God måndag morgon

Savipix

ScanFlyer Rusty
God måndag morgon

...från Sigtuna där regnet bara öser ner i mörkret. Strax bär det av till ARN för morgonens 0445-1000 pass. Efter det blir det hem till sängen två timmar innan jag skall fortsätta packa lådor och flytta möbler ner i källaren. Om mindre än 20 dagar bär det av. Njut starten på veckan forumister!

Re: God måndag morgon

Leggetid i Alpharetta .. har brukt deler av kvelden til å leke meg litt med min nye kontorprinter/scanner/fax .. intet dårlig kjøp til $77 og resultatet kan ses i bildeforumet. Jeg har moret meg med å scanne noen gamle ATL-bilder fra 99-00.

God morgen fra MJF!

Det er kaldt midt i natta, 5 grader og himmelen er fyllt med "ulldotter" som vil gjøre livet surt for oss som ønsker mer sol og varme . . .
Splittvakt, 0500-0800 & 1430-1730 i dag, men det passer meg utmerket! Elkjøp får besøk av meg kl 0900 og nåde være dem om de ikke har ukens tilbud inne i butikken da, trenger både vaskemaskin og ny, større TV :rolleyes:

E!

God morgen fra OSL.

Den første timen og den første kaffekoppen er unnagjort. Er alt for mange igjen av begge deler... Heldigvis den siste tidligvakta på noen dager nå, så da er det vel mulig å få sovet ut litt. Legge seg tidlig når man skal opp kl 0315, DET gjør man jo ikke....

Ha en god mandag. :)

God mandag morgen kan ønskes fra SAS Teknisk på OSL! :)
Her går nattevakten mot slutten, og jeg GLEDER meg til å komme meg hjem å sove!
Kjørte bil fra BGO til OSL før jeg begynte på jobb i går, så var i grunnen trøtt allerede da jeg begynte..

Hvis jeg våkner innen rimelig tid, blir det innom Toyota på Jessheim for å bestille time til skifte av register-reim.

Ha en flott dag folkens! :)

God morgen arbeidsfolk!! Da er 4 uker ferie over og "høstsesjonen" er i gang. Starter dagen med Nespresso og Aftenposten. Ha en bedre mandag!

och morgondimman ligger över Arlanda, tur att flygen går i alla fall.

Speedy; Still nothing!? :(

Still nothing ... Skal jobbe dag på tirsdag, hvis forsatt intet skal jeg høre med HA.

Da går ferien her i SD mot slutten også. De fleste bikerne har startet på lange hjemreiser (for de som ikke fusker, og skiper syklene) og det begynner atter å bli folketomt i området. I morgen blir det å kjøre tilbake til Denver der det er flyavgang 06:30 tirsdag morgen til MSP. Nå blir det snart å gå ut for en siste kveld på byen her i Deadwood, kanskje med litt kortspill i natt også, hvem vet.. :)

God morgen fra Forus. Litt hektisk start på uka (liker ikke det, og spesielt ikke på mandager). Hadde litt PDMS-støy men det er nå i orden igjen.

Ellers så får vi se om det blir en tur til Sola for å teste ut det nye kameraet, forutsatt at været er noenlunde ok i dag.

Ha en god dag forumister. :)

God morgen alle sammen.
Solen skinner igjen! Det ser ut til å kunne bli en flott dag til tross for en dårlig værmelding!
Jeg er veldig spent idag. Er invitert til en bedrift her i Sandefjord for å fortelle om afrika-arbeidet. Jeg har aldri vært på bedriftsbesøk før, så jeg er litt "shaky".
Ønsker dere alle en strålende dag!

God morgen fra Oslo. Idag blir det å forbdrede meg for morgensdagens forsvarelse av masteroppgaven og ikveld blir det å gå på noen visninger. Ha en fin dag

God morgen fra sør!

Her er det kontordag i dag med et interessant møte. Kontrakt på et prosjekt skal underskrives, og det blir vel kanskje lunsj ute på byen da? Time will show!

Ellers har visst sommeren forlatt oss! Snufs!

BF:cool2

god formiddag fra Frösundavik. Nå skinner solen igjen ove den svenske hovedstaden etter plaskregnet i natt! Veien utenfor leiligheten min var jo rene elven i går kveld, og det var fremdeles spor etter stormen på vei til kontoret i dag. Det var imidlertid godt og varmt klokken 8. Ankom STO i gpr kveld med en av Cimbers "SAS-malte" CRJ200, en hyggelig opplevelse (som alltid med QI, synes jeg). Rakk litt spotting på BLL før avreise i går kveld, selv om været var så-som-så. Fikk noen gode bilder av Christian Valdemar ute på et våt tarmac. Skal se om ikke jeg kan poste dem et sted på et herværende forum i løpet av kvelden. Jammen rakk jeg ikke en løpetur i parken i går - før regnet satte inn - og dét er jeg stolt over!

En dårlig natt, null søvn. Det betyr tidlig frokost. Ser ut som det klarner opp litt. Litt småarbeid i forbindelse med opplæring av ny sekretær i Rotaryklubben. Ellers ikke noe.
Ha en fin dag.

God dag fra Oslo, her sitter man og sliter med en halvårsrapport hvor tallene bare ikke stemmer overens...det ser rett og slett ut til at vi er så effektive at vi behandler flere saker enn det kommer inn... :colgate:

God dag fra Oslo, her sitter man og sliter med en halvårsrapport hvor tallene bare ikke stemmer overens...det ser rett og slett ut til at vi er så effektive at vi behandler flere saker enn det kommer inn... :colgate:

Nei, det kan nok ikke stemme!!!!!!!;):p

God ettermiddag. Junior er sendt med toget til Halden, så det blir en svært kort tur på kontoret idag. Henter madamen kl 16 og så er det rett til Asker for middag.

G'morgen fra Alpharetta hvor solen som vanlig skinner. Stor dag for guttungen - første dag på Middle School. Får håpe han fortsatt er entusiastisk når han kommer hjem. :p

Ellers er dagens telefonkonferanse unnagjort - nå må jeg sette på mer kaffe.

God dag! Morgenen ble tilbragt på toget til Oslo. Ambassaden er checked, i morgen venter CO039 :USA
Alltid like "kult" å si hade til søsken; drar i morgen tidlig til OSL.

D-1

Last edited:
Back