• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Det har vært valg i Tyskalnd - men i følge Aftenposten har ikke valget gitt noen klar seierherre/dame... Ellers blir det nok av møter på formiddagen - før det blir en litt tidlig ettermiddag for å lage middag til DC-8-63. Ha en bedre start på uken..

God morgen, hadde faktisk den minst tunge mandagsmorningen på lenge i dag, spratt opp av senga som et skudd.

Glad mandag - køen på E18 klokken 06:15 var en av mange ting jeg IKKE savnet mens jeg var hjemme i pappaperm!!! Tilbake på jobb i dag, men kun et kort mellomspill kan det se ut som, ettersom min lille Prinsesse sannsynligvis har fått øyekatarr, og derfor er persona non grata i barnehagen i et par dager. I dag er det mamma som tar seg av hjemmehjelpen, men i morgen er det pappas tur.

En ting jeg HAR savnet er netttilgang, etter at Telenor bestemte seg for å gjøre livet surt for meg sist fredag. Jeg har snakket med tre treknikere og en haug med (i og for seg vennlige og hjelpsomme) kundeservicefolk på 05000, og jeg har fått konstatert både at modemet er ødelagt (og fått nytt), at linjen inn til meg er både ødelagt og i orden, at den nærmeste sentralen er i orden - og i uorden.... og nå venter jeg på "three greens" på modemet mitt. De BØR være der i kveld - ellers blir det månelyst. Da drar jeg bort til Falcon og lynsjer han på vegne av sin arbeidsgiver - jeg har nemlig lest i DN i dag at han (og Andreas.E. for den saks skyld) er "Telenorambassadører"!!! Jeg gleder meg!! :lol

Originally posted by CK
(...)
En ting jeg HAR savnet er netttilgang, etter at Telenor bestemte seg for å gjøre livet surt for meg sist fredag. Jeg har snakket med tre treknikere og en haug med (i og for seg vennlige og hjelpsomme) kundeservicefolk på 05000, og jeg har fått konstatert både at modemet er ødelagt (og fått nytt), at linjen inn til meg er både ødelagt og i orden, at den nærmeste sentralen er i orden - og i uorden.... og nå venter jeg på "three greens" på modemet mitt. De BØR være der i kveld - ellers blir det månelyst. Da drar jeg bort til Falcon og lynsjer han på vegne av sin arbeidsgiver - jeg har nemlig lest i DN i dag at han (og Andreas.E. for den saks skyld) er "Telenorambassadører"!!! Jeg gleder meg!! :lol

Tøff i trynet, nå? :D

Men alvorlig talt - det er ikke noe morsomt å høre om sånt. Ting kan skje (det graves f.eks. opp mye kabel hver uke her i landet av folk som glemte å sjekke først), men så skal det informeres og fikses uten for mye surr.

Men bare kom over hit, så skal vi pasifisere deg med litt tung lunsj i kantina.:zzz

Ved en "inkurie" så har min brannmur og virusbeskyttelse vært slått av mens jeg var i det store utland.Norton er nyinstallert,1058 virus er eliminert,Spybot har gjort jobben sin og endelig er man på nettet igjen.Og imorgen er det lønningsdag igjen!:hi2

God morgen fra ATL! Sitter ved kjoekkenbaren med en sterk Starbucks og motiverer meg til aa vekke minsten. Kjoepte erstatning for Spotterjeepen i gaar .. en '99 Toyatata Tacoma XCAB .. en verdig avloeser som hadde passet veldig fint langs gjerdet paa BFI. Vi faar se om ikke jeg kan finne en posisjon nede paa ATL etter hvert ogsaa .... :up:

Vaerert ser ut til aa bli pent med temperaturer paa tredvetallet. Ingen tegn til hoestvaer ennaa.

Originally posted by CK
Glad mandag - køen på E18 klokken 06:15 var en av mange ting jeg IKKE savnet mens jeg var hjemme i pappaperm!!! Tilbake på jobb i dag, men kun et kort mellomspill kan det se ut som, ettersom min lille Prinsesse sannsynligvis har fått øyekatarr, og derfor er persona non grata i barnehagen i et par dager. I dag er det mamma som tar seg av hjemmehjelpen, men i morgen er det pappas tur.

Det enkleste er nok å betale telefonregninga :naughty:

Da drar jeg bort til Falcon og lynsjer han på vegne av sin arbeidsgiver

Her er det endelig en tørr og på randen til solfylt mandag! Har ikke tall på hvor mange regndager det har vært i et strekk nå, men det er ikke få.

Jeg hadde også store problemer med Telenors ADSL-pakke for en god stund tilbake. Hadde nesten daglig kontakt med Falcon, som var hjelpsomheten selv, og det viste seg til slutt at feilen lå et helt annet sted. Har jeg ikke gitt beskjed om det før, Falcon, så er som du forlengst har skjønt problemene ut av verden. Pc-forhandleren måtte bite i det sure eplet å innrømme at jeg hadde rett; nettverkskortet var kaputt.
Takker for god service iallefall!!!:up:

God mandag!!:)

Originally posted by LN-MOW

Kjoepte erstatning for Spotterjeepen i gaar .. en '99 Ford Tacoma XCAB .. en verdig avloeser som hadde passet veldig fint langs gjerdet paa BFI. Vi faar se om ikke jeg kan finne en posisjon nede paa ATL etter hvert ogsaa .... :up:

MOW, får du tak ditt eminente reg.nr ?

MOW, får du tak ditt eminente reg.nr ?

:D GA tillater ikke bindestrek, saa jeg holder meg til vanlig reg denne gangen. Jeg har jo sikret meg baade GA og WA skilter til pynt, saa hensikten er jo oppnaadd!!!
Men baade mini Stabaek-troeye i vinduet og 'N' er paa plass.

...og da er du jo lik mange andre innvandrere - man beholder kulturen sin!!!

...døøøø Pondus....Volvo Sonet...SAAB Amazon !!! Ford Tacoma!!!!!!!! er det Ford Ranger XCAB??? eller Toyota Tacoma ???????eller en SAAB V50 kanskje....eller var det en Volvo 9-3 ???

Vuups...EB var logget inn...dette er skrevet av DC-8-63!!!!....som lurer paa om det Pondus eller Mummi Trollet bok du skal ha ???? Ford Tacoma....?????

HAHA!! :cheers:

Trykkleifjaevelen tok overhaand ... selvsagt er det en Toyatatata .. Maatte ha en Tacoma naa som jeg har forlatt Washington .... ;)

Originally posted by LN-MOW
Maatte ha en Tacoma naa som jeg har forlatt Washington .... ;)

Er det noe lignede slik den ser ut?
6118-2004-Toyota-Tacoma.jpg

Back