God mandag morning.

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Bare å si i fra - Oslo nord har sommervær og det er ikke noe mere å si om det :D

I dag og i morgen er siste sjanse å bestille billige SAS billetter - det kan ta noe tid.

Ha en flott mandag.

Jan

En strålende mandags morgen fra Snillfjord! :)

Det vil si, det blir nok strålende når den obligatoriske tåka har lettet noe. Ellers er det nettopp morgentåke og temperatur på nesten 7+. Lite på planen i dag, men noe indretjeneste og en trimtur bør man få til. Midtøsten-USA på morgenkvisten hopper over Sør-Norge, hvilket nok kan bety en heller rolig dag for mitt vedkommende. ;)

Det kan se ut som at det blir noen flotte turer de kommende månedene. Først 3 dager i Nord-Trøndelag for å besøke kjentfolk på mai, og deretter er det vel nesten bestemt at det blir Oslotur i sommer. Har faktisk fått så mye gode ideer/forslag at jeg nesten vurderer å legge inn 2 turer til hovedstaden i år, kan jo aldri få for mange flyturer heller. ;)

Ha en strålende mandag forumister!! :D :D

God morgen her fra Sandaker. Solen skinner og SK908 passerte nettopp rett over her. En tur til permisjonsgralen Storo Senteret for noen ærend står på dagens program. Så får vi se om vi rekker innom åpen barnehage etterpå. Uansett, så bør jeg prøve og få til en løpetur i kveld. Ha en fin dag
56950e907b0b494905ac511892cf11e9.jpg

God morgen fra Tananger

Her er det strålende sol og lite med skyer på himmelen. Aner ikke temperatur, men ikke noe sommertemperaturer i hvert fall (og bra er det).
Ikke mange dagene til neste fly & shitpreik her i området, gleder seg til det.

Ha en fin dag forumister :)

But now, let the stress commence! :drunk:

God morgen fra UiS. Prøver å få unnagjort litt lesing før forelesning, timeplanen var visstnok feil så jeg er en time tidlig ute.

Nydelig morgen, sol og ca 7 grader. I følge blir det opp mot 15 i løpet av ettermiddagen.

God mandag alle! :)

God morgen fra toget til OSL. Turen går til Miami via EWR (ua). Ser fram til slappe dager i fin leiebil.
Gårsdagens trim ble gåtur opp Akerselva til Maridalsvannet. Dagens blir nok løpetur på EWR hvis man er riktig uheldig :D

Ha en fin dag

God morgen fra LN-RRT over Skagerak på vei ned mot NCE. Inn over Skagen nå. 60-70 PAX så jeg har hele 3-seteren for meg selv her på 22A. Nydelig flyvær. Ha en fin dag!

God formiddag fra Trondheim
Her ble det MC på vei til jobb idag, og nå er sesongen igang altså :) :)
Litt usikker på hva dagen bringer etter jobb, men bør kanskje få til å røre litt på meg også....begynner å bli vel mye vaskeball nå ;) ;)

Ha en strålende dag :) :) :)

Gooood Morgen fra et solfylt vestland, ryktene sier opp mot 16 grader, så da er det bare å finne frem badeshortsen!

Mandag er som alltid den beste dagen i uken, folk er enda så trøtte at man fint kan booke ferie i arbeidstiden uten at noen reagerer!

Ha en fin uke folkens!

Her tok man en heller lang morgen etter en heftig helg med lite søvn og lang møtevirksomhet.

God formiddag fra offshore Angola.
Lyn og torden i morges men med hyggelige 27 grader.

Var "fælt" å se dagens helikopter ta av mot land uten meg ombord. Er blitt innvilget (les: påtvunget) en uke ekstra med dårlig overtid betaling. Go'avtalen ble kuttet i februar.

Kan nevne at QR sitt system for ombooking av award billett er noe herk. Lite som minner om 5* selskap på den fronten.

Ha en fin dag

Back