God måndag morgon!

Savipix

ScanFlyer Rusty
God måndag morgon!

Då var det ny vecka och biljetter för en liten tur över "pölen" i början på nästa vecka beställda.

Dagen bjuder på en liten tur in till Stockholm följt av ett kortpass på jobbet.

Önskar er alla en riktigt fin dag som här ser ut att bli riktigt solig.

Last edited:
Re: God måndag morgon!

Glad start på uken... Solen skinner - dagen er over 12 timer lysere - slett ingen dårlig kombinasjon. Ha en bedre mandag - du også!

God morn fra Trondheim :)

Grått her i dag, temp ligger på8-9 grader. blir en vanlig mandag ;)

Ha en strålende dag :nor :nor :nor

God morgon frå Bergen!

Ei hektisk helg er over, og ei ny arbeidsveke er starta. Mange lange treningsøkter i helga, samt maling av gjerdet, legging av nytt golv har krevd sitt -og enno er det meir igjen. Men sola skinner enno i Bergen, så det er bare å smi mens jernet er varmt.

Ha ein flott mandag alle saman! :)

God morgen fra Stavanger! En hyggelig start på uka dette her..... Sol og vindstille, kan vel tyde på et par terrassepils i kveld dette? ;)

Ellers blir det vel møter i dag, og det samme gamle vanlige.

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra KRS.
Strålende sol her også. Travel dag med flere møter pluss et besøk hos tannlegen.
I morgen går ferden med SAS til Oslo fulgt av en tur med Color Fantasy. Så kanskje denne uken ikke blir så værst?

BF:cool2

Strålende sol over hovedstaden, har en følelse av at dette er en uke man egentlig ikke burde være på jobb iflg. meteorologene - ha en fin mandag alle sammen

God morgen fra København hvor det regner:( Har omsider fått kastet ut mine to venner som har vært på besøk over helgen og sendt dem i retning CPH. Jammen ser jeg at de har spist og drukket meg ut av huset så nå er det bare tomflasker igjen, hvilket betyr jeg må finne meg frokost på vei til skolen....lesesalen venter :(

God formiddag fra Bristol, hvor jeg er på konferanse. Hadde en hyggelig tur over hit med LN-TUD i går. Her regner det noe helt sinnsykt, minner mest om Bergen. Godt at jeg stort sett skal være inne i dag.

Solen skinner på Nærsnes. Det blir cab-tur idag. Må innom verkstedet å se om de klarer å få liv i radio/CD-spilleren. Den viser kun "muted" på displayet og vil ikke slutte med det. Bør være klar til imorgen for da bærer det avsted til Brandbu og Moelv.
Ha en fin dag.

God mandag ettermiddag. Da er det klart for oppvarmet søndagsmiddag. Og så gleder man seg til å stille inn TVen på Zebra senere i dag, for å se at det blir en overraskelse på Nadderud...

God mandag. Da var kommunikasjonslinjene nede igjen, og igjen får gjort noe som helst, helt håpløst. Lurer på hva BaneTele holder på med.

Så da var bare å reise hjem for å jobbe herfra........

God ettermiddag. Nå er jeg endelig ferdig med nynorskeksamen, så aldri mere nynorsk på meg!:D Så er det bare å gjøre klar til Stabækk-Aalesund. Heia Stabækk! :nor

Last edited:

Her er det to feil: 1. Aalesund 2. Du heier på feil lag. :D

Og stedet skrives Stabekk, mens laget heter Stabæk, så det er enda en feil (selv om det er feil å heie på en lag som spiller i noe som ligner på redningsvester også)

god mandag morgen.
nok en tidlig morgen, med taxi som ventet 04:40! Gjesp! Heldigvis har jeg blitt veldig god til å sove både på Flytoget og på flyet over. Det ble en halvtime her og en halvtime der.
Startet arbeidsdagen i STO med en hyggelig morgenkaffe med Savipix, nå blir det noen dager i STO før det blir retur om noen dager

..og jeg avsluttet arebidsdagen på en restaurant på Majorstuen - noe som resulterer i henting av bil i byen i morgen tidlig!

Når vi er inne på fotball; noen som vet om Uruguay kommer med "privatfly" til OSL? (landskamp på onsdag). I så fall håper jeg noen tar bilder. Flyselskap fra Uruguay er vel nokså sjeldne på OSL...

Last edited:

God kveld

Lang dag går mot slutten, skal tidlig opp i morgen - så det er på tide å finne sengen.
Har vært en gledens dag. Ene bilen sklei rett igjennom EU kontroll uten anmerkninger (98 mod verkstedet var imponert) og nytt kamera er kjøpt inn. Er nå den stolte eier av et Nikon D60 - skikkelig morsomt. Nå er det bare å lære seg å bruke det skikkelig...

Ha en trivelig kveld

S

Back