God Mandag Norge

krølle

ScanFlyer Crusty
Kanskje litt juks siden kl. bare er 5:10pm i ATL
Sitter på F terminalen og er en smule skuffet over restaurang tilbudet. 2 Norskprisede restauranter og noe gatekjøkken aktig.
Vel håper Delta serverer noe av kulinarisk høyde.:o

Jaha, du er på mine kanter? :up: Bedre utvalg på f.eks. E. Bl.a. killer kinamat i foodcourt'en. Ellers finnes det flere gode lokale spisesteder spredt litt rundtomkring. Men F er elendig, enig i det.
Sol og fint oppe hos meg, ser ut som du slipper tordenværet. Her skal jeg ut med gressklipperen ...

Ikke bare litt juks det mister. Sitter på terrassen i 28grader, fortsatt søndag kveld og nyter herlig underholdning fra Thor(med hammeren). Hører ett og annet fly på final til RSW...

God mandag fra Lillestrøm! Her høljer det ned som varslet i dag og man skal på jobben igjen etter en ukes ferie. Vel vel, man har heldigvis to uker igjen fra slutten av måneden. ☺ Bookingfingeren jobbet litt i går da en tur til Trondheim ble bestilt. Så det er mulighet for å fly Boeing 717 dit! Ble sete 1A som har god plass. En god mandag ønskes alle med eller uten regn! ☺

Mornings. Ser ikke ut som gårsdagens valg her hadde noen umiddelbar effekt, annet enn at bartenderen i oppgitt resignasjon begynte gi meg gratis drinker. Det som ikke har gått konkurs av butikker og kafeer er oppe som vanlig. Ha en fin dag

Her har man bokstavlig talt fått TANNPINE, heldigvis har ikke tannlegen ferie før til helgen, så i morgen tidlig må man innfinne seg i en av verdens mest forhatte stoler.. Tannlegestolen..

Ellers kun dager igjen til ferien, måtte den bli velsignet med dager fri for smerte!

Nyt dagene dere som kan, suppe til middag og lunket vann skal nytes her... Brum!

Kim

God morgen fra Gdynia. Frokostdragen mente at frokost ikke var inkludert men jeg mente raten jeg bestilte fra hotels.com er det. Jaja får krangle på det på utsjekk men hotels.com kan lyve litt har jeg hørt. Kanskje gå tilbake og bestille fra hotellet direkte.

God morgen fra Snillfjorden! :)

Skyet opphold...enn så lenge, men hører onde rykter om regn utpå dagen. Jaja, etter en flott helg så får man vel ta til takke med det da. Egentlig lite på planen i dag, men bør vel gå løs på planleggingen av 2 rom i huset, disse skal taes i bruk som kontor og soverom etter hvert så greit å ha en plan på det.

Ellers intet å melde bortsett fra at SQ61 snart passerer med reg 9V-SWF. Ha en fortreffelig mandag forumister!! :D :D

God dag fra Akersgata. Greit med litt kjøligere vær - men får håpe sommeren kommer tilbake om noen dager - ellers blir det lite utepils. Får satse på rolige jobbdager, nå når halve Norge virker å være på ferie, skjønt det er enkelte tegn på at visse informasjonsfolk kjeder seg på jobb og kommer med graverende spørsmål. :D Ha en fin-fin mandag - mandagen er alltids verre i et annet land...

Selv i Gdynia er det regnvær. Ser ut som mine planer om en dukkert i Østersjøen legges litt på is inntil videre. Så får man knote litt med hva man skal i morra - kanskje ta ferga til Sverige - jeg må jo hjem på et tidspunkt. Problemet er at Karlskrona er veldig upraktisk. Det er mulig å fly hjem også fra Gdansk.

Morn fra en kø utenfor amerikanske ambassaden. Sjåfør for bruttern som skal ha studentvisum for utveksling. Er raskere og mer effektiv å komme seg inn i faktiske USA...

Er hverken på ferie eller jobb men de sedvanlige fridagene som dukker opp i skiftplanen. Mens jeg skriver dette knaser det gammelt kneippbrød i tastaturet, så her må indretjenesten innom qwerty og vennene hans.

Ha en dødsfin dag.

God eftan fra TOS. Nå står BRU via ARN for tur for et møte i EU området i morgen. Ser ut som om det blir ganske fullt til ARN, men at jeg har ledig ved siden av meg i 2F i Plus.

Morn fra en kø utenfor amerikanske ambassaden. Sjåfør for bruttern som skal ha studentvisum for utveksling. Er raskere og mer effektiv å komme seg inn i faktiske USA...

Hehe ja visum til USA er noe herk - been there done that.

Jaha, du er på mine kanter? :up: Bedre utvalg på f.eks. E. Bl.a. killer kinamat i foodcourt'en. Ellers finnes det flere gode lokale spisesteder spredt litt rundtomkring. Men F er elendig, enig i det.
Sol og fint oppe hos meg, ser ut som du slipper tordenværet. Her skal jeg ut med gressklipperen ...

En ørliten Roadtrip EWR-CAK-ATL:8:

Det ble Asia mat i F terminalen. vi orket(?) ikke ta toget, i tilfelle de tok en NSB og vi ble stuck over there:8:

Hehe ... i verste fall hadde det vært en fem minutters spasertur. ;)

Ikke si jeg må tilbake for å teste?
Men når du er en liten landsens gutt fra ENZV og møter Rental Car området som omtrent er like stort som ENZV, så vart æ litt skræmt ja med tanke på resten:spin

Back