• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen

Føler med Bizflyer og hans utgifter. I går kom den årlige "bil fuckup rett før jul" saken.
Og nå ser det ut som det er problemer med servoen. Har avtalt innlevering på Onsdag for å se hvor dyrt det blir denne gangen. Oh jul med din glede :)

Servostyring er oppskrytt, ta bilturen som en treningsøkt :colgate:
Eller så kan det være at det ikke er verdt å fikse noe på det jeg kjører rundt i hjemme...

Rolig dag i Bodø, helt greit en gang i blant det også, halvannen uke før man skal hjem til familie, jul og forhåpentligvis sol.

Og da var bilen levert på verkstedet! Så får vi bare håpe at de ikke fakturerer for å våke over den om natten også da! :rolleyes:

Og for sikkerhets skyld punkterte min kollega som skulle hente meg på verkstedet på veien....

Ja, en ulykke kommer som kjent sjeldent alene....

BF:cry:

På værste' jeg også - men heldigvis bare for forhåndsbetalte tjenester. Gratis wifi til padda og smultringer og Gevalia til meg får tiden til å gå.

God mandag fra England! I morgen blir det en liten tur ut å fly med BA MAN-LHR-OSL og så SK videre til TOS. Satser på at været er bedre i morgen... Retur på fredag med DY TOS-OSL-MAN. Er det forresten fortsatt slik at man kan kjøpe seg tilgang til OSL-loungen?

Ut på glatta i kveld, nattvakten nærmer seg faretruende. Bruker SAS-Flybussen som befordringsmiddel, vet at hjemturen i morgen kan bli et sant hel** hvis det blir underkjølt regn/tåke. Bare å krysse fingre på at rusleturen til bussen går uten fall og knall, for her har ikke gangveiene fått så mye som et sandkorn på seg. Ha en flotters kveld forumister.

God lunch fra Chicago. Godt over frysepunktet i dag.

Her er man ferdig med jobbreising før juletur hjem til nord Norge, Oh joy! Herlig herlig herlig!

Neste tirsdag er neste gang man setter snuta mot O'Hare, da med Lufthansen i F.

God morgen fra gullstua på CPH etter en fin tur med SK 972 hit. Så er det bare å håpe at forholdene på OSL bedrer seg og ikke skaper for store problemer for oss hjem til TOS.

Kom oss faktisk hjem med de opprinnelige flightene (454 og 4414) omtrent 4 timer forsinket. Det manglet 1 av 9 innsjekkede kolli, en golfbag som var 1 av 3 kolli levert på spesialbagasje (den andre golfbaggen og paraplytrilla kom). Vi får se når den dukker opp....

Starter sørover til LIS via OSL og FRA kl. 14 i morra og forhåpentligvis går det bra, kollegaen som starter 06:45 fra TOS er kanskje mer utsatt for mulige morgenproblemer på OSL.

Back