God mandag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Fortsatt hvitt utenfor og det er fortsatt kjølig... Mye kontorarbeid, lunsj med Microsoft og så trening i ettermiddag. Ha en bedre start på uken!

....denne uken blir interessant....21+ timer i luften....en ny flytype..et nytt konsept....og en del som er som det var......

Og da var man våkne her også...
Hadde ikke hatt noe imot et par ekstra timer på øyet men. :hoho

Snøen fra igår er her ihvertfall enda, så skal bli spennende å sykle til skolen. :alien:

Skoledagen starter med å fremføre prosjekt om norsk litteraturhistorie under krigen, før det er klart for engelskprøve. Deretter fylles det på med prøver og fremføringer frem til onsdag.

Hurra!

God mrogon!

Monaco kan rapportera strålande väder. Metrologerna har lovat sol och upp emot 16 grader. Det ser faktiskt ut som om vi kan klara det också. '

Ser fram emot mycket arbete den här veckan. Till helgen blir det däremot en snabb tur till Geneve med en del spotting inplannerad.

Dette blir nok en bra uke, drar GCLP/LPA/Las Palmas på onsdag. Turen er uspes, men kostet ikke mer enn 2500. Og får ca 10 timer i A330, så det er ikke så ille (Selv om det er charter osv)

Men nå snør det litt ute, men hva gjør det?

God morgen fra Bergen også.
Nå er det opphold......
-Men det har kommet nok snø for denne gangen. Det har vært kaos på de fleste veier i og rundt Bergen i gårkveld og i dag.

Har akurat ringt til Samferdselsetaten i kommunen. Denne vinteren har ikke veien nedenfor oss vært brøytet i det hele tatt.... :wow:

Mange naboer (samt oss) har ringt til forskjellige steder i kommunen,- men fått forskjellige svar på hvorfor den ikke har blitt brøytet. Den har vært privat vei før,- intill kommunen overtok veien under reguleringsplanen for pver 10 år siden. De har da også brøytet veien i over 10 år. -Men nå hevdes det at veien er privat. Traff endelig en person som skulle se på saken,- for vedkommende syns det var "litt rart" at en kommunal vei var blitt privat uten at beboerene vet noe....... -Venter på tilbakemelding .... (hvis den kommer da ?)

Skal til tannlegen med den mellomste på 5 år snart. Minstemann på snart 2 år ligger vel "og sover" nå,- etter å ha operert mandlene i formiddag.

(Akk,- dette ble visst en hel roman).... :thumbup

Siden bildevedlegget virker... Her utsikt fra altanen i formiddag.

Attachments

• utsikt.jpg
    utsikt.jpg
    77.8 KB · Views: 1
Hurra, endelig skal det bevege seg mot +1 grad her i Montreal. Og idag er det blå himmel også. Bare for trass skal jeg ta på meg en lettere jakke, isteden for denne svære tunge vinterjakka. Det bare må bli +1 og sol i ansiktet idag. Savner det gode stabile været.

Stjerneklart utenfor og jeg har det VONDT i mesteparten av kroppen etter helgens utskeielser med trillebaar og spade. Ennaa er det masse igjen, saa jeg kan glede meg til nok en weekend med det samme ... i tillegg er jeg lett solbrent ...

Ser ut til aa bli nok en deilig dag saann vaermessig!

god mandag kveld. Etter en feberhet helg, med josting, snørring, sandpapirhals og hetetokter som en kjærring i overgangsalderen ser det ut til at formen er på vei tilbake og det muligens blir ny dag på kontoret i morgen. Min første sykedag i SK på fem år i selskapet, og min ANDRE sykedag i min yrkeskarriære! Dagen har blitt tilbragt under pleddet på sofaen med Anders Magnus' "Min Afrikanske Reise" og jetBlue-koppen fyllt til randen med te med honning. Heldigvis har ikke den lille prisessen blitt syk selv om mor og far har harket rundt henne i flere dager. Det må være de 5 ml tran far sprøyter ned i magen hennes hver kveld!

når det eneste du hittil har smakt i verden er brystmelk og klorvann (vi går da til babysvømming, må vite) er faktisk ikke tran så ille...

Back