God mandag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Hovedstaden er mørk - ikke rart når dagen er ca 7 timer og 45 minutter kortere/mørkere. Nå venter en dag på kontoret - nok av arbeidsoppgaver som venter. Ha en bra start på uken...

Da er jeg på plass i Thailand, Jomtien Beach , hvor jeg skal tilbringe den neste måneden.
Hadde en aldeles utmerket reise nedover med TG955 i Premium Economy, og landet relativt frisk og uthvilt i 31 graders varme.
Fin timing på flyplassen i morges, ved at det ble kun 20 min ventetid på den nyoppstartede flybussen med bare 32 seter , http://www.airportpattayabus.com/ , som etter min mening er både sikrere og mer komfortabel enn det "mafia"-opplegget som flyplassen driver med sin limo-service som koster godt over 3000 THB.

God morgen fra Forus!

Da var atter en dag begynnt. Det blir en travel dag, så det blir en kjapp runde med forum før ny kaffekopp må hentes og arbeidet tar til for alvor.

Vel, ha en fin dag forumister! :)

God prematur tirsdag morgen
Kaffen skal straks settes på og arbeidsdagen er i full gang....

God Morgen fra Bodø, tidlig oppe i dag, og det er kaaaaaaaaldt. Hørte nettop på scanneren at de har startet med De-Ice her oppe. Tydelig at vinteren kommer.

God morgon frå Trondheim!

Då var det ny veke. Og det vert mørkare og mørkare her også... Vått er det ute også, men då er det fint med varm kaffi inne ;)

Ha ein fin dag alle saman!

Jeg begynner å innse at vinteren kommer - det er halvmørkt, og jeg forsov meg en smule. Trening klokken åtte og en skoledag ligger foran meg, før jeg jammen tror vi slår til med en treningsøkt i kveld også. I tillegg ligger det en bunke skjorter og sengetøy som må strykes, så skal nok få tiden til å gå...

Ha en strålende uke!

God morgen, føles som man er langt på dag, første kundemøte unnagjort 06.00 - 07.00 og godt igang med forberedelsene til neste møte. Ha en fin en .

God morgen fra Oslo. Har er det blå himmel og solen er på vei opp. Definitivt nok å gjøre på jobb idag, men det gjør ingen ting. Planer om en tur på Sats i kveld og siden middagen i går ble på Amundsen og Nobile så får jeg ta søndagsmiddagen jeg hadde planlagt i kveld. Ha en fin dag

God ettermiddag/kveld fra Sydney. Her har himmelen åpnet seg og tordenet dundrer over leiligheten. Har hatt fri fra studier i dag da det er Labour Day, men må nok allikevel jobbe med noen av de fem oppgavene som skal leveres før jul. På lørdag stilte vi klokken, så nå ligger jeg ni timer foran dere i skandinavia. Ha en flott dag folkens.

Jeg sier som VG: "God morgen! Du bor i verdens beste land".

God morgen fra hovedstaden i verdens beste land å bo i. Selv om vi er flinke til å klage på alt mulig mellom himmel og jord, så har vi det kanskje ikke så verst når alt kommer til alt? :)

Her er arbeidsdagen godt i gang og en haug arbeidsoppgaver ligger og venter. Siste arbeidsuken før en velfortjent helg i verdensmetropolen London. Et lite Scanair-treff (ekte fly&vin :colgate:) får man også til før avreise og ombord på BA763 på fredag.

Ha en fin start på uken alle sammen!

Da er jeg på plass i Thailand, Jomtien Beach , hvor jeg skal tilbringe den neste måneden.
Hadde en aldeles utmerket reise nedover med TG955 i Premium Economy, og landet relativt frisk og uthvilt i 31 graders varme.
Fin timing på flyplassen i morges, ved at det ble kun 20 min ventetid på den nyoppstartede flybussen med bare 32 seter , http://www.airportpattayabus.com/ , som etter min mening er både sikrere og mer komfortabel enn det "mafia"-opplegget som flyplassen driver med sin limo-service som koster godt over 3000 THB.

Hvordan var belegget på turen ned Farmer? Kommer kanskje mer om det i en trip report..?

God morgen alle mann forresten!

Gor formiddag fra Krsand hvor solen skinner og jeg nynner på

"og bare ett lag banker rosenkål - å hei og hei og hei og hå" :colgate:

Forøvrig ble det booket tur med SK til BKK i november i går. Skal bli fint med en liten ferieuke. Til min glede så jeg at drøye 2/3 av setene på biz var allerede reservert. Så kanskje SAS ser at det er bedre økonomi i å selge setene for 16 laken, enn å selge få seter dyrt og bruke resten til oppgraderinger? Så nå skal det bli spennende å se om SAS har løftet seg siden sist. Jeg er imidlertid ikke i tvil om at det må bli mye bedre enn den opplevelsen Thai har gitt meg i det siste.

Men så får jeg heller se å kaste meg over dagens arbeidsoppgaver igjen!

BF:cool2

Gaustadtoppen sett fra DY521 ca 0720 i morges.

B738-NAX-inflight-moon-wing.jpg

God mandag! Tilbringer dagen på Hasle, og det innebærer jobbing på oppdrag. Men, av en eller annen grunn henger vi litt etter tidsskjema, snodig at det nesteh alltid går den veien.

Det blir en svært så hektisk uke, masse avtaler og mye fornøyelse - en meget fin kombinasjon :D

God Mandag !

Siste uken som hjemmeværende har startet. Deilig med pappaperm. Selv om mer en halve forige uke ble tilbragt på jobben. Får ta igjen noen dager senere.

Ble tatt litt på senga da en av våre leverandører plutselig sto klare til å levere noe nytt utstyr på jobben. Så jeg har måtte sette i gang halve OSL føler jeg for å få det fikset. Krysser fingrene for at det ordner seg.

Vel, bare to dager så er det Onsdag og da er vi halveis i uka.

S

G'mandag fra Maura.

Den siste av årets 25 feriedager ble brukt opp på fredag, så nå er det ubønnhørlig tilbake til FedEx for resten av året. Nuvel, erfaring sier at om jeg tror det skal bli fælt å komme tilbake, så blir det ikke fullt så ille som jeg frykter ^_^.

Ønsker resten av forumfolket en fin mandag og uke :)

G'morgen fra Alpharetta, hvor regnet trommer mot taket. Deilig ikke aa skulle ut i rushtrafikken..

Ny arbeidsuke venter, saa blir det tur til Columbia, SC hvor vi har billetter til South Carolina Gamecocks mot Kentucky Wildcats i universitetsligaen i 'fotball' paa loerdag. Blir livat med 70.000 tilskuere, tailgate-party og mye moro.

Ha ein framifraa uke!

Wohoo, og da har man bestilt årets vinterferie (og bidratt med mer business til Farmer og co)....og man kan returnere til excelarkene. Det bli catskiing (off-piste) i Makedonia i februar på undertegnede. Austrian og Fokker 100 hele veien ned og tilbake. Makedonia og Balken blir uansett et nytt bekjentskap meg:)

Last edited:
Wohoo, og da har man bestilt årets vinterferie (og bidratt med mer business til Farmer og co)....og man kan returnere til excelarkene. Det bli catskiing (off-piste) i Makedonia i februar på undertegnede. Austrian og Fokker 100 hele veien ned og tilbake. Makedonia og Balken blir uansett et nytt bekjentskap meg:)

Jeg håper du bestilte via linken her på forumet, ellers blir det :whip :old

Back