Originally posted by ENGM RAMP
Og, til dere som IKKE har planer for lørdag førstkommende...Hold den av.....er 99 % sikkert at jeg kan ta i mot besøk her oppe i tårnet lørdag e.middag...så hold den av!
:nor
Sent - men godt :lol
Originally posted by Savipix
Min roest i det Norska valet avlaemnades paa Generalkonsulatet haer i staden redan foer en vecka sedan. May the best party win. :Nor
Originally posted by ENGM RAMP
Og, til dere som IKKE har planer for lørdag førstkommende...Hold den av.....er 99 % sikkert at jeg kan ta i mot besøk her oppe i tårnet lørdag e.middag...så hold den av!
:nor
Sent - men godt :lol
Originally posted by Bizflyer
Originally posted by Savipix
Min roest i det Norska valet avlaemnades paa Generalkonsulatet haer i staden redan foer en vecka sedan. May the best party win. :Nor
Trodde ikke folk som høres så svenske ut skulle stemme i det norske valget?:naughty:
Kunne det være noe å stemme på Pilsens Samlingsparti i år? EB har vel stemt på Rødvinspartiet kanskje? :smokin
I morgen er det utskrivning fra sykehuset etter drøye 2 måneder. Skal bli fint å komme hjem igjen!
BF:nor
Originally posted by BU662
Hehe, men jeg har ingen norske øl-alternativer her nede for tiden...
Originally posted by BU662
(...) Jeg hadde idag min "vinn-eller-forsvinn" eksamen i Thermodynamik, og det gikk stralende bra. Til slutt ble dette en 1,3 - en resultat - som jeg hadde ikke drømt av i alt.(...)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.