• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag - ny uke - nye muligheter... Nå blir det en hel dag på kontoret før ettermiddagen byr på Core EB i form av utendørs oppvarming før en innendørs økt.

Ha en bedre start på uken!

Morn morn fra kobrasumpen.

Da er det slutt på hvile og ro, og man skal tilbringe de neste 10 timene ombord i en Thai 747. Har heldigvis kapret nødutgangsrad oppe, og med flaks blir setet ledig ved siden av.

Så blir det Lufthansen fra Frankfurt til Bergen i kveld og så hjem til kald leilighet.

Ha en fortreffelig dag rundtom på landjorden alle veier :)

-A

God morgen fra Nydalen..
Kursen settes straks vært øyeblikk mot jobb, og diverse gjøremål der..
Mandag har aldri vært min favorittdag, og denne er intet unntak..

Med ny uke og nye muligheter, måtte alle ha en fin dag :)

God morgen fra Stavanger!

Det blir "pappaperm" denne uken til ei på 8 uker uker og fire bein, så snart er det tid for litt hjemmekontor.

Ha en fin dag forumister! :)

Godmorgen alle

Her blev alle vækket kl. 4.30 da fruen blev kaldt på job. Ville nu være dejligt hvis sådanne opkald blev foretaget aftenen før, så hele huset ikke skal vækkes om natten :( Fik heldigvis et par timer mere sammen med junior.

Eller går turen om lidt til kontoret i København, hvor dagen skal gå med budgetter og andre "spændende" ting.

Ha en god dag alle...

God morgon frå Trondheim!

Heilt 7 grader ute -så no pakker me rett og slett sommaren bort. Sol er her, men vinter i lufta. Ny veke, meir oppgåver, og sjølvsagt fortsettelse i oppussinga heime. Ikkje nokre reiser på ei stund, og det er jo sånn passe ok ;)

Ha ein fin dag alle saman!

Mandag eller fredag spiller nada rolle for en skiftarbeider. Jeg har fri til fredag og det er ingen vond følelse. Solen skinner i tiggerstaden så en tur ut blir det i dag også. Tenkte å ta en inn/utvendig PK-vask på bilen også, 180,- i Grenseveien, anbefales.

God ettermiddag fra Vrangel. Her er jeg i ferd med å stå opp for kveldens innsats. Har ikke sjekket tempen ennå, men mistenker at det er varmt. Sist natt kom vi aldri under 25,5 grader og nær 100% luftfuktighet, men håper på litt mer levelige forhold i natt. Kun 4 dager igjen til hjemreise nå. Det skal bli utrolig godt. Noe sier meg at cognac'en får bein å gå på denne gang...

God morgen fra Oslo. Straks klart for avreise mot jobb hvor en vanlig dag venter. Levering av bil og frisørtime i kveld, og har også et lite mål om en liten oppryddning i kjellerboden, inkludert få lagt et surround anlegg som bare tar opp plass ut på finn.no. Ha en fin dag

God morgen fra Sarpsborg. Sola skinner, og kofferten er snart klar. Bare timer igjen til langferie :)

Ha en flott uke folkens :)

God morgen! Forlot Trøndelag alt for tidlig og sitter nå på Choice Runway på Gardeemoen for to dager med møte. Møterom med utsikt til rullebanen, så da blir det både jobb og litt spotting samtidig :)

God morgen fra Oslo.

På plass på kontoret og har gjennomgått post, samt fått i meg en lett frokost.

Nå venter en solid arbeidsøkt før det blir trening i ettermiddag / kveld. Det som blir til overs av tid vil medgå til å montere håndtak på det nye kjøkkenet hjemme.

Ha en flott dag:)

God morgen fra Moss! Det er første gangen jeg er med på en morgenhilserunde, men tenkte det var på tide at dere blir litt kjent med meg, siden jeg føler jeg kjenner noen av dere litt etter et halvt år (?) her på forumet. Særlig siden jeg har tillatt meg å mene saker og ting innimellom ;)

Her i Moss skinner i alle fall sola, det er såvidt litt høst i luften, unger er levert i barnehage og på skole, kona er kjørt på jobb i Råde og Ryanair hadde en -800 parkert på Rygge i det jeg passerte flyplassen på vei tilbake. Selv sitter jeg nå på et kontor i Statens hus i Moss, hvor jeg overvåker helsetjenesten i fylket.

Ha en fin dag!

God morgen fra et solfylt Nærsnes. Snart frokost, så en liten tur ut for å handle. Blir nok en tur med cabrioen idag. Så litt lesing før klubbmøte ikveld.
Ha en fin dag.

God morgen fra Mo i Rana. Det begynner å bli kaldt å sykle til jobb om morgenen. Røssvoll flyplass meldte om beskjdene 3C kl. 0500 i morges. Forøvrig er dette siste uke i nåværende jobb. Fra neste uke blir det pendling til ny og spennende jobb i Mosjøen. Fram til da får jeg trene på o-endinger i Vefsn-dialekten. For alt jeg vet opererer de kanskje også med dativ fremdeles ;) Ha en fin dag alle forumister!

God morgen fra det sentrale østland, været er pent, men ingen sommertemperatur lenger, buhu. Startet dagen med å stå opp kl. 0800 for å dusje, spise frokost og gjøre meg klar til billettsalget til Roger Waters og The Wall på Telenor Arena som skulle legges ut for salg kl. 0900. Etter at billettservice.no hadde kollapset og vært ubrukelig i nesten en time, så fikk jeg endelig rasket til meg ett par billetter til ekstrakonserten som ble satt opp 1. Mai i ellevetiden (Arrangøren annonserte konserten i dag like før kl. 1100). Jihaa! En ypperlig start på dagen, ønsker alle forumister en god dag!

God formiddag - nå har jeg feiret med lunsj, prosjektet før lunsj gikk ut på å studere et datasystem som overhodet ikke skalerte godt. Men det endte godt til slutt - fikk bra billetter til gymsalen på FBU 1. mai neste år :YES

God formiddag - nå har jeg feiret med lunsj, prosjektet før lunsj gikk ut på å studere et datasystem som overhodet ikke skalerte godt. Men det endte godt til slutt - fikk bra billetter til gymsalen på FBU 1. mai neste år :YES

Du fikk grafset deg til en du også ja!

God litt over lunsj fra Sørlandet!
Solen skinner, men har ikke noen sommerfølelse lenger!
I dag er det først jobb og så styremøte. Så da går vel den dagen også.

Fikk et aldri så lite sjokk da jeg sjekket pris på strømforsyning til en HP laptop idag. 699 kr skulle de ha! Landeveisrøveri!!

BF:cool2

Back