God mandag morgen?

imm

ScanFlyer Crusty
God mandag morgen alle sammen.

Vel, i skrivende stund er det rett over midnatt, og jeg kommer fra en særdeles hektisk økt på jobben. Jeg er sliten så det holder, og skal legge meg så fort hjertet har nådd et normalt tempo. I morgen tidlig er planen å gå en tur. Ikke en hvilken som helst tur heller: Stuersjefen på Torp sa i vinter som var at han skulle gå på jobben en dag. Han bor i Sande, ca 8 mil fra Torp. Dum som jeg var, sa jeg at hvis han gjorde det, skulle jeg gå lengre enn han.

Det hører med at han er topp trent, og jeg har ikke vært i et treningsstudio på godt over 20 år. Ei heller drevet med annen trening. Min siste joggetur var i Melbourne i 1990, da jeg jogget til butikken (som snart stengte) for å kjøpe potetgull. Ski har jeg ikke hatt på beina siden 1989.

Jeg har en følelse av at jeg denne gangen har tatt vann over hodet, men setter nå avsted etter frokost i morgen. Ruten går fra Torp mot Sem, opp bispeveien mot Revetal og Hoff. Så forbi Sande og mot Drammen. Hvis jeg kommer så langt da.... vi får se.

Leser dere om en mann som ble funnet i veikanten, så er det bare IMM :lol:

God mandag morgen til dere alle. Jeg tror ikke det blir en god mandag for meg :eek:

Ouch .... vi føler med deg ... husk GPS.

Her i Alpharetta er det fridag i morgen og jeg skulle gjerne sovet lenge - men siden det er skoledag går nok det dårlig ..... Oh well ... kanskje ta en lur når gutten er droppet av ..

Herlig imm!!! Lykke til! Selv er jeg klar for en treningsfri dag etter mange timers trening i helgen. Første møtet i dag er klokken 07:00 - så man kaster da ikke bort arbeidsdagen. Ha en flott start på uken!

God morgen fra Forus!

Da var en ukes ferie over....

Dagen i dag vil gå i å lese e-post og diverse møteaktivitet, samt et par andre store ting som må sjekkes og fikses.

Ha en fin dag forumister! :)

"God" mandags morgen fra Smøla! :p

Tidlig opp idag (0630) for å få gjort no kontorarbeid før det braker løs med ny skoleuke!

Noen timer på ICA´n etter skole, for så å dømme lilleguttekamp senere i kveld.
En helt grei dag egentlig ;)

Ha en flott dag, forumister! :)

Sindre

God morgen fra Oslo. Ikke våken ennå, men jeg er ihvertfall oppe. Straks avreise til jobb og ikveld er det første fotballkamp etter ferien. Så får man se hvordan formen er etter en heller lat sommer. Så blir det hjem for å ihvertfall få med seg 2. omgang av Liverpool-Villa. Ha en fin dag

God morgon frå Trondheim!

Ny veke og i gang. I dag blir det ein tur innom legen på veg til jobb. Det vanker også ei ny og spennande utfordring på jobb framover, så det skal bli artig å ta fatt ;)

Ha ein flott dag alle saman!

God mandag! Våken og opplagt, frokosten er inntatt og fremdeles kaffe igjen. Det blir handletur til Nordby og Strømstad idag, hvilket betyr et betydelig innkjøp med tilsvarende besparelse i kr :D

Nå må jeg hente kjølebag´n..

God mandag!
Begynner et par timer senere hver mandag, og kjenner at det gjør godt å kunne stå opp litt senere. :)
Nå venter akademiet, før kjøpesenteret trenger min assistanse, og etter det kan vi kalle det en dag.

God morgen fra Krsand!

Her skinner solen i dag, og temperaturen ser ut til å bli bra! Bare synd den må tilbringes på jobben.

Lurer egentlig litt på hvorfor helgene går så fordømt fort???

Akk ja! Arbeidslyst kom, og du skal motstand finne! Er det rart jeg drikker??

BF:cool2

God morgen fra Forus / Tananger,
Ny dag og nye muligheter. Litt stiv i trynet etter å ha myst mot solen i 2 dager på Rygge , men det er en god følelse.
Det ligger an til en litt travel dag som avløses med trim på hesteryggen tidlig på kveldingen.
I morgen er det tid for red eye flighten SK4002 over fjellet til OSL og et par dager på Lilleaker/Sandvika kontoret.
Ha en fin dag folkens.

God formiddag fra FBU. Tok sjasen på å sove en halvtime ekstra i dag, og ta den tredje i stedet for den første bussen fra Erlandsvei. Det skulle jeg ikke gjort! Sjåføren forsøkte å kjøre rundt en bil som hadde kollidert med en annen buss rett etter Blakstad, og endte i grøfta! Med minst ett hjul i fritt svev over asfalten, og med en stygg slagside kom vi ingen vei, og politiet ville helst ikke at vi forsøkt å komme oss ut av bussen før den var sikret - det var fare for at den skulle vippe over! Det er moro på en mandags morgen.
http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article258694.ece

Så - mer enn halvannen time forsinket kom jeg endelig til FBU...

heldigvis rakk jeg noen oppdateringer - blant annet nytt Ukens Bilde - på www.scanair.no i går kveld!

G'mandag..

Straks klar for å tilbringe noen timer på FedEx - tror jeg..
Hvis denne dagen blir litt bedre enn sånn jeg for øyeblikket tror den skal bli, skal jeg si meg fornøyd. Heldigvis 4 uker igjen til man skal ha et par uker fri..

Ønsker ellers resten en god mandag - og til imm vil jeg gjerne dedikere en sang; Bruce Springsteen med "A Long Walk Home" :D

http://www.youtube.com/watch?v=PkhfRdFJW1s

God formiddag fra FBU. Tok sjasen på å sove en halvtime ekstra i dag, og ta den tredje i stedet for den første bussen fra Erlandsvei. Det skulle jeg ikke gjort! Sjåføren forsøkte å kjøre rundt en bil som hadde kollidert med en annen buss rett etter Blakstad, og endte i grøfta! Med minst ett hjul i fritt svev over asfalten, og med en stygg slagside kom vi ingen vei, og politiet ville helst ikke at vi forsøkt å komme oss ut av bussen før den var sikret - det var fare for at den skulle vippe over! Det er moro på en mandags morgen.
http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article258694.ece

Så - mer enn halvannen time forsinket kom jeg endelig til FBU...

heldigvis rakk jeg noen oppdateringer - blant annet nytt Ukens Bilde - på www.scanair.no i går kveld!

Enda godt det gikk bra !!!!
Mye roligere med bane nr 5 når som den går fast på skinner igjen på hverdagene hvertfall. Kontor og planlegginsdag med møter i ruinparken her i dag, (dvs møtene holdes innendørs, da.. )

Litt stiv etter en lang dag på Rygge i går, men gøy var det :) Traff mange hyggelig folk der også

god tur til imm !!!!

God morgen fra Oslo folkens. Blir nok en rolig dag her hjemme mens jeg pakker til Sydney og møter noen kompiser for å si adjø. "Flytter" til Sydney i morgen og blir borte en 4 måneders tid. Jippi! Fortsatt god dag forumister.

CK, du skulle kanskje gjort som IMM, nemlig å ta beina fatt!

Her i huset har det vært en moderat sovemorgen uten frokost, men med egg og bacon til lunsj. Var en tur på "Agra" i går med JetBlue igår kveld. Nydelig indisk mat. Frister til gjentagelse!
Idag blir det noen tlf. rundt omkring for anbud, trenger ny garasjedør og dørløfter. I tillegg skal verkstedtime(r) bestilles for Alfa'en. Service og reg. reimskifte trengs. Synstest hos optiker samt bestilling av time hos fysioterapeut. Klubbmøte i kveld. Det ser ut til å gå i ett sett nå!

Ha en fin dag.

God morgon fraan Ashburn, VA!

Vaeskorna aer packade och bilen klar att styras mot DCA daer UA904 vaentar paa oss foer faerd mot Chicago (daer vi kanske moeter Tommy) och vidare med SK946 ikvaell.

Har varit helt fantastiska dagar haer och en trip report utlovas saa snart jag hinner!

Ha en flott maandag runt om i vaerlden.

God ettermiddag.

Her er det 1,5 time igjen av arbeidsdagen. Etter jobb blir det vel en tur innom sportsbutikken for å se etter noe småting til sykkelen.

Ellers blir det vel en tur i butikken for å handle inn til middag.

Idag blir det noen tlf. rundt omkring for anbud, trenger ny garasjedør og dørløfter. Ha en fin dag.

Har du prøvd www.mittoppdrag.no eller www.mittanbud.no? Førstnevnte benyttet jeg meg av da jeg skulle bytte ut en entrédør og det fungerte meget bra. Slapp å ringe rundt til folk, da ringte heller folket meg :colgate:

God morgen fra Chicago - straks en litt sen frokost og så en myk start med dagens jobbsysler.

Har du prøvd www.mittoppdrag.no eller www.mittanbud.no? Førstnevnte benyttet jeg meg av da jeg skulle bytte ut en entrédør og det fungerte meget bra. Slapp å ringe rundt til folk, da ringte heller folket meg :colgate:

Meget interessant! Har holdt på med dette prosjektet litt sånn av og til, og har funnet en leverandør som gir en meget hyggelig SAS-rabatt. De kommer og tar mål senere i uken, så får vi se.

Men jeg skal totalrenovere et bad til vinteren/våren, og da blir nok mittoppdrag aktuelt skal du se!:)

Back