• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
....2 nokså trette her på Solveien....fyrverkeriet fortsatte nok til å sende den lille Beaglen inn nok en runde med redsel og sammen med jetlag ble det lite søvn i natt. Nå er det avlevering av Beagle på Kolbotn før avreise til Helsfyret og dårlig kaffe. Måtte dere ha en bra dag og bedre kaffe enn Ali / Evergood

God morgen/kveld for oss fra United Club....lang natts ferd mot natt/morgen/kveld ??? Ole B takker Fnate for innlegget på nyttårsaften... Fornøyd med mye goodies i trillebagen :lol:

God Mandag Morgen fra Stavanger. Første dag på jobb i 2012 var litt kjipt og stå opp i dag kjente jeg, kunne hatt en to dager til med fri. Men man må på jobb for og tjene peng, håper alle får en bra mandag i det nye året vi akkurat er begynt på.

Mandagen kom altfor tidlig i år, søren nå er jeg sliten! Sitter litt skjermet på kontoret med kaffe, cola og sjokolade i det minste så får man se hva dagen bringer.

Etter jobb blir det å ønske en vennine vel tur hjem til Australia, og ellers blir det vel bare PS3 og soving. Ha en fin dag!

God morgen fra Maura. Litt skjev døgnrytme etter helgen - snart er det vel ikke lenger noe vits å legge seg.

Anyway, sommerferien planlegges, og Lillebjørn gjorde sin innsats i natt:
c1f61770.jpg

God mandag ønskes :)

Klar for årets første arbeidsdag og innboksen var cirka like full som forventet. Modern har bursdags idag, så da blir det ut å feire det i kveld, Ha en fin dag

God morgen fra Maura. Litt skjev døgnrytme etter helgen - snart er det vel ikke lenger noe vits å legge seg.

Anyway, sommerferien planlegges, og Lillebjørn gjorde sin innsats i natt:
c1f61770.jpg

God mandag ønskes :)

Saft suuuuuuse. 1K er spesielt fint om Lillebjørn er høyrehendt og liker å ligge på høyre skulder. Dette lukter god tur, ja.

"God" morgen fra Lillestrøm. Vanvittig tungt å snu tilbake til hverdagen etter en lang jul med meget feiring. Blir en vanlig dag på kontoret idag, og så får man prøve å rusle av seg litt ribbe i kveld.

Ha en strålende dag alle sammen.

Saft suuuuuuse. 1K er spesielt fint om Lillebjørn er høyrehendt og liker å ligge på høyre skulder. Dette lukter god tur, ja.

Lillebjørn kan ikke skrive, så det vet vi ikke, men siden jeg er venstrehendt, flyttet vi oss til 1A etter at bildet ble tatt - etter nøye studering av "Hvilket sete er best?"-tråden på Flyertalk - da har champagnen kortest veg fra bordet til munnen.

God aften fra Chicago. Her i USA er det lite jobbing for de fleste denne mandagen, så her er man på vei i bingen sent søndag uten dårlig samvittighet.

I morgen fortsetter ladingen av batteriene. Merket også i dag at det var mange nuller rundt om på diverse Frequent traveler kontoer. Racet versjon 2012 starter med dagstur til msp onsdag og LAX til helgen.

God morgen fra Lysaker - nytt år nye muligheter (kanskje).

Ingen reiseplaner denne uka, og siden de fleste programmer her følger medlemsår og ikke kalenderår så er det ingen hast med å starte med budsjetteringen enda.

Krysser fingrene for at temperaturen holder seg så lav at snøen holder. Ha en fin dag.

God ettermiddag fra Hilton Millenium Bangkok. Akkurat spist årets beste lunsj på et av stedets kjøkken. Nå skal Bangkok utforskes de neste dagene.

God morgen fra Krsand!

Er på plass på kontoret etter en dårlig natts søvn. Tror jeg sov toppen 2 timer til sammen. Og i løpet av de 2 timene klarte jeg å drømme meg til BKK som var full av slanger, og derfor vanskelig å forsere. Så noe slitsomt, og jeg kjenner at øyelokka gjerne vil falle ned her. Tror det må bli ettermiddagslur i dag gitt.

Fortsatt god dag til dere alle!

BF:cool2

Mornings fra Bodø.

Da alarmen gikk 0600 var man så trøtt at man ikke var trøtt... får se hvordan det går med treningsambisjonene jeg har, og hvor lang middagsluren blir :P

God morgen fra Stavanger. Her i huset er det planleggingsdag. Blir vel noe indre og utetjeneste og en tur på jobb for å hente vaktsekken til IT.

Ha en fin en forumister :)

Go'morn fra Tromsø. Fint vær på vei til jobb, og selv om det er et stykke igjen til soldagen er det mulig å nyte fine himmelfarger. Ellers skal flere jobbsøknader sendes idag, og så er det arbeid med materialer til neste ukes intervju samt litt avhandlingsskriving som står på agendaen. Ha en fin dag alle sammen!

God mandag ettermiddag fra Mosjøen. Jeg forlenget juleferien med en ekstra avspasseringsdag. Du verden så deilig med ekstra fri. Får sjekke timekontoen på jobb i morgen, kanskje jeg kan ta tidlig helg denne uka? Men nå klart for dagens trim, ut å måke snø :-)

Last edited:
God dag fra fct i Fra.har ikke følt meg så vel etter en dusj på lenge. Nå venter bare sjarmøretappen hjem. Ferien i tyo var bra men måtte sperre visakortet for potensiell svindel. Les Roppongi - der drar man ikke kort om man vil ha kort og penger i behold.kan anbefale lh airbuz 388 i f

God morgen, ja ... tidlig opp ettersom guttungens skole starter allerede i dag. Ivrige der borte, gitt .... Men fordelen er at det var svært stille på veien ..

Nå sitter jeg i godstolen og hører på BBC5 med katt på fanget og kaffe i koppen. Deilig å være alene i huset for en gangs skyld.

God ettermiddag fra Strömsholm like ved Västerås i Sverige, hvor jeg, min eldste datter, hennes hest og lillesøster endelig er framme etter 1221,6 km med bobil og hestehenger på tildels meget glatte vinterveier. Utrolig hva man gjør for disse arvingene;0).
Har dog vært nøye med å påpeke at det ikke er noen gave, men et lån som jeg gleder meg til å få tilbake i form av tid og reiser når de blir voksne....

Back