• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
God ettermiddag fra Forus,

Nydelig vær idag på ukas første arbeidsdag. Det blir å komme seg hjem kjappest mulig etter arbeid for å ta en tur på sjøen i finværet.
Morgendagen går med til ABZ rundtur.
Det ser ut til å bli en fin tur slik været er nå. Satser på at høsten holder seg borte en stund til.
Ha en fortsatt fin dag folkens.

God morgen fra Mo i Rana. Det begynner å bli kaldt å sykle til jobb om morgenen. Røssvoll flyplass meldte om beskjdene 3C kl. 0500 i morges. Forøvrig er dette siste uke i nåværende jobb. Fra neste uke blir det pendling til ny og spennende jobb i Mosjøen. Fram til da får jeg trene på o-endinger i Vefsn-dialekten. For alt jeg vet opererer de kanskje også med dativ fremdeles ;) Ha en fin dag alle forumister!

Gratulerer med jobb på sentrale strøk :lol:
Du får gjerne stikke innom i gågata og få en kaffe i baren vår!

Fram til da får jeg trene på o-endinger i Vefsn-dialekten. For alt jeg vet opererer de kanskje også med dativ fremdeles ;)

Grøss - ikke pent ! :lol:

God ettermidag fra Gamlebyen. Hjemme etter dagens dont, som var relativ tung. Gårsdagens bortsj varmes opp igjen, og suppa er like fargerik og god i dag. Minst ! :)

G'mandag fra FedEx.

Relativt vanlig mandag her, med ca. normal arbeidsmengde. Litt godt å tenke på at etter denne uka, blir det to uker med fri - samt en liten flytur midt inni der et sted..

God mandag ønskes :)

Vakkert eller ikke kommer vel an på øynene til beholderen ;). o-endingene er iallefall tøffe og bør hegnes om; de er utrydningstruet! Da vil landet i såfall være enda et skritt nærmere et grått og pregløst kontinum.
Jeg tar gjerne en kaffe hos Wias ved tid og anledning. :)

Jeg elsker mo-dialekten, men den mest inngarva mosjøendialekta kan jeg spare meg for. Hilsen ei som studerer med minst 20 stk fra mo og mosjøen (fordelt på to kull)

God formiddag - nå har jeg feiret med lunsj, prosjektet før lunsj gikk ut på å studere et datasystem som overhodet ikke skalerte godt. Men det endte godt til slutt - fikk bra billetter til gymsalen på FBU 1. mai neste år :YES

Skal avgi sit-rap etter ATL-konserten i november .. ;)

Jeg tar gjerne en kaffe hos Wias ved tid og anledning. :)

Det er jo fullt mulig med en fly-og-øl i etasjen under også når jeg også er i by'n om et par uker :up:

G'morgen fra Alpharetta .. relativt behagelig morgentemperatur, så vi får håpe at høsten er på gang ... Nå er det litt gjennomgang av helgens hendelser før ukens arbeide starter ...

God ettermiddag fra Stavanger. I dag har jeg fått god service fra en av de koselige medarbeiderne i WIAS. Booket om en av mine reiser i høst sånn at jeg slipper å stå grytidlig opp på en lørdag.

God natt fra Vrangel. Her går nattskiftet mot slutten, og det er snart tid for å sette kursen mot bingen. I natt har det vært betydelig kjøligere enn de siste nettene, med temperaturer helt ned i 18,5 grader. Brrr. Ellers skriver jeg nå T-3d. :)

Det er jo fullt mulig med en fly-og-øl i etasjen under også når jeg også er i by'n om et par uker.

Øl og fly høres ut som et godt forslag. :up: Tar forbehold om at jeg ikke kjører. I den første perioden er det dagpendling som gjelder.

Back