• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen

LN-FHU

Superflyer
Riktig god mandag morgen fra Tromsø

Her oppe er det kaldt, riktognok bare -5 , men det føles mye kaldere. Mørkt er det og, men det er vi vant med nå.

Ønsker dere alle en strålende dag :nor

Replying to Topic 'God mandag morgen'

Glad mandag morgen... Sent i seng i går - men nå er 80% av julegavene i hus og det ser ut som det skal bli jul her også. Kun 2 dager igjen å jobbe i 2005. Ha en bedre mandag...

Her ble det ikke SÅ sent i seng, men allikevel sent nok til at jeg måtte opp 6 for å gjøre ferdig et prosjekt som skal presenteres i dag.

Bare to arbeidsdager igjen ja? Skal jobbe hver eneste dag frem til nyttårsaften, bortsett fra 1. og 2. juledag... Sliten allerede. :p

God mandag morgen :)

Kom hjem sent igårkveld etter sørlandstur så mange timene med søvn ble det ikke. Vel 6-'er på Kløfta idag tidlig og 2 blå her på FBU med snø i lufta. Vel det er lov når det er under uka igjen til jul.

Forresten dere som skal til inn til Oslo nå i morgen timene kan glede dere.. Trafikken står bom stille på alle infartsårene.

Kos dere folkens :)

god morgen fra SANDVIKA!
Første fulle dag på nytt kontor med nye kolleger - som riktignok er syvsovere - men det skal noik gå bra...

og slik så det ut når man feiret sin egen avgang/overgang på onsdag i forrige uke..

Attachments

• DSC00151.JPG
    DSC00151.JPG
    79.4 KB · Views: 0

CK - send litt propellbrus nordover - den så jo ordentlig lekker ut..... Velkommen tilbake til propellselskapet

Propellbrus leveres av Gran (fås på Rema 1000) - etiketter må man printe selv...

Stilig kake, og gratulerer med jobben! :cheers:

Ellers snør det i Drammen, det er 5 blå på gradestokken og i grunnen ingenting å stå opp etter. Bortsett fra at jobben kaller. :) Det eneste som gjenstår av juleinnkjøpene nå er selve treet, og det satser jeg på å kjøpe i dag eller i morgen. :spin:

Originally posted by CK

god morgen fra SANDVIKA!
Første fulle dag på nytt kontor med nye kolleger - som riktignok er syvsovere - men det skal noik gå bra...

og slik så det ut når man feiret sin egen avgang/overgang på onsdag i forrige uke..

Velkommen over til det rette selskapet da ;) og et blikk på den nye WF kalenderen anbefales (iallfall desember) ;)

OG januar, LCH!! I motsetning til deg fikk jeg ikke navnet mitt på kalenderen, men januar-bildet er mitt (marketing av jukset litt, og fjernet de grønne stripene ettersom bildet er med det gamle designet), tatt på VAW i april 2003

hehe.. stemmer det ja.. jobba i Vardø i helga og dem sa at Januar bildet var fra Vardø :)

Back