• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
Straks hjem og bussanlulle etter nok en nattvakt som har vært preget av stillhet. Det er godt med slike vakter også.

Ha en fin ukestart.

Glad mandag fra hovedstaden. Uken byr på en "3-dagers" i positiv forstand - herlig! Nå venter kunder og kollegaer - flere møter skal fylle dagen før ettermiddagen/kvelden fylles med en treningsøkt og et teaterbesøk.

Ha en flott start på uken!

Her er et bilde ut døren min akkurat nå:

mai-2010.jpg

Jeg går til køys igjen og så prøver jeg å stå opp med den andre foten og det andre klimaet om noen timer...

Over og ut fra Bergen.

-A

God morgen fra Trondheim.

Det er akkurat likedan i Trondheim som i Bergen. Tenker at vi ikke sier mere om det.
Om noen min. settes kursen mot TRD for SK til Oslo og kursvirksomhet i 3 dager :)

Ha en strålende morgen dere som har sol. :D :D :D

God ettermiddag fra avdeling veldig langt øst. Her er det forblåst og overskyet i dag, men når jeg ser bilder fra Bergen, så er jeg ikke så sikker på om jeg vil tilbake likevel. Er det ingen støvsky som kan komme og legge seg over BGO, så har jeg en god unnskyldning for å dra en annen plass...

God morgen fra Forus!

Da var kaffen på pulten. En smule trøtt i trynet på kvisten, men vi overlever.....

I dag er det avsluttning på atter et stort prosjekt, så det blir en god dag uansett.

Ha en fin dag forumister! :)

God ettermiddag fra Singapore. Her i badstua kunne jeg gjerne tatt litt av den snoeen akkurat naa. Brutalt varmt og fuktig som vanlig.

Akkurat vaert paa HQ i Exeter Road og moett kolleger til hyggelig lunch.

Turen gaar til Bintan, Indonesia om noen timer der workshoppen i aar avholdes. Haaper paa litt lavere temperaturer der ute, men tviler paa det. Saa bring on more Tiger..

Morgen fra Oslo. Her regner det og jeg har mest lyst til å bli i sengen. Trøtt fom f**n etter helgens Warszawa tur. Mer enn nok å gjøre på jobb i dag og har planer om en tur på Sats til kvelden. Ha en fin dag

God morgen

Første dagen i 100% pappaperm. Og det ser ut som om det blir en bitteliten tur på jobben i kveld for å avlaste en kollega. Den telefonen kom jaggu raskere enn jeg trodde....

Nå begynte det også å regne utenfor her, noe som gjør trilleturer ganske så mye mer kjedelige. Vi får se hva vi gutta finner på.
Nå blir det først å levere snuppa i barnehagen, før vi får legge noen planer for resten av dagen.

Ønsker alle en trivelig dag

S

God morgon frå Zwijndrecht!

Her er det sol, og temp ventes til +14C. Kan vel ansjåast som bedre enn TRD og BGO..... Då er det å få starta opp det nødvendige, og starte oppgåvene her. Ha ein flott dag alle saman! :)

God Morgen fra Bodø. Her er det 6 pluss og CAVOK, stikker snart på skolen. Ha en fin dag!

God morgen fra Nærsnes. Overskyet, javel, men ikke snø i hvertfall!
Det ble en utmerket sushikveld igår, med tempura til forrett og sushi fri for laks etterpå. God vin også!
Og Stabæk fikk endelig hull på byllen og vant en kamp igjen. Alt er såre vel med andre ord. Nå venter "eggåbekkenfri" frokost. Det blir lun, dansk leverpostei med stekt sopp. Ikke gæernt det heller.
Ha en fin dag.

God formiddag fra det solrike Sørland!

Her er nettopp frokosten inntatt: 2 skiver kneip (fra lørdag) med gul ost. Ikke gæernt det heller! ;)

Full dag på kontoret i dag og ettermiddagen skal brukes til dugnad i borettslaget. Hurra!

Det føles dog positivt at det nå kommer 3 uker med 4dagers jobbuke. Kunne gjerne hatt det slik hele tiden, hehe!

Have a nais vån!

BF:cool2

G'mandag fra Maura. Klar for jobb, og en kort tredagersuke. Vi holder åpent fredag, men da har hvertfall jeg fri - samt hele neste uke ;).

God mandag ønskes forumistene :)

T-5

G'morgen (veldig) vestfra! Her har en mildere vaertype sneket seg inn - kun 10 grader akkurat naa. I gaar ble det saavidt over 20 - en helt nydelig dag! Som en sommerdag paa Oestlandet!

Tilbake to the striskjote and the havrelefse ... etter aa ha gjennomfoert Operasjon Skolebuss blir det aa klatre opp trappa og starte ny arbeidsuke. Tid for Jetfuel!

God dag fra Majorstua! Havreskjorte og strilefse her også. I alle fall ikke velstandslefse, for her snører nettet seg. Om et par uker så er det ikke sikkert at man har noen jobb i det hele tatt. Vi får se, i alle fall har jeg tenkt å ta med meg det store Edvard Hopper-bildet som står her hvis jeg ryker.

God tidlig ettermiddag fra Elvebakken, her går det for det meste i skole for tiden.. Ganske så skiftende vær idag får man si, nedbør over nesten hele Norge?

God tidlig ettermiddag fra Elvebakken, her går det for det meste i skole for tiden.. Ganske så skiftende vær idag får man si, nedbør over nesten hele Norge?

Bare nesten, er det vanlige solskinnet i Sandefjord, selv om det blåser kaldt. Passe mandagstrøtt, men 3-dagersuke og 5-dagers helg klarer og holde humøret oppe. :colgate:

God ettermiddag fra Forus/Tananger,
For en temperatur til 10ende mai å være! 3 grader på morgenkvisten og snøbyger er ikke mye å rope hurra for.
Første arbeidsdag denne uka ble rimelig travel.Her ble mye av grunnlaget for resten av måneden lagt. Nå trenger jeg ikke flere askeskyer for å få kabalen til å gå opp.
Det blir å sette seg på SK4002 i morgen tidlig for en dag på prosjektkontoret i Sandvika.
Sete 1F er beslaglagt på en -400.
Ha en fortsatt fin dag alle forumister.

Back