• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen

Someone

Moderator
Medlem
Mornings fra Sveits. På vei til ZRH for LXs fakir til OSL. Bærer så rett på jobb så snart jeg finner igjen bilen på OSL. Ha en fin dag

God mandag forumrister. Da var ferien over for denne gangen, og deagen skal tilbringes i en garvemaskin på veianlegget i Maura sentrum.

Ha en fin dag.

God morgen fra Oslo. Først innom en tur på jobb, så får man se om man kommer seg avgårde for å få seg nytt pass etterhvert! :)
Ha en fin Mandag folkens..

God dag fra Lilletorget. Full fart. Jaggu har ikke en kollega fått influensa. Ikke bra! Men man får gjøre som en fra 4H uttalte til NRK Trøndelag lørdag: - Det blir blant annet delt ut sprit til alle måltid..

God morgen fra Oslo sentrum. For en blåmandag! :(. Først er bussen min forsinka med hele 45 min (vært en tur i Sarpsborg i helgen) fordi to (!) busssjåfører hadde klart å forsove seg. Deretter får jeg beskjed at min kjæreste er hasteinnlagt på sykehus og allerede operert 2 ganger pga akutt sykdom. Så ja, dagen kunne absolutt ha startet bedre. Spørs hvor produktiv man blir på jobb i dag ..

Med ønske om en bedre dag enn min ser ut til å bli ...:(

God morgen fra Oslo sentrum. For en blåmandag! :(. Først er bussen min forsinka med hele 45 min (vært en tur i Sarpsborg i helgen) fordi to (!) busssjåfører hadde klart å forsove seg. Deretter får jeg beskjed at min kjæreste er hasteinnlagt på sykehus og allerede operert 2 ganger pga akutt sykdom. Så ja, dagen kunne absolutt ha startet bedre. Spørs hvor produktiv man blir på jobb i dag ..Med ønske om en bedre dag enn min ser ut til å bli ...:(

Auda!!! For en j***** start på uken!

Her i huset har det vært en alldeles utmerket natt, den nye dynen jeg kjøpte på lørdag har innfridd fullstendig, tror ikke jeg har sovet så godt her i huset som de to siste nettene. Nå venter tlf. vakt fra 10 til 20. En halvliter med San Pellegrino (verdens beste mineralvann!) er inntatt og det spørs om ikke jeg kryper til køys igjen.
Ha en fin dag.

Håper det går bra med kjæresten din JonF.

God morgen fra Europa, hatt en grei tur over dammen, og er vel hjemme i Egersund ila dagen håper jeg.

Liker ikke helt temeraturdifferansen fra der jeg kom fra og til der jeg skal, men blir nok vant med det fort nok...

Ha en fin dag forumister :)

God formiddag.

Første dag i siste ferieuken. Fruen begynte på jobb i dag så nå er jeg og snuppa hjemme alene. Så da blir det masse hygge. Og siden snuppa har arvet en god del av nerde genet til far, så kan det godt hende at det blir en spotter tur eller to til osl i løpet av uka.

Ønsker alle en trivelig dag

S

God formiddag fra Krsand som blir badet av regn i dag. Så like greit å sitte på kontoret når værgudene er i det humøret. Men i morgen skal det visst bli bra vær igjen, hvis ikke yr har ombestemt seg siden i går da.

Ingen planer for dagen utenom å få den overstått!

BF:cool2

God mandag morgen fra Nydalen. Tilbake etter fem dager i Kiev og Wien, byer som absolutt anbefales. Jeg kan trygt også anbefale Austrian - og denne gangen kommer det trip report, forhåpentligvis i løpet av uken. Nå gleder jeg meg til en uke i Oslo før SAS tar oss fra Stockholm til Istanbul neste uke. Den reisen inkluderer også Turkish Airlines Boeing 777-300ER. Ha en fin dag!

God mandag morgen fra Nydalen. Tilbake etter fem dager i Kiev og Wien, byer som absolutt anbefales. Jeg kan trygt også anbefale Austrian - og denne gangen kommer det trip report, forhåpentligvis i løpet av uken. Nå gleder jeg meg til en uke i Oslo før SAS tar oss fra Stockholm til Istanbul neste uke. Den reisen inkluderer også Turkish Airlines Boeing 777-300ER. Ha en fin dag!

Du reiser jo så mye at du snart fortjener tittelen "flyfille":colgate:

God formiddag fra Forus/Tananger,
Her er det rimelig grått og regn. Stor kontrast til helgens 2 fine dager nede på Lista og et utmerket Airshow.
Dagen går med planleggings møter for neste måneds aktiviteter.
Morgen dagen byr på tur over fjellet til OSL med SK4004. Neste uke gjeninnsettes SK4002 etter ferien og da går det ann å komme seg på jobb til vanlig tid, kl08.00.
Satser på at regnet gir seg utover dagen slik at det går ann å høste inn bær fra hagen.
Ha en fin dag alle forumister.

Glad mandag fra hovedstaden. Fortsatt ferie - men i dag begynner treningsøktene igjen...puh! Ellers skjer det ikke mye her i heiemn...

God morgon!

Sista dagen av den här feriedelen. I morgon blir det jobb på ARNKE igen. Frågan är vad jag skall göra denna sista dag!?
Ha en fin vecka forumister :)

Første dag på jobb etter å ha vært på 4H-leir. Jeg var ikke så veldig velkommen på kontoret i dag, så det blir hjemmekontor halve uka.

De reiste vel foran i bussen??:8:

Nei, satt bak på turen hjem. Men fikk Yogurt, croisant og full servering for det.....sov uansett nesten hele turen så hadde ikke noe glede av å da betale ekstra for å sitte foran. På turen ned derimot satt jeg foran og var definivt en topp tur. T/r kommer plutselig :p

God kveld fra Oslo. Da var jeg tilbake i gamlelandet igjen etter helgens utflukt til London. Mange timer foran planen også faktisk!

Jeg møtte opp i svært så god tid på LHR etter at jeg fryktet problemer med mulig streik. Jeg spurte da pent om ikke SGS kunne være så vennlig å sjekke bagasjen min helt frem til OSL, siden jeg hadde separate billetter til ARN og videre. Han bak skranken begynte å taste litt på PC'en og etter en telefonsamtale og litt frem og tilbake spurte han om jeg ville være villig til å stille som standby på SK806 til OSL i stedet for? Denne går tre kvarter før ARN flyet, så jeg så jo ingen problemer i det. Jeg gikk da og spiste og tok en pils på puben i 2.etg, og kom ned igjen etter tre kvarter som avtalt. Etter lovlig lang venting (en halv time lenger enn det de sa jeg skulle vente), måtte jeg til slutt ta tak i en dame og spørre om jeg ikke skulle få noe info snart? Hun spurte etter navn, og kom straks tilbake med et boardingkort til meg, som nok hadde lagt der lenge, og dermed kom jeg med. Etter så å ha fått kjeft for å komme med bagasje for innsjekk SÅ sent (en halv time før avgang) :), så fikk jeg da til slutt sendt baggen min, og fant ut at billetten hadde sete nr. 1C :) Utur jeg, ja!

Dermed ble det en riktig så fin tur over Nordsjøen til slutt. Dette var faktisk min første oppgradering i mitt liv, så kryss i taket for det!

God kveld - litt kjøkkenjobbing på trappene i kveld. Ikke mat, men noe lister og fuging som skal på plass. Passe utevær til inneaktiviteter.

Dermed ble det en riktig så fin tur over Nordsjøen til slutt. Dette var faktisk min første oppgradering i mitt liv, så kryss i taket for det!

Gratulerer. De har vel ikke fått oversendt mappa di' fra SAS-EB sentralt.

G'mandagskveld fra FedEx.. Her trodde'n at'n sku bli tidlig ferdig, men neeeida :rolleyes:

Ble ferdig med en spesifikk arbeidsoppgave før jeg egentlig pleier å begynne på den, deretter ble jeg ferdig med noe småtteri, som jeg holder på med mens en gjeng et annet sted i verden gjør noe annet ferdig for meg, og når jeg er ferdig med småtteriet, kan jeg fortsette, for da er gjengen et annet sted i verden ferdig. Når jeg var ferdig med småtteriet i dag, hadde ikke gjengen et annet sted i verden begynt en gang :rolleyes:

Så nå sitter man her, og øver seg på å refreshe et skjermbilde, mens en ser om det skjer noen framskritt hver gang F5-tasten har blitt trykket på..

Fortsatt god mandag ønskes alle :)

Back