tilstede etter nattas IKEA&Øl hos en vennine som også ga minimalt med søvn..bare arbeidsdagen kjapt blir over så jeg kan få spist litt italensk på Frogner ikveld!

Forresten er det godt nytt å se at Cato er ferdig med å utnyttiggjøre seg og er tilbake i full arbeid! :p

Ha en fin dag!

God måndag!

Efter att ha haft hotellverksamhet gäster i ett par dagar var det märkligt att vakna upp till en tom lägenhet.

Veckan börjar i full fart med möten och vanligt OPs arbete. Ha en flott måndag kära medforumister.

God mandag ønskes!

Mornings fra en av Ruters svenske skranglekasser. Jobben kaller, så er vel bare å skride til verket. Sol og blå himmel, så tyder godt for dagens fotballkamp, den siste for sesongen. Ha en fin dag

Mandag morgen. Forholdsvis tidlig på jobb; satser på å rekke en treningsøkt i kveld.

Lyspunktet er solskinnet. Ha en god mandag!

Sommervarmen er uteblitt i dag også -

1002964_10151445073491260_182767267_n.jpg

Jan

God dag fra Gamle Oslo. Gamle helter som har jobbet i helgen har fri i dag til og med neste onsdag. Får nyte hovedstadens faciliteter før man setter seg på flyet til Vigra i morgen. God mandag, skal være!

God morgen fra et solfyllt osl :-) 4 dagers uke, ørlandet på fredag, 180års-lag på lørdag og fri til torsdag etter det.. fine dager framover :-) ha en bra dag der ute!

God morgen fra UAE. Litt groggy etter en koselig kundemiddag I går, og dagen er godt I gang. Været varierer som vanlig ganske bra og i dag tidlig var det 84% luftfuktighet og solbrillene dugget på innsiden når man gikk ut av bilen :drunk:

I kveld er det familiekos og svømming på programmet..

photo.jpg

God dag fra Bangkok! Vi reiser etter været og det sier at det er bra i Chiang Mai. Vi booket med PG kl 11.00 og flyet går 17.00. Hotell har vi akkurat booket. Noen ganger er det fint at det er lavsesong og man faktisk kan ta ting på sparket uten at det koster skjorta.

Forresten er det godt nytt å se at Cato er ferdig med å utnyttiggjøre seg og er tilbake i full arbeid! :p

Ha en fin dag!

Har da pinadø stått på i ferien også, diverse B732 må ikke gå i historiebøkene før jeg har fått dem på brikken :stir

IMG_0261 by Cato Lien, on Flickr

God morgen fra Lillestrøm. Småtrøtt i trynet etter bra langhelg i London.

Nå kontoret.

Ha en fjong en

Glad mandag fra det Sørlandske!
Sol og fint vær i dag. Fint å våkne til solstråler som sniker seg inn mellom persiennene. Kontoret er besatt og dagens oppgaver så vidt påstartet. Nå skal det surfes inn til ferien som starter onsdag! Ny champagnegalopp venter!!

Ha en feiende flott mandag!

BF:cool2

God morgen fra Skaun!

Èn uke i Las Vegas over, og tilbake til gode, gamle Mor-Norge.. ca 14 grader og lettskyet er vel normen her hjemme..

Masse forefallende på jobben venter denne uka, før turen igjen går tilbake til USA neste torsdag for noen møter, fulgt av en 3 ukes ferie på Bahamas og Orlando.. Det gledes MEGET til den.. :)

Ha en flott uke folkens!

Kim

Fortsatt søndag kveld her. Må vel finne senga. Travel uke i vente.

Etter en altfor rolig start på 2013 rent flymessig, skal jeg få tatt igjen litt de nærmeste dagene. Siden nyttår har jeg flydd bare to ganger, ynkelige 376 miles tilsammen. Men de kommende dagene står seks flighter på programmet. Fire flyselskap og skal jeg innom sju flyplasser. Høydepunktet blir nok første longhaul i annet enn economy.

Back